Nää minun mahakivut eikun jatkuu eikä ainakaan helpota!! Olen nyt viikon ollut tässä kotona, ensin flunssan takia ja sitten ihan suunnitelluilla vapailla. Kelit on olleet mitä hienoimmat, mutta kun en pysty juuri mitään tekemään niin sisällä maatessa on enimmäkseen päivät kuluneet.
Kipuja tulee alamahaan ja kylkiin siis, lähes heti jos jotakin teen. Ja pakkohan sitä on jotain tehdä, esim, koirataloudessa imuroida. Eilen vaihdoin kukille multia päivällä, ja koko ilta meni sitten sängynpohjalla kun pystyasennossa tuntuu niiiiiiin kurjalle. En oikein osaa edes kuvailla noita tuntemuksia, ei tee siis sillä tavalla kipeätä että olisin huolissani että jotain on vialla, vaan tuntuu todella ikävälle ja kurjalle... Luulen siis että nämä ovat jotain mahan kasvuun liittyviä kipuja, hassu vaan kun itsestä tuntuu ettei maha ole tässä viime viikkojen aikana juurikaan kasvanut...
Täytyy varmaan ensi viikolla joko soittaa neuvolaan tai ottaa asia puheeksi kun mennään sinne aivojen rakenteiden tarkastusultraan....