No heips vaan kaikille!!
En oo aikasemmin pahemmin tänne ehtiny kirjottelemaan. Lukemassa oon kyllä parhaani mukaan käynyt teidän kuulumisia. Koko talven ja keväänkin olin niin väsy että energia ei riittänyt ku työssä käymiseen, mutta nyt kun oon jo neljä viikkoo mammalomaillu niin oon ehtiny puljaan paremmin foorumia..
Hui, kyllä tuntuu monella olevan tosi lähellä jo synnytys.
Itsellä ei aikasemmin oo pahemmin mitään oireita ollu, ei mitään kunnon supistuksia, eikä alakerrassakaan mitään tuntemuksia. Mut nyt eilisen aikana mun tuli lonkat , nivuset ja muutenkin tuo alakerta tosi kipeeks, sellanen jännä paineen tunne koko ajan. Ihan on vaikee kävellä.
Ja tänään on tuntemukset olleet ihan samat. Ja lisäks aamusella heräsin siihen että multa ns. lirahti sänkyyn jotain. aluks aattelin että vaan kuvittelin, mut olihan lakanoihin sit tullu läikkä märkää. Jännityksellä makailin sit vaan paikoillani pitkään ja odottelin josko suppareita alkais tulee, mut mitään sen enempiä ei tullu, ei nesteitä eikä suppareita. Aamupäivällä soittelin sit neuvolaan kyselläkseni et pitäskö olla huolissaan aamusesta ja sainkin heti ajan sinne, että tarkastetaan pikatestillä että tihkuuko lapsvettä. Koeliuska näytti kuitenkin negatiivistä. Ihan oli hentosena se toinen viiva siiinä koeliuskassa, että saattopa se joku pieni liru lapsvettä ollakin. Ohjeeksi sain heti soitella synnärille jos vastaavaa tapahtuu uudestaan. Arvioivat asian sitten uudestaan. Mut nyt ei onneks pitäs ainakaan vauvalla olla hätiä, kun ei sitä vettä mitenkään selvästi vuotanu.
Kyllä olisin jo ihan valmis sinne synnärille rientämään. Olis se niin ihanaa saada se pieni käärö jo syliin ja päästä opettelemaan uutta ihanaa elämää yhdessä.
Oon kanssa nyt muutaman päivän jo kovin käynyt katselemassa että koska saadaan se ensimmäinen heinävauva. Tai sehän on jo ehkä päivänvalon nähnytkin..
Ihanaa!!
Niin isosti onnea ja tsemppiä teille kaikille heinämammoille loppusuoralle ja itse synnytykseen!!