kesäkuntoon 2011

Lhr_86

Jostain jotain jo tietävä
Täältä tulis haaste teille mammat :)
Kilojen karistus remmi kesään 2011 mennessä. Kuka on mukana? :)
 
Jeps elikkäs itellä olis tavote pudottaa 10kg tulevaan kesään mennessä. Tässä on nyt liian kauan jahkaillu ja keksiny tekosyitä miksei nyt voi laihduttaa. Myöhemmin se pudotus on kuitenkin hankalempaa kun meneetakasin töihin jne.

Ite aattelin ottaa punnituspäiväks perjantain. Järkytyin niin pahasti kun kävin vaa'assa toissapäivänä 84kg olis mittarissa. pituus 170cm. Synnytyksen jälkeen paino kävi jo alle 80kg mutta nyt on kyllä syömisellä noussu tohon :/ tavote paino olis 75kg kesäks ja mielummin enempikin. Oon joskus nuorempana laihduttanu nii et oon painanu alle 70kg mut saapi nähdä vieläkö se ihme tulee tapahtuun :D

Painoo tuli kyllä jo ennen raskautta joten terveellisempi elämäntapa olis suotavaa. Ja onhan se niin et meidän lapset tarvii meitä terveenä ja virkeenä vielä monta vuotta.

Toivottavasti muutkin lähtee mukaan jos on pudotettavaa tai muuten vaan kannustaan meitä :D
 
Mä oon mukana!

Tänään korkkasin lenkkipolun, sanon vaan siitä lenkistä, että pissalihakset ei todellakaan oo kunnossaemoticon .

Vaa`an lukemaa en ihan vielä oo uskaltanut katsoa. Kuitenkin tavoite olisi, että kesällä voisi käyttää vaikka niitä vanhoja farkkuja :) Muu ohjelma kevään aikana on Äiti-vauvajumppa, vauvauinti ja joogaaminen. Kiloissa lopullinen tavoite on suunnilleen siinä -10, mutta ehkä mieluummin painon putoamisvauhti kuitenkin kevään aikana sen n. 1kg/kk, joten asetan sen 5kg toukokuun loppuun mennessä, jos lähtee enemmän niin hyvä. Punnituspäivä voisi olla vaikka se perjantai, joten ensi perjantaina uskaultaudun ehkä sitten ensimmäisen kerran. Niin on vielä melkein viikko aikaa tehdä näinemoticon, jos vaikka laihtuisi. Tällä hetkellä arvioin painon melko samaan kuin Lhr, eli reilu 80 ja pituus 170.

Lopullinen tavoite mulla on naisten kympin juokseminen toukokuussa. Onko täällä muita juoksijoita (hölkkääjiä)?
 
Mää on kyllä tässä hommassa NIIN mukana! oon oikein päättäny että huomisesta lähtien alkaa virallisesti mutta oon salaa alkanu jo vähän harjottelemaan vaulenkkien muododssa kun ilmat on antaneet periksi! syömistavat kun sais ihan enste kuntoon aja siihen vielä liikuntaa päälle niin avot! vesijuoksun otan takasin listalle heti ensiviikosta lähtien eli parturointia luvassa siis emoticon  emoticon
 
Mukana o/


Mulla olis semmoinen 5 kiloa vielä tiputettavaa. Ainaski.
Raskauskilot jäi laitokselle ja siitä on lisäksi tippunut n. 6 kiloa, mutta ei se auta- enää ei itsestään tipu, joten nyt pitää kiristää ruokavaliota ja liikuntaa pikkasen lisää...

Ens pe alkaen mulla on lätkää viikottain, vaunulenkit min 3 krt. vko:ssa ja sitten jos 1 kerta viikko pääsis jumppaan ja sitten on noi uimahallissa uimiset poikien kans..
Plus hyötyliikunta AINA kun mahdollista.

On se kumma, jos ei ala tippumaan!!

Mutta nyt tänään on tahmeeta..huomenna sitten ;)
 
Noi pakkaset kyllä alkaa ärsyttään jo niin suunnattomasti kun ens viikokskin on luvattu -20 pakkasta. Sit kun mies tekee vuorotyötä nii sillon kun se on illassa nii eipä siinä paljon jumpalle mennä eikä sit pääse pakkasten takia ees vaunutteleen. On mulla kyllä kuntopyörä mut senkin käyttö on aika rajallista kun poika nukkuu välillä puol tuntia kerralla.

Hieman haasteellista välillä mut nyt pitää vaan kasvattaa motivaatiota ja tiukentaa ruokavalioo. Nyt kyllä onnistun tässä, perhana!!
 
