Jennie89
Puuhakas puhuja
Hui huiski sulla on jo tosi hyvät viikot, ainakin mun korvaani. Koska meidän edelliset syntyivät Tyksissä kiireellisellä sectiolla rv 35+1. Joutuivat sillon olemaan kaksi viikkoa vastasyntyneiden teholla. Tänään täällä poksuu 32+0, toivon että päästäis taas sinne 35 viikoille ainakin. :) Muffin sulla on kans jo kivat viikot.
varmasti joillain on tukalampaakin tässä vaiheessa ja mun neuvolatätikin sanoi että mun kroppa kestää ihan uskomattoman hyvin.. Toivon vaan, et ne siel äitipolilla päästää mut pian pälkähästä, eikä sano et antaa olla niin kauan kun haluavat olla mahassa :banghead:
Mulle siis ei ole sanottu suoraan sektiosta mitään. Kysyin, kun viime ultrassa lääkäri sanoi A:n olevan perätilassa ja B:n poikkitilassa, että onko A:lla vielä mahkut kääntyä ja kuulemma on, mutta se on hyvin epätodennäköistä. Siihen samaan syssyyn lääkäri sanoi, että eli siis jos nyt syntyisivät niin se olisi sitten sektio. Neuvolassa seuraavalla viikolla täti kertoi, että lääkäri oli kirjoittanut mun tietoihin synnytystavaksi sektion! Että näin hyvin ne mulle kertoo asioita... Huomenna mulla ois viikot sen 37.. Ja keskiviikolle on ultra varattuna..
Oon innoissani ja peloissani...