kesäkuntoon 2011

Joo kannatetaan herkutonta helmikuuta! Paitsi, että saako pitää karkkipäivän?emoticon

Mymmeli: joo saattaapi olla juoksijan polvi. Just ostin uudet lenkkarit, kun kengän koko on raskauden jäljiltä vieläkin 2kokoa isompi ku aikaisemmin :DD

Venyttelyhaaste voisi kanssa olla paikallaan. Erityisesti niska-hartiaseutu tuntuu olevan pahasti jumissa, niin saattaisi auttaa, jos sitä vähän availisi ahkerammin.
 
Venytellään joo!!
Herkkujakin voisin katsella, tai nimenomaan miettiä sellaisia "sallittuja herkkuja".
Esim voisin leipoa terveellisiä keksejä, tehdä jotain syntisiä hedelmä"touhuja" yms....
Eli Herkuttelen joka päivä mahdollisimman paljon .

Huomenna vaakalle... *jaiks
 
Mä lähden tuohon venyttely haasteeseen! Loistava idea!!

Herkkulakkoon en lähde, koska tiedän itseni; jos joku kielletään, kiskon sitä kaksin verroin..ja sitten näytän  Ihan täynnä/ähkynä
Mutta mulla on hyviä uutisia:
Mullahan paino oli 67kg sitten kuitenkin joulun jälkeen  ma 3.1 (joo osa nestettä ym ym, mutta kuitenkin..)
Sittemmin tammikuun paini sahaa eestaas korkeimmillaan oli 66.4 toissa viikolla, mutta kokoajan kuitenkin laskenut...
Tänään 4 viikkoa myöhemmin aamupaino: 64,7kg:D

Että en voisi tyytyväisempi olla!

Hyvä me!!!
 
Aamulla käyty puntarilla ja paino tänään 78,2 kg, viime viikosta tippunut siis 400g, hyvä hyvä! Tuli kyl viime viikolla vedettyä pitsaa ja pullaa, joten ihmeellisesti on paino laskenut. Joskos tällä viikolla ottais itteä niskasta kiinni ton haasteen suhteen ja toteuttais sen. On paikat sen verran jumissa et tois venyttely haaste kuulostaa loistavalta!!
 
Minä komppaan Kaikaa tuon herkkulakon suhteen! Normaalistikin meillä herkutellaan melko vähän, joten aion jatkaa sitä linjaa.

PojanÄidin hedelmä"touhut" aiheutti sen, että mun tekee ihan hirmuisesti mieli hedelmäsalaattia. Ite tehtyä, tuoreista hedelmistä ja siihen sitten jugurttia "kastikkeeksi". On namia. Kesällä ihan parasta, kun saa vielä tuoreita mansikoita sekaan!

Ja sitten jotain uuniomenapaistosta ja vähän vaniljajätskiä kylkeen. Ai että.

Pikatsu: Ettei vaan sulla ois ollu kroppa säästöliekillä ja nyt kun sai tarpeeksi energiaa, alkoi paino tippuakin?!

Semmostakin minä mietin, että ne joilla ei paino oo tippunu, niin ootteko punninnu ittenne aina samalla tavalla? Eli suurin piirtein samaan aikaan päivällä, samoissa vaatteissa jne...kun tuommoset asiat vaikuttaa melko paljon. Ja myös edellisen päivän syömiset vaikuttaa. Itse söin viime torstaina savusiikaa, joka oli tosi suolaista (mutta ah niin hyvää!). Perjantaiaamun punnituksessa tulos oli sama kuin viikkoa aiemmin, koska suola keräsi nestettä kroppaan. Lauantaiaamuna otin sitten uuden punnituksen ja nyt olinkin 400g kevyempi. Ja siksi siis otin tuon uuden punnituksen, kun tiesin, että kropassa on ylimääräisiä nesteitä suolaisen ruuan takia! emoticon


Mutta ei muuta kuin onnea kaikille pudotuksista ja mukavia venyttelyhetkiä!
 
Tänään zumbaaaaa!! HIh, mää ihan hurahdin siihen!
Mulla on konekin täynnä zumbavideoita joten iltasin vetkaan bootia kun isäntä lököö soffanpohjal!
Sit soittelin saleja läpi ja sieltä on yksi suosikki nyt noussut, mietin vielä päivänPari et onko musta sali-ihmiseksi. En punttista tykkää vääntää, mutta noita jumppatunteja kiinnostais alkaa touhuamaan...
We`ll see!

P.S.
Pakko hurrata KAIKALLE! Peukut ja hatunNosto!
emoticon
 
no niin, viikonlopun herkuttelujen jäljiltä paino on -300g mutta onpahan ainakin miinuksen puolella.

Siispä uusi viikko uudet kujeet tosin huomenna pakko mennä lääkäriin kun luulen että poskiontelotulehdukses veti tää flunssa.
 
