kesäkuntoon 2011

Punnitus tällä viikolla päivän etuajassa, kun huomenaamulla en ehkä jaksa ehdi, kun pitää aikaseen herätä.

7.1 86
13.1 84,5

Vatsalihasten teko on vähän jäänyt, mutta vielähän tässä on la aikaa :D

Tänään taas juoksemaan. Eilen oltiin Mathildan kanssa Afro baby-jumpassa. Mathilda vaan hymyili kantoliinassa, eli hauskaa oli niin mamilla ku tyttärellä. Jumpassa ei tosin ollut mitään vauvan ja äidin yhteisiä juttuja, vaan pelkästään äidille, mutta eihän se mitään, kun vauva viihtyi leikkimatolla ja kantoliinassa ihan ok.

Näin siis jatketaan!
 
Punnitus tällä viikolla päivän etuajassa, kun huomenaamulla en ehkä jaksa/ ehdi, kun pitää aikaseen herätä.

7.1 86
13.1 84,5

Vatsalihasten teko on vähän jäänyt, mutta vielähän tässä on la aikaa :D

Tänään taas juoksemaan. Eilen oltiin Mathildan kanssa Afro baby-jumpassa. Mathilda vaan hymyili kantoliinassa, eli hauskaa oli niin mamilla ku tyttärellä. Jumpassa ei tosin ollut mitään vauvan ja äidin yhteisiä juttuja, vaan pelkästään äidille, mutta eihän se mitään, kun vauva viihtyi leikkimatolla ja kantoliinassa ihan ok.

Näin siis jatketaan!
 
Thilduska: oltiinkohan me sitten samassa jumpassa eilen... Olitteko Leppävaaran uimahallilla?    
 
Tältä mammalta jää varmaan vatsishaaste toteuttamatta, kun on koko viikon pukannu flunssaa päälle ja oon yleensä sen verran (yli)varovainen, että jos pikkasenkin tuntuu, että meinaa tulla tautia, en urheile...mutta lupasin itselleni, että jahka tervehdyn, teen sitten tuon 350 vatsista viikossa. Ja jos ei ihan kauhialta tunnu, niin sitten voi ottaa ihan joka viikkoiseksi tavaksi! Huomenna sitten punnitus!
 
Terve,

tää ilmottautuu kanssa tänne, se joulua edeltävä 3kg pudotus meni mulla ainakin toisinpäin eli 3kg lisäys... tai no ei nyt ihan 1,5kg

siispä maanantaina käväsin vaa'alla ja paino 94kg. Lähden liikkeelle hieman tiukemalla linjalla ja sit jossain vaiheessa hidastetaan vauhtia. Nyt on siis mässäilyt mässäilty ja vain lauantaina on karkkipäivä.

Jumppa DVD:t on kaivettu kaapista, ostin crosstrainerin huuto.netistä. niitä on nyt päivittäin käytetty, tosin tänään korvasin jumpan 2h lumitöillä.

Ens tiistaina alkaa hathajooga ja sit ajattelin ilmottautua vielä MLL järjestämälle tanssitan vauvaa kurssille (lukee että tulee hiki äidille :)) Niin ja koiraa pitäis ruveta lenkittämään enempi pidempiä lenkkejä.
 
Custos: samassa jumpassa oltiin ;) Kovasti kiinnostaa, että kuka olit, en ainakaan näin heti arvaa, kun siä oli sen verran monta äitiä ja vauvaa. Mathildalla oli vaalean vihreäpeitto alustana ja valkoinen haalari+ tumma pörröpää. Mulla mustat vaatteet ja ruskea kantoliina+ tummanvaaleat vähän korvien alapuolelle ylettyvät hiukset sekä silmälasit ja oltiin sillä seinällä missä on ovi.  Jos tunnistit tai tunnistat ens viikolla, ja haluat, ni tu moikkaan. Sama vihreä peitto meillä on ainakin alustana :)
 
Tässä ois hyvät ohjeet vauvajumppaan kotona.

http://www.babyidea.fi/vinkkeja/vauvajumppa.html
 
Tämän aamun punnituksen tulos 60,9kg eli viikossa tippu 1,9kg...
Tarttee varmaan rueta syömään enemmän, ettei ihan liian nopeasti tipu, kun haluaisin nimenomaan eroon rasvasta, en lihaksista...
 
Mulla tipahti huimat satagrammaa!!!!

Mietin että olen varmaan liiaksi karsinut pisteitä kun ollaan kiinteitä aloiteltu...
Kokeillaan ensi viikko vähän isommalla ruokamäärällä, eihän sitä tiedä kuin testaamalla.
ja vitsit kun olis se mittanauha.
Ehkä sellanen nyt tänään tarttuu kauppareissulta mukaan....
 
ja mulla paino junnaa samassa! eli sen 74,8kg edelleen! pitää varmaan munki kaivaa tuo treineri tuolta pölypallojen seasta ja alkaa harjottamaan sillä lisäksi kun ei tunnu vaunulenkit, koiralenkit, eikä omat lenkit auttaa =P
 
mulla tipahtanu hurjat 100g maanantain punnituksesta...mut kyllä se tipahtaa kun vaan jaksaa jatkaa eikä heti lannistu....en perjantaina puntarille taas :)
 
Pääsin tänää kokeilee Zumbaa ekaa kertaaemoticon  Oli aikas jännää.. Tosin huomasin hyvin, etten tosiaan oo pariin vuoteen harrastanu mitää liikuntaa.. Tuli kuuma toooosi nopeaan Edithki jakso mua pällistellä hetken mut nukahti jo ennen cd:n puolta väliä Vatsoi en oo saanu tehtyy ku kerran, ku meni siitä kerrasta lihakset nii kipeeks ettei tosikaan.. Otan itteeni vielä tästä niskasta kiinni.. Mut kilon oon saanu tippumaan painoa, vaikken mitää oikein oo kerenny tekemäänkään.
 
