kesäkuntoon 2011

Zumbaaa!!
Mää käväsin tunnilla, tuossa ihan naapurissa järjestetään zumba tunti tiistaisin, ja parasta, sinne ei tarvitse ilmoittautua etukäteen eikä sitoutua mihinkään kymppikorttiin vaan kertamaksulla pääsee :D

Uninen* missä tää viikonloppu järjestetään?
 
Hienoo et on paino ihmisillä pudonnu :)
ite oon ollu nyt muutaman päivän flunssassa ja niin väsyny ettei kyllä oo jaksanu mitään ja viel kaiken lisäks mies toi nimipäivänä kukkia ja suklaalevyn niin pakkohan se oli syödä :D saa nähä mitä vaaka näyttää perjantaina vai uskallanko mennä tällä viikkoo ollenkaan.

viime viikolla sain tehtyä vatsoja varmaan puolet tosta mut tällä viikkoo haaste taitaa jäädä kun kipeenä oon. Uusien lajien kokeilu on kyllä kiva vaikkei aina viittis tai tuntuu ettei osaa sit mitään. Salilla menee jos jonkinlaisia jumppia niin oon vaan rohkeesti lähteny mukaan, eikä siel kukaan toisia kattele.. en mä ainakaa ehi katteleen muita :D
 
Kiitos uninen vinkistä :) Kurssi menee pahasti meidän vauvauinnin kaa päällekäin, joten jää multa väliin, kun en sunnuntaina pääsisi ollenkaan. Mutta kiinnostunut olisin ollut ja jatkossakin otan mielelläni vinkkejä vastaan :)
 
Heips!

Pakko tänne tulla myös kirjottaan, vaikka ylimääräsiä kiloja ei ole enää, vaan kaikki tippuneet, mut takapuoli löllö, ni pitäs saada kesään mennes laitettuu kuntoon se..Ollaan tehty kans vatsoja Jessenkaa ja sit ku rintareppuun oon laittanu sen ja kyykistelly, ni saa harjotettua sitä löllöä, yökkis :D
Mut hienoa, et ihmiset saa pudotettua niin hyvin painoa:) Mulla aina ollu ylinopee aineenvaihdunta ja siks se lähtee niin nopeasti..Enkä liho vaik miten haluisinkin lisää ainoa, kun oon 172cm ja painan 51-52kg..Nooh, ehkä sit, kun joskus toinen lapsi, niin sais jätettyy jotenkin niit kiloja:)
 
Taas yksi viikko ja punnitus takana. Nyt oli tipahtanut puoli kiloa paino, eli vaakalukema tänä aamuna 60,4kg Nyt vaan sitten liikunta takaisin kehiin ja vatsalöllöstä eroon!

Kokemuksesta tiedän, että nyt aletaan liikkua semmosissa lukemissa, että painon pitäminen saatikka pudottaminen on melko työlästä. Nyt kilot on kyllä karisseet ihan itsestään, mikä tietenkin on mukavaa, mutta täytyy pitää mielessä, ettei imetystä jatku ikuisesti! Mielenkiintoista nähdä, että miten tilanne muuttuu sitten kun imetys vähenee/loppuu!
 
7.1 86
13.1 84,5
21.1 84,5

Nooh.. eipä ollut ainakaan lisää tullut, joten olen tyytyväinen, kun se 0,5kg/vko on kuitenkin tavoite.

Tällä viikolla kokeilin zumbaa youtuben pätkien avulla :DD hauskaa oli ja voisin ostaa jonkun dvd:nkin. Toinen laji, mitä suunnittelin oli äiti-lapsi jooga, mutta en oikein löytänyt mitään fiksua pätkää ja nyt oon sitten kuumeessa, joten taitaa tuon toisen lajin kokeileminen jäädä haave-asteelle ja toteutua joskus myöhemmin..
 
Itelläni jäänyt sairastelun vuoksi tuo kuntoilu, mutta tänään sitten tunniksi zumbaamaan illalla. Olin kyl että en varmaa jaksa mennä, kun on kuumeilut takana yms, mutta olo on nyt että kyl sitä jaksaa.
 
Mää kans kipeenä, enkä edes vaivaudu vaakalle!
Eilen sitäpaitsin luistin herkkukiellosta ja mässäilin olantakaa... oli niin kurja fiilis...
pidän sormia pystyssä että oisin ti voimissani, haluun kans tsumpa-tunnille!

kerrohan sitten mammaliina mitä tykkäsit!
 
No niin tänään oli sitten taas vaaka aamu ja 1kg oli poistunut JEE!!! Tänne saapui kanssa flunssa to/pe yönä ja jouduin hieman tahtia hidastamaan mutta raahauduin kumminki Asahi tunneille. Edelleen jätän jumpat väliin mutta pakko käydä kumminki hieman käppäilemässä ettei repsahda (taas). Huomenna olisi taas joogaa ja toivon todella että tää räkä katoais.

Olisiko muuten ehdotuksia tämän viikon haasteeksi?
 
Vaaka näytti aamulla 78,6 kg. Ostin viime viikolla uuden vaakan joten nyt pääsen näkemään tarkemmin noi lukemat. Niin siis viime viikolla ku punnittin niin näytti sillä vanhalla vaakalla noin 78,5 kg eli samoissa lukemissa viime viikon kanssa mennään. Herkkulakko piti hyvin mut haasteen kanssa kävi niin et kokeilin vaan vauvan kanssa jumppaamista.
 
