voih mikä pieni kateuden vihlaisu tuntu kun luki vauvanhaku reissuun lähteneiden tekstejä.. tai siis myös niitä mistä saa viitteitä että kohta vois olla menoa.
Mulla niin suuntaa antavat supistukset, poissa. Selän juilimiset, poissa. Liiitos/avautumis vihlaisut, juuh tallella, mutta silti. Kaipais jo jotain tapahtuvan. Yritän itselleni toitottaa että ei enää ku 1 vko 6 pvää la:han mutta jos vielä kuukausi niin aaaarrrgggghhh!!
Tätä " vauvakuumetta " ei vähentänyt yhtäään se kun eilen käytiin päiväreissu tekemässä ja ihailemassa kohta 3 vkoa vanhaa pientä prinsessaa. Ei sitä muistakaan kuinka pieni toinen on.. vasta ku näkee ja sylissä pitää, niin suloinen pieni rakkaus pakkaus. Pylkynkin kun pesi niin vooiih kun se mahtu kämmenelle, aawww.. sori. Hormoonien piikkiin
.
Nostatti muuten tän yhtävän kertomus synnytyksen alusta taas pienin tuskanhien otsaan kun kertoi ( toinen lapsi oli, sama kun meillä ) niin heränneensä yöllä ja vähän nyt kolotteli sieltä täältä, pian supistelikin jo 4 min välein. ½ h päästä lähtivät sairaalaan jonne matkaa siis 1 km. siellä supistukset tosi kivuliaat jo ja auki 7cm..sairaalaantulosta oliko reilusti alle 2h kun mukula jo sylissä, vedet mneni vasta kun kalvot puhkasivat jne.. pinnistipa vissiin senn 4kertaa. samanlaisia tälläisiä avautumiskipuja ollut kun mulla mutta ei sen enempää mitään ennakoivia supistuksia yms. Tuskanhiki lähinnä aiheutui kun ajattelin omaa 45km matkaa sairaalaan..
Jotenkin tuli niin epäuskoinen olo että jos se sitte syntyyki tyyliin autoon tms, järki sanoo että ei mitään ihmeellistä tapahdu, mut kun ajatukset vaan seilaa päänsisällä.. apuuva apuva.
Pitäisköhän vuokrata matkailuauto kuukaudeks ja parkkeerata se sairaalas parkkikselle?
Juuh kyl mä itteäni ihan hölmönä piän kun tälläisiä ajattelen.. tai siis en tosissaan mut mitä sitä ny ajatuksilleen mahtaa..
mut tälläisiä ajatuksia tällä päin tällä kertaa. Btw pitää ny tääkin jakaa, vuorasin vuoteenkin sellaisella mukulan froteisella vuodesuojalla ku jos vedet menee esim. sängyssä ni säilyy petarin pesemiseltä, kannattaa harkita.