kesäkuntoon 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lhr_86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no niin tänään sit astuin vaaelle ja paino 83,7kg et paino oli pudonnu 300g edellisestä pudotuksesta et eipä kovin huima puotus. Syynä kyllä saattaapi olla et eilen käytiin leffassa miehen kans ja pitihän sitä käydä sit syömässäkin kun kerrankin oli lapsenvahti :D tekosyitä joo mut olis varmaan ollu pienenmpi lukema kun koko viikon paastonnu :D

mut positiivista oli se et  mahduin omiin farkkuihini :D
oon nyt menny sellasilla farkuilla mitkä ostin raskausaikana jotka oli tosi löysät vyötäröltä ja aattelin et  nyt kokeilen mahunko niihin toisiin farkkuihin mihin en oo vähään aikaan mahtunu ja perhana mahuinhan mä :) tosin kyllä ne sit kiristikin mut menihän ne :D
Muut farkut on silleen parista sentistä kiinni et siinä mulle motivaatioo.

tsemppiä kaikille, kohta ulkoileen ja illalla salille.

Dodii..

Vuoden ensimmäinen punnitus lusittu...86..argh.. eli 3kg enemmän kuin jälkitarkastuksessa, jossa viimeksi punnittiin. Ja Tavote todellakin se 10kg.. Mutta eikös joo, että osa on joulukiloja ja tästä pääsee vaan alaspäinemoticon

Kiitos Kaika Tsempistä!

Tsemppiä myös muille!!!

Inessä ollaan!!!
1.1 75.9 (se siitä kolmesta kilosta ;D)
7.1  74.6

matka jatkuu.
Oiskos joku viikkohaaste paikallaan?!?!
....Ideoita?!

Vaikka...
la-la 700 vatslihasta...? tms?

Meitsi mukana haasteessa!

Mutta puolitetaanko- jos aloittais iisimmin- vaiks 350 vatsaa la-la?

Mutta nyt aamupalaa- tuli nälkä mukaan eilen jäähallilta;-)

Ai siis päivässä tuo 350 (700 en khyllä pystyemoticon )? -anteeksi  blondiuteni :))
Mukana ollaan!

Eiku viikossa! tän ja ens lauantain välissä!

Iisimmin käy! Ja ei tartte olla siis pelkkiä niitä perus lattia versioita, vaan saa varioida ;D Right!

Otin tänä aamuna virallisen punnituksen: 62,8kg Uudella kiloluvulla siis ollaan. Näin kevyt oon ollu joskus ennen joulua 2009. Aion suorittaa jatkossa punnitukset samalla kaavalla, eli heti herättyäni, vessakäynnin jälkeen, päällä pelkät rintsikat ja alkkarit. Ja punnituspäivä on joko perjantai tai lauantai, sen mukaan, että muistanko punnita itseni jo perjantaina vai vasta lauantaina!

Minä en vielä viitsi osallistua tuohon vatsishaasteeseen, kun on vieläkin rako noiden pitkien vatsalihasten välissä, enkä halua, että tulee pömppömaha. Sais kyllä umpeutua jo...

Muoks: lukaisin pikaisesti jostain, että syviä vatsiksia voisi jo reenata, joten teen sitten niitä! Eli 350 tästä ensi lauantaihin!

mymmeli Nää punnitukset on kyl yks rituaali
Määkin aamulla ykkösen, mahdollisesti kakkosenkin, imetyksen, hampaidenpesun ja suihkun jälkeen vasta painun vaakalle.
Huomasin meinaan että tisut ja rakko täynnä aamusta paino oli melkein kilon enempi :)

Eilen 100, tänään siis välipäiväemoticon  (Blondina, kun jo aattelin, että missä välissä sen 350 ehtisin. Kiitos, kun helpotitte taakkaa..) Ja sisäisiä suuri osa, kun en mää vaan tiedä mistä sen tietää, että onko vatsalihakset palautuneet, eikä mun vatsanpeitteiden läpi, mun lihastentuntemuksella sitä tunnustelemallakaan saa selville.Thildan kanssa vaan on niin hauska tehdä vattiksia, kun laitan jalat koukuun selällä maatessa ja tytön siihen päälle, pidän hänestä molemmilla käsillä kiinni ja joka kerta, kun kohotan päätäni häntä kohden, niin hän nauraa omaa höhötysnauruaan, oma personaltreenari siis.

Tän päivän ohjelmassa tuon +lumen auraus ja sitten vaunulenkki. Jos vaunuilla ei pääse tuolla plussa keleillä eteenpäin, niin siten käyn juoksemassa tälle viikolle yhden ylimääräisen lenkin.

