Lhr_86
Jostain jotain jo tietävä
no niin tänään sit astuin vaaelle ja paino 83,7kg et paino oli pudonnu 300g edellisestä pudotuksesta et eipä kovin huima puotus. Syynä kyllä saattaapi olla et eilen käytiin leffassa miehen kans ja pitihän sitä käydä sit syömässäkin kun kerrankin oli lapsenvahti :D tekosyitä joo mut olis varmaan ollu pienenmpi lukema kun koko viikon paastonnu :D
mut positiivista oli se et mahduin omiin farkkuihini :D
oon nyt menny sellasilla farkuilla mitkä ostin raskausaikana jotka oli tosi löysät vyötäröltä ja aattelin et nyt kokeilen mahunko niihin toisiin farkkuihin mihin en oo vähään aikaan mahtunu ja perhana mahuinhan mä :) tosin kyllä ne sit kiristikin mut menihän ne :D
Muut farkut on silleen parista sentistä kiinni et siinä mulle motivaatioo.
tsemppiä kaikille, kohta ulkoileen ja illalla salille.
mut positiivista oli se et mahduin omiin farkkuihini :D
oon nyt menny sellasilla farkuilla mitkä ostin raskausaikana jotka oli tosi löysät vyötäröltä ja aattelin et nyt kokeilen mahunko niihin toisiin farkkuihin mihin en oo vähään aikaan mahtunu ja perhana mahuinhan mä :) tosin kyllä ne sit kiristikin mut menihän ne :D
Muut farkut on silleen parista sentistä kiinni et siinä mulle motivaatioo.
tsemppiä kaikille, kohta ulkoileen ja illalla salille.
)? -anteeksi blondiuteni :))
tän ja ens lauantain välissä!
Uudella kiloluvulla siis ollaan. Näin kevyt oon ollu joskus ennen joulua 2009. Aion suorittaa jatkossa punnitukset samalla kaavalla, eli heti herättyäni, vessakäynnin jälkeen, päällä pelkät rintsikat ja alkkarit. Ja punnituspäivä on joko perjantai tai lauantai, sen mukaan, että muistanko punnita itseni jo perjantaina vai vasta lauantaina! 
Sais kyllä umpeutua jo...

(Blondina, kun jo aattelin, että missä välissä sen 350 ehtisin. Kiitos, kun helpotitte taakkaa..) Ja sisäisiä suuri osa, kun en mää vaan tiedä mistä sen tietää, että onko vatsalihakset palautuneet, eikä mun vatsanpeitteiden läpi, mun lihastentuntemuksella sitä tunnustelemallakaan saa selville.Thildan kanssa vaan on niin hauska tehdä vattiksia, kun laitan jalat koukuun selällä maatessa ja tytön siihen päälle, pidän hänestä molemmilla käsillä kiinni ja joka kerta, kun kohotan päätäni häntä kohden, niin hän nauraa omaa höhötysnauruaan, oma personaltreenari siis.
On junnannu jo useamman vuoden tossa samassa kohdassa, vaikka mitä oisin tehny..