Mä voisin kans yrittää tätä ihmettä et 10kg pois Onneks sain nyt ton Zumban ja jahka saadaan ylimääräiset tyypit meiä taloudesta pellolle, niin voin alkaa sheikkailee... Mä en siis "kykene" tekemään mitään treeniä, jos kotona on joku muu mun lisäkseni. Onneks Edith ei ees tajuu mitä puuhaan Mut muuten pitäis varmaa vaa kattoa mitä syö ja paljonko syö... Vaunuilla mä kuitenki käyn lähes päivittäin sen noin tunnin kävelemässä ympäriinsä, vaikken aina välttämättä meekään just lenkille, vaan muuten vaan.
 
Tää on myös mukana. Aika samoissa mitoissa oon LHR:n ja Thilduskan kanssa eli pituutta 172cm ja painoa 80 kg. Silloin ku painoin 65 kg niin olo ja koko oli tosi hyvä mut eka tavote on se -10 kg ja kesään mennessä jos saan sen 5 kiloa pois niin oon tyytyväinen. Raskauskiloja jäljellä 4 kiloa, joten tuota painoa on ollu liikaa jo ennen raskautta.

Imetyksen takia ajattelin lähteä liikkeelle ihan vaan sillä et jätän herkut pois ja lisään liikuntaa. Tottakai yritän myös syödä paljon kasviksia ja vihanneksia. Herkkujen totaalikietäytymiseen en pysty, joten ajattelin ottaa käyttöön herkkupäivän, joka on lauantai. Punnituspäivä vois olla maanantai. Alotan tän projektin sit vasta virallisesti 10. päivä maanantaina, koska me lähdetään ensi viikoksi reissunpäälle ja siellä on herkkuja luvassa.

Joka tapauksessa oli kiva lueskella tuota teidän syksyn kilonkaristuskampanjaa ja ku näin kirjaa ylös tavoitteet niin vois ehkä olla helpompi päästäkki niihin. emoticon
 
Mukana ollaan!

Mulla on paino jo pudonnut raskautta edeltäviin lukemiin, mutta semmoinen 3 kiloa vähintään olisi kiva saada pois. Jos paino asettuisi jonnekin vähän alle 60kg ja pysyisi siellä niin mukava olisi! Pituutta minulla on joku 169cm ja äsken vaaka näytti 63,5kg. Tärkeintä itselleni olisi kuitenkin hyvään kuntoon pääseminen, koska kesäkuussa olisi edessä Venlojen viesti, johon olisi tarkoitus kaveriporukalla osallistua! Eli jossain vaiheessa pitäisi alkaa ihan oikeasti juostakin.

Seuraavat pari kuukautta menee kuitenkin todennäköisesti hiihtolenkkien merkeissä, sillä itselleni hiihto on paras laji painonhallintaan ja kunnonkohotukseen.

Toinen ongelma on tuo mahalöllö Kovasti odottelen, että vatsalihakset palautuisivat, jotta pääsisi kiinteyttämään itseään.
 
Mäkin oon mukana (jos vaan tää forumi suostuu vaihteeks toimimaan mun koneella..)!!

Mun piti jo ennen raskautta laihduttaa, mutta en ikinä saanu aikaseks.. Nyt kun raskauskilot on kadotettu on hyvä käydä noitten normikilojen kimppuun!

Ainakin noiden raskauskilojen kanssa oon päässy suht helpolla, vähän kattonu syömisiäni muttei sen kummempaa. Hävettää ihan miten vähän meillä vaunuillaankin.. Mutta kun neiti nukahtaa nykysin jo pukiessa niin työnnän vaan vaunut kuistille ja saan hetken omaa aikaa.. Mutta nyt ryhdistäydyn ja otan tavotteeks käydä joka päivä edes lyhkäsellä lenkillä! :)

Tällä hetkellä siis 174cm/73kg ja tavotteena olis 67kg. 65kg:kaan ei oilis pahitteeks ;)

Tässä on nyt vaan se kurja puoli, että mammafarkut alkaa olee aivan liian isoja (tähän asti oon siis kulkenu niissä), mutta en haluis nyt ostaa mitään vaatteita kun ne toivottavasti käy pian pieniks.. :/
 
no mää oon vaan 161cm ja painan kuitenki sen 75kg! ja oisin tosi tyytyväinen jos jossain vaiheessa pääsisin tuon 70kg:n alle, oon aivan varma etten enää yllä 63kg:n missä olin aikanani... toisaalta, jos multa otettas nää massiiviset rinnat pois! niin varmaan tippus ainaki yks viis kiloa heti!
 
