Kotidoppler

Lähetin dopplerin jo toistamiseen huoltoon ku se meni taas rikki. Tai meni jo yli kuukaus sitte rikki. Onneks vauva ilmoittaa itsestään päivittäin nykyään niin ei tarvi huolestua. :)
 
Tänään on lähetetty uus doppler. Tulee varmaa ens viikolla. En siis voi siis suositella sitä unborn heart doppleria, koska puolen vuoden sisään jo kaksi mennyt rikki. Kolmatta tuskin tulee käytettyä kun lapsihan jo pian syntyy :D
 
No ohhoh, onneksi tässä ollaan jo sen verran pitkällä että doppleria ei niin paljon tarvita :) Kummalista että kaksi jo mennyt rikki!
 
En tykkää mun dopplerista ollenkaan... Se on Unbornheart Fetal Doppler, jossa on se kännykkäsovellus ominaisuus. Volaa saa laittaa tosi kovalle että sydänäänet kuuluu ja sitten jos liikutat laitetta samaan aikaan kun napit on korvilla niin se sattuu korviin, potkut ja muutkin äänet on inhottavia korville, mutta en kuule muuten niitä sydänääniä :sad001 Laite on ihan uusi.. mutta kuuluuko sen toimia noin ? :/
 
Annicasi,mulla on sama doppler, siis kolmas jo tulossa takuun piikkiin. Mulla molemmat toiminu samalla tavalla. Mä kyl totuin siihen. Mutta kaks kertaa jo menny rikki, en voi suositella sitä. :/
 
Mulla on kanssa toi unborn heart, mutta mulla kuuluu sykkeet ihan hyvin sieltä. Sitä uä-geeliä saa laittaa aika reilusti, sit ei mulla ainakaan liikuteltaessa pidä niin pahaa ääntä. :)
 
En viitsi uutta hankkia kun saan sillä "hätätapauksessa" ja loppuraskauden loppumetreillä tarkistettua vauvan voinnin jos oon epävarma... kyllä sillä kuuluu ne sydänäänet kuitenkin ja näyttää se ne sykkeet.. mut laitan kyllä heti kiertoon kun en enää tarvitse! :D alkuraskaudessa olis vaan ollut kivempi kun olisi ollut mielyttävämpi laite. Näin keskiraskaudessa mun huolta lievittää vauvan selvät liikkeet :)
 
Joo eipä sitä tässä vaiheessa enää tarvi ku liikkeet tuntuu :) joskus jos hätä tulee, niin sitte on kiva ku voi kuunnella.
 
Takaisin
Top