Täällä menee paino alaspäin ja viime la olin jo NORMAALIPAINOINEN!! (alimmillaan oli paino 64kg).

Tästä on hyvä jatkaa ja lauantaina taas!

Tsemppiä meille!!
 
jei, ees jotain edistystä tapahtunu. lähtöpaino oli 84kg ja nyt aamulla 82,6kg :) hitaasti mutta varmasti putoo :)

nyt olis kyllä paree pudotakin et oon sit elokuussa hääpuku kunnossa :) vitsit kun saisin jonkun kavereista mukaan sellaeen et joka viikko astuttas vaa'alle. vois olla tehokas motivaatio kun ei kehtais mennä punnitukseen jossei oo paino pudonnu. tää foorumi nyt ei ihan vastaa samaa vaik hyvä motivaation lähde tämäkin.

miehen kans kun alotin terveellisempää ruokavalioo nii sit parin viikon päästä se meni vaakaan ja hups mullahan on paino pudonnu 3kg.. äägg.. että ärsyttää kun toinen saa syödä mitä vaan ja paino putoo ja mä lihon ruuan näkimisestäkin!!!!
 
emoticon
ei, ei sitte millään...nyt lähti viimesetkin motivaation rippeet!!! Paino junnannu samas nyt kaks viikkoa...ruokavalio on kohdallaan mutta liikuntaa ei ole ollu, ei yksinkertaisesti ole ollut energiaa liikkua. Mutta siis näköjään ihan sama syönkö joka päivä karkkia/pullaa/suklaata kun paino ei kerta laskekaan vaikka ne oon jättänyt pois ja muutenki ruoka annokset ovat pienentyneet. Keskiviikkona söin tällevuodelle ekankerran pizzaa, hieman jäätelöä ja muutaman salmiakin(yleensä syön karkkia/suklaata päivittäin) kun ajattelin vähän pitää huilipäivää "laihduttamisesta". Ei näköjään auta muuta ku alkaa jostain repiä aikaa ja energiaa liikuntaan jos se sillä lähtis, ainut ongelma jotta en millään haluaisi vain kävellä ja rahallisten vaikeuksien takia en pysty mitään liikuntaharrastusta alottamaan. emoticon

Musta nyt vaan jotenkin tuntuu ihan mahdottomalta tää, että paino ei tipu, ja ajatukset on koko ajan tossa painossa... oon niin kateellinen niille joilla paino vain tipahtaa itsestään. Ja joo meidän isäntä on ollu pariviikkoa kans laihiksella jotta on vähä katsonut mitä suuhunsa laittaa niin kappas, 3kiloa oli jo tipahtanu...ai että mua ärsyttää!!!
 
LHR_86: sama se mulla, mutta meillä on häät jussina niin olisi kiva näyttää hyvältä puvussa. Sitä en oo kyl vielä tilannut, kun olis oikeesti tarkoitus saada ainakin eka 5kg pois.

Tänä sunnuntaina sitten zumbaan huutelee, kun viime kerta jäi väliin.
 
jees täällä kanssa edelleen LÄHTÖPAINOSSA!!!!! tänään vaakapäivä 74,9g että sitten ihan sen kunniaksi ostin tänään karkkipussin! emoticon

ens viikolla koitan päästä uimaan, ku ei oikein tiiä onko kuukautiset vaiko eikö oo. tippuu ja ei tipu ja ku tippuu nii pari pisaraa...kele! *tunkee melliä suuhun* kai se vaan pitää revittää ihan täpönä tuolla vaunuilla...
 
Onnittelut kaikille pudotuksista ja tsemppiä niille, keillä paino junnaa! Kyllä se varmasti lähtee tippumaan, kunhan vaan löytää sen itselle sopivan tavan! emoticon

Minulla oli taas muutama sata grammaa pudonnu painosta:

3.1. 63,5kg
8.1. 62,8kg
14.1. 60,9kg
21.1. 60,4kg
29.1. 60,0kg

Vaikka alankin olla tavoitepainossa, on kunnon kanssa vielä paaaaaaljon tekemistä. Hölkätä jaksan alle puoli tuntia yhteen menoon ja sitten lenkkiä seuraavana päivänä on reidet aivan tönköt. Hiihtää onneksi jaksaa pidempään, joten peruskuntoa saa kehitettyä kuitenkin. Pitäisi vaan saada nuo jalat tottumaan tuohon juoksun iskutukseen...
 
Kirsikka: eipä täälläkään paino mihinkään putoo, joten jätin jopa tällä viikolla suosiolla käymättä vaakalla, ku alkaa pelkkä ajatuskin masentaan.

Mymmeli: mulla kanssa jalat ei ihan oo tottuneet juoksuun vielä raskauden jälkeen. Kummasti tulee polven ulkosyrjän nivelsiteet kipeeks, mutta ehkäpä ne vähitellen tottuu..
 
Thilduska: Voisko sulla olla juoksijan polvi? http://www.juoksija-lehti.fi/Default.aspx?tabid=3125
Minun tarttis hommata uudet lenkkarit viimeistään sitten, kun lumet alkaa sulaa. Vanhat alkaa olla sen verran lösähtäneet, ettei varmasti ole enää pohjan vaimennukset kunnossa... emoticon Ja venyttely on jääny hävettävän vähäiseks...

Oisko hyvä pistää tämän viikon haasteeksi jokapäiväinen venyttely? Sanotaan vaikka, että vähintään vartin verran? Samallahan voi vaikka seurustella pikkuisen kanssa, katsoa telkkua jne...
 
Takaisin
Top