Kaksoset tulossa?

Hurjaa Huiski! Enää kaksi päivää, tai no ei välttämättä sitäkään niin näet vauvat. :Heartred Luultavasti mahdollisimman aikaisin aamulla leikkaavat, kun on viikonloppukin edessä. Varmasti jännittää, mutta hyvin se tulee menemään. :)

Ois se kyl kiva saada siihen aamuun, niin ehtis saman päivän aikana yrittää pystyynkin vielä :) mua jännittää ihan hirmuisesti!!! :nailbiting:

Meillä on ollut rv 30+4 1414g ja 1402g, ja viimeksi rv 33+0 1890g ja 1911g. Meilläkin pojat kasvavat keskikäyrän alapuolella, eli minustakin kuullostaa pieneltä. Lääkärikö ei sanonut kuitenkaan kasvusta mitään?

Lääkärin mukaan olivat ihan hyvän kokoisia. Jännä vaan, että kahdessa viikossa on A:lle tullut painoa vain 70 grammaa. Seuraava ä-poli on 2,5 viikon päästä, että silloin sitten näkee, onko A kasvanut vai onko jotain ahdinkoa. Mulla on joka kerta ollut eri lääkäri polilla ja niiden käytännöt kyl vaihtelee ihan laidasta laitaan; osa ottaa verenpaineen, osa katsoo pissan ja osa katsoo kohdunsuun ja osa sit taas ei.

Huomenna 7.00 pitää olla osastolla ja sit sielä laitetaan kaikki valmiiks leikkaukseen :nailbiting: kello 00.00 pitää lopettaa syöminen ja juominen.. Nii ja kai me ollaan ekojen joukossa kun noin aikasin siel pitää olla!!!

Jos Elli85 multa kysyit niin joo, alatiesynnytys ei oo mahdollinen poikien tarjontojen takia :sorry: ne kyllä viel huomenna tarkastetaan ennen leikkausta. A on siis perätilassa ja B poikkitilassa/perätilassa.

Huomenna 7.00 pitää olla osastolla ja sit sielä laitetaan kaikki valmiiks leikkaukseen :nailbiting: kello 00.00 pitää lopettaa syöminen ja juominen.. Nii ja kai me ollaan ekojen joukossa kun noin aikasin siel pitää olla!!!

Jos Elli85 multa kysyit niin joo, alatiesynnytys ei oo mahdollinen poikien tarjontojen takia :sorry: ne kyllä viel huomenna tarkastetaan ennen leikkausta. A on siis perätilassa ja B poikkitilassa/perätilassa.
Juu sulta tiedustelin. Kyllä varmaan ekojen joukossa olet kun saat noin aikaisin mennä :) ihanaa kun pääset jo pian näkemään vauvat<3 toiv. Oot malttanu nukkua yöllä XD tsempit myös täältä!

Onnea paljon Huiski! Ilmeisesti pojilla vointi hyvä? Voi kun itselläkin menisi niin hyvin että pojat syntyisivät noin hyvän kokoisina ja saisin heidät pian viereen :Heartred

Hyvän kokoiset poitsut!!:) olet kyllä koko päivän ollu mielessä ja oon aina vähän väliä käynyt täällä kurkkimassa, josko tulis tilannetietoja;) nautihan nyt vauvoista ja koita itse saada lepäiltyä aina jossain välissä:)

Takaisin