JMH
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kiitos. Kyllä tää tästä hiljalleen. Viime viikolla yritin olla töissä, mutta ei pysynyt pakka kasassa ollenkaan :(. Pakko oli siis mennä hakeen saikkua. Sain myös nukahtamislääkeet, joita en mielellään ottaisi, mutta kyllä ne helpotti. Sain saikulla nukuttua univelkaa pois. Nyt kun oon taas töissä en voi niitä illalla ottaa. Pelkään etten herää aamulla kelloon ja niinpä sitten herään 04.00 ja oon tolkuttoman väsynyt.
Huh, Pranametri sun kokemukset on kyllä olleet tosi kurjia. Toivottavasti nyt alkaa sitten helpottaa! Oon kanssa miettinyt, että onko kaikki tullut pihalle. No, meen heinäkuussa omalle gynelle tarkastukseen ja hän ultraa varmasti.
En olis ikinä osannut kuvitella, miten koville tää ottaa henkisesti. Eikä sitä varmasti voi ymmärtääkään, jos ei ole samaa kokenut.
Tsemppiä sinnekin :)!
Huh, Pranametri sun kokemukset on kyllä olleet tosi kurjia. Toivottavasti nyt alkaa sitten helpottaa! Oon kanssa miettinyt, että onko kaikki tullut pihalle. No, meen heinäkuussa omalle gynelle tarkastukseen ja hän ultraa varmasti.
En olis ikinä osannut kuvitella, miten koville tää ottaa henkisesti. Eikä sitä varmasti voi ymmärtääkään, jos ei ole samaa kokenut.
Tsemppiä sinnekin :)!