Kesäkuun keskustelut

Mulla ainakin on vain hyviä kokemuksia! Varsinkin esikoisen aikaan oli ihana kuunnella sydänääniä, kun potkut alkoivat tuntumaan myöhemmin.

Kuopuksen aikaan kuulin sydänäänet jo ennen nt-ultraa, joka toi mielenrauhaa sinne asti, kun liikkeet alkoivat tuntumaan.

Mä tykkäsin kuunnella sydänääniä ihan raskauden loppuun saakka ja muistaakseni vain esikoisen aikaan oli muutama kerta alussa, etten heti löytänyt ääniä, mutta parin tunnin päästä taas löytyi.

Meillä oli vielä toi kaikista halvin angelsounds malli ja palveli kyllä hyvin hintaan nähden. Tämäkin on myyty jo pois, nyt en varmaan raaski ostaa uutta, vaikka mieli tekis!
 
Mitä tyhmää Katie tossa mun kommentissa oli?

Eikä! Joku virhepainallus tullut . Anteeksi! :sad001
Siis samaa mieltä olen. Mullakaan ei ole aikaisempaa kokemusta doplerista kotona ja mietin että olisko nyt hyvä hankkia. Kuulostaa kyllä näiden juttujen perusteella että se olisi ihan hyvä hankinta :happy:.
 
Luin joitain kommentteja tässä ketjussa, kun yritin päästä mukaan, että mistä parhaillaan keskustellaan :D

Sain esikoisen heinäkuussa 2017 ja muistaakseni mulla oli paljon enemmän oireita alkuraskaudesta silloin, kuin nyt on ollut. Kovempia nippailuja ja enemmän pahoinvointia, väsymystä ja hajut etosivat enemmän. Nyt on välillä ollut rinnat kipeät, kuukautismaista kipuilua alavatsalla ja vähäistä väsymystä. Sain melkein tarkalleen vuosi sitten keskenmenon. Jotenkin arvasin silloin heti plussauksen jälkeen, että se tulee menemään kesken, koska alkuraskaus oli täysin oireeton.
Tosi pelottavaa tää alkuraskaus ja jännittäen menee nt-ultraan ja rakenneultraan.

Käytin jokusen kerran doppleria esikoista odottaessa nt-ultran jälkeen, kun sain kaverilta lainaksi. Tykkäsin kyllä, kun sai mielenrauhan kuunnellessa pienen sydänääniä.
 
Mä sain tänään pikkuisen sykkeen kuuluviin dopplerilla :excited001:Heartpink Ollut niin oireetonta että oli tosi huojentavaa! Ar ultran mukaan nyt on rv 9+0, mun laskelmien 9+3 ja neuvolan 9+5. Kiva kyllä sit nt ultrassa kuulla mikä on se lopullinen laskettu aika :hilarious: maanantaina otetaan verikokeet ja ultra 21.7. :Heartpink
 
Mulla siis on angelsounds doppleri. Mulla kuului niin että makasin sängyllä jalat koukussa ja painoin dopplerilla viistoon häpyluun alle ja selvä laukkaääni alkoi kuulua lähes heti! :Heartpink ed. raskaudessa kuului rv 9+3 samaisella laitteella.
 
Mä sain ystävältä doplerin. Se on kyllä kiva. 9+0 en kuullut mitään. Seuraavana päivänä 9+1 kuului selvästi äänet :Heartred. Eilen taas 9+2 pitkän haun jälkeen pari kertaa ohimenevästi kuului. Taitaa olla vielä tosi vaihtelevaa ja riippua paljon siitä, missä vauva menee ja pyörii. Mutta on se huojentavaa kuulla ne äänet. Jaksaa kärsiä oireita taas paremmin. Kivempi odottaa myös ultraa, johon on yli 3vk vielä.
 
Siis asiasta kukkaruukkuun. Musta tuntuu että KAIKKI odottaa tällä hetkellä tyttöjä!! Siis kun törmään esim instagramissa naisiin ketkä on raskaana niin ihan kaikki odottaa tyttöjä! :D tuntuu että ihan jo senkin takia mä saan pojan :D
 
Siis asiasta kukkaruukkuun. Musta tuntuu että KAIKKI odottaa tällä hetkellä tyttöjä!! Siis kun törmään esim instagramissa naisiin ketkä on raskaana niin ihan kaikki odottaa tyttöjä! :D tuntuu että ihan jo senkin takia mä saan pojan :D

Saisinpa miekin.. :shy:
 
Osaako joku kertoa että jos liityn Facebookissa esim vauva 2021 tai helmikuiset 2021 ryhmään niin näkeekö mun fb-kaverit tän että oon liittynyt?
 
Jos on salainen ryhmä, niin käsittääkseni ei pitäisi fb-kavereiden nähdä.. mietin tätä samaa kun odotin esikoista. Korjatkaa jos oon väärässä :smiley-ashamed008
 
Mä oon kans ymmärtänyt että jos salainen niin ei näy kuin niille jotka on ryhmässä. Ite en oo noissa odotusajan FB-ryhmissä ollu nii ihan varmaa tietoa ei tosin oo...
 
Osaako joku kertoa että jos liityn Facebookissa esim vauva 2021 tai helmikuiset 2021 ryhmään niin näkeekö mun fb-kaverit tän että oon liittynyt?
Muistin kysymyksesi äsken Facebookia selatessasi ja alla olevan mukaan on juurikin niin kuin Daiya sanoi, että muut kuin ryhmässä olevat eivät näe, että olet tuossa ryhmässä.
IMG_20200712_100414.png
 
Osaako joku kertoa että jos liityn Facebookissa esim vauva 2021 tai helmikuiset 2021 ryhmään niin näkeekö mun fb-kaverit tän että oon liittynyt?

Näistä faceryhmistähän ei saa tällä foorumilla keskustella. :)
 
Takaisin
Top