Tänään ei oo mitää muuta herkkuu syöty kuin yksi ranskanpastilliemoticon
Muuten PÄ: Ei me huudettu siellä zumbassaemoticon
Itelläni kun ei oo rytmitajuu yhtää, niin välillä olin että WTF, mutta jatkoin vaa menoa.
Saa nähdä olenko ens sunnuntainakin ihan poikki kuollut 30min kohdalla.
Salin lahjakortti pitäs lunastaa, niin pääsee käymää kuukauden salilla/jumpassa. Jos vaikka oikeesti noi 98% mun housuista mahtuis jalkaakin ja kiinni.

Kaikille paljon tsemppejäemoticon
 
Mammaliina Mää kans taas käväsin! ja taas huudettiin!! Thihi!

Kaikille muillekin tiedoksi että meillä tsumpa tunti alkaa niin että maikka huutaa LEEEEET`S ja me huudetaan TSUMPAAAAA!!!!
Ja mää meinaa kuolla nauruun joka kerta!
 
Meillä ei huudeta siellä zumbassa. Pitää kai kysyy miksei me huudeta?emoticon

Mä oon ollut ilman suklaata, karkkii, sipsii, jäätelöö ja jopa kävellyt merimiehentieltä ruoholahteenemoticon
Sunnuntaina sitten zumbaan ja huomen olisin mennyt salille, jos hitto vie olisin saanut sen lahjakortin(tilitys kuukausi ketjussa).

 
Nyt on taas hyvä mieli, viimeksi kun valitin jotta paino junnaa niin varmaan oli jotain turvotuksia koska nyt taas oli paino hyvin tipahtanu
eli 21.1-> 69.5kg
28.1-> 70kg
nyt tänään 68.9kg

ja nyt vähän ahkerammin käyn lenkille ja poljen kuntopyörää jotta pääsen sinne tavoitteeseeni, varmaan on pitkä taival mut joskus sitten se 60kg on siinä puntarin lukemina

tsemppiä muillekin :)

 
Alkupaino 86->83,7 Ihan kiva saavutus kuukaudessa. Tästä on hyvä jatkaa :)

Herkuton helmikuu pitänyt muuten paikkansa paitsi leffassa söin ihan pienen pienen suklaan.. :D

Venyttelyt on tosin vähän jääneet.. Pitäisi pitäisi..

Mikään lelu ei tänään miellytä neitiä ja kauhee kitinä tuossa matolla, sitten ku meen auttaan, niin saa kauhean loukkaantumisitkukohtauksen. Täytynee ottaa syliin tuo :)
 
Tällä viikolla ei painossa tapahtunu muutosta suuntaan eikä toiseen, eli vaaka näytti 60kg. Ja voi olla, ettei tuosta enää putoakaan.

Tällä viikolla tulikin herkuteltua oikein olan takaa, kun ensin lauantaina söin äitin leipomia uunituoreita pullia jonku 3 kappaletta sitten sunnuntaina vedettiin miekkosen kanssa litra jätskiä ja pandan tummasuklaalevy puoliksi, ja eilen tuli vedettyä vielä anopin tekemää ananas-rahka-torttua...että näin.

Mutta kaikesta tästä herkuttelusta huolimatta kunto otti IIIIIIISON harppauksen eteenpäin. Hiihto tuntuu jo ihan kevyeltä ja juoksustakaan ei jalat tulleet niin kipeiks, kun mitä aiemmista lenkeistä, eli tämä viikko on kyllä liikunnallisesti sujunut erittäin positiivisesti. Venyttelly oon oikeastaan joka ilta, tosin joinain iltoina oon tehny vaan pikavenytykset, eli sitä varttia ei kyllä ole aina tullu täyteen...
 
Tuossa eilen unohtu vähän tää herkuton helmikuu, mutta tänään 1h zumbaa takanaemoticon

Kai jossain pitäs käydä vaa'alla, niin näkis paljon tää ruho painaa.
 
viikko taas vierähti ja tulos on -400g eli kk sitten 94kg ja nyt 90,5kg. Vyötäröstäkin on lähtenyt kk aikana 5cm mistä olen iloinen.
Viimesin viikko meni pitkälti vain lenkeillä ja crosstrainerilla, hieman liikkumista rajoitti nuo minun sairastelevat miehet.
 
täällä on päästy jo lähelle alkuperäisä lähtöpainoa vaikka kiusauksia on ollu...ja myönnetään että pari kertaa on päässy lipsumaankin.
mutta vielä pieni rutistus olis tarpeen ennen kesän bikinikelejä. mutta mun tuurilla ens kesä on perkeleen kylmä ja sateinen niin ei tarvii bikineitä kaapista kaivella, joten otampa vähän suklaata...slurps. tsemppiä kaikille kilojen karistajille!!!
 
Mulla sujuu kivasti tämä urakka, olen jo viikon ollut normaalipainoinen ja nyt pyrinkin vain jatkamaan näitä hyviä elintapoja ja pikkasen lisäämään liikuntaa- eiköhän nämä vikat 4 kiloa kesään mennessä ole hävinny tai muuttuneet lihaksesksi oikeisiin kohtiin!

Hyvä me!!
 
Takaisin
Top