No niin- kenelläkään ei ole noussu paino- MAHTAVAA!

Mulla on tippunut paino, mutta olen nyt käynyt vaa'alla joka päivä ja se on sahannu siinä 65,1-66,1, joten ilmeisesti tippunut sen 100g..
Ens viikolla olen jo normaalipainoinen!!! (ellei tämä viikonloppu ja dinnerit vie painoa roimasti ylös...)

Paino siis tullut pikkaisen alan, MUTTA (ihan parhautta) mulla meni jalkaan ne farkur, jotka mulla oli jalassa, kun olin miehen kanssa ekoilla treffeilläemoticon
Siitä ku nää byysät viimeksi meni jalkaan on varmaan kaksi vuotta.
Ei varmaan oo yllätys, että olen ihan fiilareissa emoticon

Mutta nyt lähden MUN harrastuksen pariin--> lätkää.
 
Kuinkas wattishaaste sujui muilla? Sanotaanko, että mä menin laskuissa sekaisin, mutta tein ahkerasti joka päivä jotakin :D

Mikäs on tulevan viikon haaste?
 
Härreguud!

yhdistelmä Pienoinen rapula ja lasten kutsut, =ei kiva!!!

Darramuhrulle otollinen paikka, ei kyenny minkäänlaiseen vastarintaan mielihaluilleen juhlapöydässä, nyt on turpee...
Ja väsy, karrrmeen sokerihumalan sain aikaiseksi.

Vaakalle menen aikasintaan ensens viikolla!!!! Piste!

Uusi haaste! Jo-hooo!!

Mä heitä nyt lonkalta...
*Parempia otetaan vastaan...

pitää kokeilla kahta uutta lajia ensi viikon aikana?!?!
Voi käydä ihan tunneilla tai sitten kaivella juutuupista tai muualta netin syövereistä, voip ostaa DVD:tä tai kokeilla "pirkkalehden" jumppaa... Ja tietysti kaikki talviurheilulajit käyttöön!!!
What sei juu?

Muoks* Wattat done! ...edes se jäi plussaa männä viikolta...
 
Do dii, tää viikko alkaa nyt sitten paremmalla menestyksellä. Punnitus tehty tuolla mun aataminaikusella vaakalla ja tulos 78,5 kg. Positiivista, koska viimeksi kun kävin ennen joulua näytti vielä yli 80 kg. Noh mut tuosta lähetään. Voisin tällä viikolla itekseen tehdä ton teidän viime viikkosen vatsishaasteen mut toi pojanäidin haaste kuulosti ihan hyvältä tälle viikolle.

Jees mut nyt jätkällä alkaa sellaset kitinät et täytyy pukea ja lähteä pihalle. Siellä onki pikku treeni odottamassa ku lunta on tullu!! emoticon
 
no niin tänään oli sitten punnitus ja onneks oli tippunu....
eli 94kg->92,2kg

vatsat tuli tehtyä ja uus haaste kuulostaa hyvältä sillä huomenna alkaa jooga ja viikonloppuna olen ehkä menossa testaa asahia Espooseen.
 
Onnittelut kaikille pudotuksista, niistä pienistäkin!

Minä oon edelleenkin kipeä, joten jää varmaan tämänkin viikon haaste väliin... Ärsyttää kyllä ihan urakalla...
 
Haaste otetaan vastaan!

Toinen laji on ainakin Zumba, mitä kokeilen. Jos en löydä youtubesta mitään pätkää, niin tuun sitten Purri sun luokse ;DD ja jos sun miehen serkku on vielä siellä, niin saa sitten katsella suu ymmyrkäisenä, kun mää kokeilen zumbaa. Saattaisi jopa lähteä liukkaasti pois ;DD

Toinen laji on kyllä vähän hukassa, että mitä sitä pääsisi kokeileen näin viikon varoitusajalla, minibudjetilla ja vauvan kanssa.. Mulla on kyllä jossakin muropaketista saatu Les Millisin Bodycompat dvd, jospa sen löydän jostakin..

Mymmelille pikaista paranemista!

Niin ja tosiaan onnittelut kaikille pudotuksesta :)
 
Thilduska ja muutkin jotka eivät vielä ole kakkos lajia keksinyt, Espoon työväenopisto järjestää Asahi viikonloppukurssin la+su klo.10-11.30,maksaa11€. Minä olen menossa testailee sitä ja ryhmässä näyttää olevan vielä 8 vapaata paikkaa.

Asahin viikonloppukurssi on tutustumiskurssi, jossa käydään asahin perusperiaatteet ja perusliikesarja. Asahi on yksinkertainen liikuntamuoto, joka perustuu aasialaiseen terveysliikuntaan. Liikesarjan harjoitukset kohdistuvat niska-hartiaseudun rentouttamiseen ja vahvistamiseen, selän aktivointiin sekä tasapainon kehittämiseen. Kaikissa liikkeissä hengitys on keskeistä. Sopii kaikille, ikään, kokoon, sukupuoleen tai kuntoon katsomatta
 
Takaisin
Top