3xH: Hui, sulla olikin kovaa vuotoa, huh! Onneksi nyt olet päässyt kotiin ja toipuminen alkaa. Toivottavasti Hb sieltä nousee reippaasti niin saat voimia toipumiseen eikä heikko olo vaivaa. Musta se teki aivan järkyttävä kipeetä kun otettiin sitä raskausmateriaalia kohdun käytävältä mekaanisesti. Mulla jouduttiin pariinkin kertaan ottamaan sekä sikiöpussia, että istukkaa kun jäivät sinne jumiin, mutta kipu kyllä aina sen jälkeen laukes kun kanava oli auki. Selittykö sulla mitään, mistä oksentelu johtu? Tosi kurjalta kyllä kuulostaa! Toipumista sinne!
Gatusa: Ei varmaan tilannettasi yhtään helpota, että perhe suhteetkin ovat retuperällä. Toivottavasti tilanne siellä selviää. Voimia sinne!
Omaa: täällä kivut yltyi taas ja jouduin olemaan yhteydessä polille jonne pääsin tänään käymään. Ultrattiin ja limakalvo oli ohuempi, mutta crp pikkasen koholla, mutta sain kipulääkettä (tramalia) sekä maanantaille kontrollin jossa tsekataan crp ja ultrataan ettei kroppa kehittele mitää tulehdusta siellä. Kivut ovat nyt helpottaneet tramalilla, joka kyllä pistää väsyttämäänkin. No onneksi ei ole fyysistä kipua, kun vielä helpottasi ahdistukseen.
Puhuttiin miehen kanssa tänään ekan kerran miten tästä nyt edetään. Huomasin itseni ollen tosi itsekäs koko viikon enkä ole huomioinut mieheni tunteita olenkaan ja hän on minua hoivannut ja tehnyt ruokaa ja tsempannut tyhjennykseen ym. Kysyin miltä hänestä tuntuu ja kyllä hän koko olevansa kovin ulkopuolinen tässä tapahtuma sarjassa, vaikka koko asian sattuvan häntä yhtälailla, mutta ei ole saanut puhuttua tunteistaan, kun on yrittänyt huolehtia vain minusta. Tuntui pahalta huomata olevansa myös näin itsekäs, mutta minkäs sille voi, kun menetys tapahtuu kuitenkin itseni sisällä ja itse joutuu fyysisesti prosessin käymään läpi. Jatkossa yritän miettiä myös miestäni.