Piia mä oon sun kans samaa kokoluokkaa. Sentin pidempi, mut paino on sama ja haluisin tonne 65kg...

Ja mun kropan malli on semmonen, et jos sen alle tipahtaa, ni näytän kyl luurangolta, vaikka mitkä indeksit sanois mitä! Ja siis tämä tipahdus on ennen raskautta koettu, kun mun elämääni ei sillon muuta mahtunu ku stressiä ja muita mukavia asioita, jotka vei ruokahalun.. Ja kuha toi serkku lähtee takas mistä on tulluki, ni pääsen treenaamaan! Kerranki ootan innolla, et pääsen kotona treenailee :D
 
Mukana ollaan todellakinemoticon

Itsekkin joku 162cm ja kiloja varmaa joku 75.
Haaveina olisi varmaan se 15kg, mutta hyvä jos sais edes alle 70kg.
23.1 kun aloittelen zumban ja jos noi pakkaset helpottuu kunnolla, niin pääsis pitkille vaunulenkeille.
 
Parhautta--> mulla ei tullu pyhäkiloja kuin vain ja ainoastaan +200gemoticon

Keskiviikkona taas virallinen punnituspäivä.
 
Nyt on taas inspistä päästä tosiaan kesäkuntoon kun katselin 2009 otettuja hääkuvia ja niihin mittoihin haluan takaisin. emoticon (taidan laittaa kuvan itsestäni jääkaapin oveen muistuttamaan itseäni tavoitteesta)

Valitettavasti joudun kuntosalikortin unohtamaan koska tuli vähän menoja kun kävin vihdoin ja viimein hammaslääkärissä(hammalääkäri pelkoinen olen) ja tottahan kalusto vaatii paljon hoitoa ja sinne sit menee rahaa ihan huolella. No kun hampaat on kunnossa ja ruokavaliolla tiputellaan painoa alkuun niin sitten jo onkin pian kevät ja ulkoilukin lisääntyy sen myöden.

Kyllä me kuulkaa onnistutaan, tsempataan toisiamme niin kyllä on taas kohta maailma kevyempi emoticon
 
Jepsistä :) aloituspianoksi merkkasin nyt itelleni 74,8kg, alkuviikosta kun puntarilla kävin. Aion kyllä ottaa itelleni punnituspäiväksi perjantain ja seuraavan kerran aikasintaan käyn vasta viikon päästä perjantaina, ja väliä punnituksen kanssa saa olla kyllä vähintää sen kaks viikkoa :) ei ressaa liikoja! mun piti jo eilen mennä sinne uimahalliin mutta olikin mennynnä neljältä kiinni :/ ens viikolla sitten paremmalla menestyksellä!
 
Mulla on kans motivaatio kohillaan- tänään olin parisen tuntia pelaamassa lätkää ja luistelemassaemoticon
Ihan parasta, kun saa syödä enemmän!

Mulla on toi digivaaka makkarissa ja käyn joka aamu, mutta viralliseksi päiväksi otan keskiviikon- saa alkuviikkoon puhtia ja motivaatiota...

Mä itseasiasssa kävin vaa'alla tänään ja se näytti 65,2, joka tarkoittaa sitä, että olen vajaan puolen kilon päässä normaalipainosta emoticon


Tsemppiä meille kaikille!!
 
Taas 0,5kg tippunu viikossa :) Tähän asti aika tasasta vauhtia tippunu, toivotaan että jatkuukin näin!!!

Olis pitäny itelle kirjottaa johonkin ylös paljon on millonkin painanu :D Mulla on tavotteena sellanen kunto, kun oli n. 3,5v sitten, mutta ei kyllä mitään hajua paljon oon sillon painanu.. Nooh, pitää pudotella ja katella kun alkaa hyvältä näyttämään :)
 
Juoksulenkille sain itseni raahattua, jee!

Huomenna pitäisi uskaltautua punnitsemaan itsensä. Jotenkin se on niiiiiiiiin kova pala, mutta toisaalta se tuo jotakin jämäkkyyttä tähän touhuun ja varmasti kannustaa eteenpäin.
 
Hyvä Thilduska!!
Ja mulla ainakin raaka totuus on loistomotivaattori- sen vaakalukeman ja ja sentit mittanauhasta nähtyää ei enää voi kieltää tosiasioitaemoticon

Mulla olisi tänä aamuna treenit lumikolan kanssa ja sitten illalla olis ekat lätkätreenit- jännää!
 
Takaisin
Top