Magdaleena
Oman äänensä löytänyt
Toi kuntoplussan ohjelma näyttää kyllä hyvältä, mä voisin kans sen mukaan mennä, jos sen alottaisi jo tällä viikolla (hyvin kerkee vielä 3 kertaa käydä juoksemassa) niin naisten kymppi olisi viikon 11 lopussa eli kyllä sillä kunnolla siellä pärjää. Mä en ole kyllä koskaan ihan juoksemassa käynyt, aina kevyesti hölkkäillyt, saas nähdä osaanko edes ihan juosta juosta...
Onkohan missään vielä sulia teitä, mä inhoon juosta liukkaallla, no kai se on pakko..
Onkohan missään vielä sulia teitä, mä inhoon juosta liukkaallla, no kai se on pakko..
No tällä viikolla on tullu käytyä jo juoksemassa ja hiihtämässä ja tänäänkin voisi käydä hiihtelemässä, niin eiköhän se tästä pikkuhiljaa kuntokin nouse! 
Mutta en minä kyllä missään määrin "mallin mitoissa" ole. Peppu, reidet ja etenkin pohkeet on sen verta jytkyä tavaraa, että... 

On tämä kyllä melko hurjaa menoa, mutta olkoon.
Jotenkin ollut niin laiska olo, kun neiti herää muutaman kerran joka yö keskustelemaan, ettei ole jaksanut edes hyötyliikuntaa harrastaa. Ennen käytiin muutaman kerran viikossa vaunuillen kaupassa ja samalla tehtiin pieni lenkki. Herkut pitäisi myös jättää vähemmälle. Ärsyttää myös, kun joudun syömään kortisonia ja naama ja vatsa sen vuoksi turvottaa. Jospa siitäkin pääsisi parin kk:n sisään jo eroon. Muilla täällä näyttääkin olevan hyvä tahti päällä