Mä otan osaa noihin lihashaasteisiin sitten, kun saan ton loisen pois meiä kotoa! Onneks se sentää tajuu lähtee ainaki päiviks pihalle, ni voin sillon yrittää treenata

Mut paino on edelleen sitkeästi 75-76 On junnannu jo useamman vuoden tossa samassa kohdassa, vaikka mitä oisin tehny..

Olin tänään 1vee synttäreillä ja vaikka kuinka vastustelin niin se mopo karkas silti...

Mutta olipas hyvää!!!
Kaakkua ja leivoksia, karkkia ja limpparia, aijai namsnams!!!

Mä olen kuntoillut tänään ja vatsalihashaasteessakin ihan ajantasalla!

Ettei ihan menis liika suuriksi kalorivajeet, oli tänään pizzapäivä Syömään!

Hyvä me!!

Hui! Huomenna ois sitten se virallinen punnituspäivä. Onneksi viime viikko ei ollu niin paha herkutteluviikko ku pelkäsin. Tänään otin ekat suklaat. Miehen kanssa juteltiin tänään et nyt loppu karkkien ja herkkujen mässäilyt ja aletaan lisämään arkiruuan kanssa kasviksia. Me ollaan aikasemmin tehty aina päivittäin lämmin ruoka ja otetaan se käytäntö taas takas nyt ku pojan kanssaki päivät alkaa olla helpompaa. Oikeastaan ootan innolla tätä "uutta elämää" nyt ku mieski siinä on mukana, eikä muuten tänään tehny heikkoakaan mennä karkki- ja keksihyllyjen ohi. :) Tän ku saa sen kolmisen viikkoa pidettyä yllä niin sit helpottaa, se on tullu aijemminki huomattua.

Toi haaste joka viikolle on tosi hyvä idea. Minäkään en oo ihan varma onks noi suorat vatsalihakset vielä palautuneet, mut just noita syviä voi tehdä tai vaikka vinoja. Haaste siis otettu vastaan ja täs nyt täytyyki ottaa vähän kiriä ku pari päivää jääny välistä.

Pojanäiti: Saahan sitä juhlissa vähän herkutella ja otat sit ens viikolla takas..

Thilduska: Hyvä vinkki jumppailla vauvelin kanssa. Taidan huomenna testailla samaa. emoticon
Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon! emoticon

Jouluviikkolla mun tuli syötyä mässyä kaksin käsin ja sen huomas painos, no joulun jälkeen oon nyt taas jättäny hiilarit minimiin ja sokerit pois....eilen teki tiukkaa ku karkkihammasta kolotti mutta onneks sain pidettyä itseni kurissa ja aamulla oli sitten mahtava tunne mennä vaa'alle kun pääsin vihdoin sinne alle 70kg eli tänään 69.9kg....tästä on hyvä jatkaa emoticon

tästä eteenpäin otan perjantain viralliseksi punnituspäiväksi ja vatsalihas haaste otettu vastaan :)

Pikatsu: me jumppaillaan Thildan kanssa nyt joka päivä: vauva tiukasti rintaa vasten ja jalkakyykkyä, asklekyykkyä, pohkeita varpaille nousten, hyvää huomenta-liike. Sitten vauva lattialle selälleen ja punnerrukset... Meillä ainakin tykätään tai sitten on pelottavaa toimintaa, mutta ihan hiljaa ollaan sylissä ja punnerrukset+ vatsalihakset saa suorastaan hihkumaan.

Vink, vink

http://www.iltasanomat.fi/terveys/N%C3%A4in%20onnistut%20laihdutuksessa%20%E2%80%93%2022%20parasta%20vinkki%C3%A4!/art-1288361393149.html

tsuffellihuijjaa!!

Tänään on testattu kahvakuulan kummalista maailmaa ja terrrve!!! Oli kädet aika plöröt, en edes vauvvelia nostellut!
Vatsat chek!!

Kevyesti syöty ja juotu.
(paitsi hirrrrmunälkään vetästiin omppulörtsyt kaupasta tullessa)

Kaappi pullollaan iiihania kasviksia!
Huomenna pitkä lenkki tiedossa kun tuolla vihdoin on tiet aurattu siihen kuntoon että kieseillä pääsee.

Onpas reipas mieli näin puolilta öin XD
...jos vielä pitkään valvon niin voipi olla että että se reipas mieli jääkin tänne keskiyölle...
mars petiin!!!

No niin, täällä alko sit hienosti tääki kampanja. Iski vatsataudin su-ma välisenä yönä. Ei sit pysyny eilen mikään sisällä. Kuumeenki nosti, joka nyt onneksi helpotti lääkkeillä. Siirrän siis ton punnituksen perjantaille ja ensi viikon haastetta odotellessa.. Nyt lepäileen ku mies onneksi sai jäädä kotiin poikaa hoitamaan.

Takaisin