Mulla on kanssa öisin (ja välillä päivisinkin, mutta enempi yöaikaan) noita järkyttäviä repäsykipuja alavatsassa ja nivusten tienoilla. Liitoskivuiksi olen ne tulkinnut, että juurikin paikat löystyy ja tekee tilaa vaaville. Sukkapuikkokipujakin taas on ihan jatkuvasti, voi yök. Väliin tempasee niin kovasti, että sen huomaa kyllä sitten kaikki muutkin. Kiva, onneksi kukaan ei ole tullut kysymään, että joko alkoi synnytys. :D Omituisia katseita kyllä tulee välillä kun irvistelen pientareella kun oon koiran kanssa lenkillä... Ja samoin täällä seksin jälkeen alkaa supistelemaan ja supistelee kovastikin. Oonkin sanonut, että ens viikosta lähtien (rv 38) meillä heilutellaan peittoja sitten tiuhaan tahtiin! :D Mä en mitenkään tahtois että menisi yliaikaiseksi kun vauvan kooksi on arvioitu kuiteskin se 3,5kg jo tolla viikolla 38.
Painetta tuntuu kivasti tuolla alapäässä, esim. kyykyssä on todella tukala olla. Tässä välissä ehdin jo epäilemään, että vauva on kääntynyt perätilaan mutta eipä taida olla pelkoa. Mitä lie muuten vaan siellä myllää. Kamalat sempalot siellä on joka ilta ja joskus melskaa melkein tauotta aamusta iltaan. Ei oo helppoa mammalla!
Tosta vatsan toiminnasta kirjoittelinkin jo FB:n puolelle, että eipä oo täälläkään tarvinut ummetuksesta kärsiä...Vatsa toimii kuin kello ja nyt viime päivinä toimii melko tiuhaankin tahtiin. Hui, eikai toi nyt sitten enteile vaan mitään. :D Mulla kyllä oli paikat ihan kiinni ja kohdunkaulaa 3cm siinä viimesessä lääkärintarkastuksessa, eikä ole ollut paljoakaan kipeitä supistuksia. Tiiä sitten! Kunhan ei nyt ennen juhannusta punkeis ulos, ollaan menossa mökille keskelle korpea. :D