Husin teratologinen nettisivu on aika hyvä jos on jostain mietittävää :) siellä on tietoa mm. hiusten värjäyksestä, rakennekynsistä ja joistain lääkkeistä.
Viime yönä sain niin järkyttävän migreenikohtauksen et oli pakko Panadolin lisäks ottaa Burana. Nyt vähän helpottaa mutta voi iskee tän päivän aikana uudestaan, on vähän sellanen olo.
Vielä ku 4 pv jaksais töitä ni alkais kesäloma, yritän nää päivät tsempata ni sitte pääsee lepäämään muutamaks viikoks.
Voi ei! Migreenikohtaukset on ihan hirveitä! Tsemppiä! Mulla on kans aurallista migreeniä, mutta ei onneks oo vielä ollut raskausaikana. Kuumuus ja auringonvalo vaikuttaa mulla tosi paljon migreenikohtauksien syntyyn.
Tsemppiä migreenin kanssa kärsiville! Se on kyllä vihonviimenen vaiva. Joillainhan raskaus pahentaa, mulla viime raskaudessa vaivas monta kuukautta, hormonit voi tehdä.. onneksi mulla suht lievää vaikka aurallista kans. Kannattaa hyvissä ajoin pyytää myös turvallisia lääkkeitä vaikka jo varalle, jos on pahoja kohtauksia. Mulla ei ainakaan oikein pelkkä Panadol auta noihin, sain viimeksi sumatriptaania mutta siitä tuli kyllä ihan kamala olo

Toi Marinellahi83:n mainitsema sivu on kyllä hyvä, siellä on kattavasti kaikenlaista infoa.
Yleensä Burana +Panadol yhdistelmä + kahvi auttaa, mutta nyt kokeilin pelkällä panadolilla ja minulla oli sitten 2pvä migreeniä
Oli sitten pakko ottaa Buranaa myös..
), ja oli 3+ viikkoa siinä. Nyt siis 5+1 viikkoja, eli kaipa tässä ihan ok ainakin hcg-arvot on.
Minulla ei antanut 3+ edes kun oli 5+3 

Ihmettelin vaan, kun sitä 3+ ei viime viikolla tullut. Ovulaatiosta oli kuitenkin jo yli kolme viikkoa. Mutta veikkaan että mulla hormonit nousee aika hitaasti, koska tasavahvat viivatkin sain vasta äskettäin ja nyt jo 6+2. Tietty viikonloppuna en joutanut testaamaan ja testejä ollut monenlaisia