Kaksoset tulossa?

Julia97 jos vauvoilla on omat istukat, on mahdollista, että ne on identtiset, mutta se selviää vaan syntymän jälkeen tutkimuksella, mutta mikäli istukka on yhteinen, niin ovat identtiset. Mun mielestä facebookissakin on joku ryhmä jo perustettu niille, joilla laskettuaika on 2017, tosin niihin ryhmiin liittyminen on kurjaa, jos ei halua kertoa muille odottavansa, kun ne ryhmät joihin kuuluu näkyy kavereille. Siellä keskustelu on kuitenkin aktiivisempaa.
 
Eipä mua noi facesbook ryhmä jutut kiinnosta enemmän tää foorumi ja kirjottelen mie jo tääl siinä LA 2017 tammikuussa ja nuoret äidit, mutta ajattelin vaan kun on niin vähä porukkaa jotka höpöttelis kaksos jutuista :D
 
Juu, tokihan täällä saa kirjoitella, muttei kovin aktiivista keskustelua ole. Ite liityin vasta vähän ennen vauvojen syntymää noihin fb-ryhmiin ja siellä keskustelu on tosi aktiivista ja nyt kun seuraan niiden keskustelua, joilla on loppuvuodesta laskettu aika, niin vähän harmittaa, ettei liittynyt aiemmin, kun siellä on tosi hyvin sitä "vertaistukea". Mutta tosiaan niin tyhmä se, että näkyy kavereille nuo ryhmät, joihin kuuluu
 
Mä haluaisin myös liittyä fb-ryhmiin, mutta ärsyttää just se että sit näkyy muille. Mä en ole fb kertonut mitään raskaudesta. Tietysti sukulaiset ja läheisimmät ystävät tietää. Täytyy vielä harkita. Täällä kun on aika hiljaista. Suurin osa tässä keskustelussa ovat jo synnyttäneet kaksoset.

25+2
 
Joo Marre, mä liityin synnärillä, en kanssa ollut kertonut fb:ssä edes, että oon raskaana. Päivitin kyllä sinnekin vauvojen synnyttyä. Se ryhmä kaksosia odottavat ja synnyttävät 2016 on ainakin tosi aktiivinen. Ryhmään liittymisestä ei kyllä kaiketi mitään kavereille näy, mutta jos käy katsomassa profiilista, mihin ryhmiin kuuluu, niin sitten tai jos joku kaveri on samassa ryhmässä, niin se näkee..
 
Onnea Yxvaan!!! ❤️

Mua niin ärsyttää kun tää ei aina anna ilmotuksia tähän ketjuun tulleista uusista viesteistä, vaiks oon laittanu et haluun ne..!!!

Ja tervetuloa mukaan Julia!!! :)

Mä ite höpöttelen tosi paljon tuolla helmikuisten ryhmässä, vaikkei siellä olekaan muita joilla olis kaksoset. Ja tää ketju on kyllä siihen ryhmään verrattuna superhiljainen :wink

Edit: Julia ei se kaksosuus aina tarkota sitä et syntyy ennenaikaisesti. Mun pojat syntyi viikolla 37+3 eli ihan täysiaikaisina :)
 
No onpas tämä ketju hiljentynyt!!!! :wideyed: Mitä teille kuuluilee nykyään? Meillä poitsut oppii hurjaa vauhtia asioita ja nykyisin on kivoin leikki et ollaan toisen selässä - se ei tosin oo kivaa sen mielestä jonka seläss toinen on :hilarious:
 
Meille kuuluu nykyään hyvää ainakin toistaiseksi. Ffto selätettiin ja neidit voi hyvin masussa. Kovia kipuja jo alamahassa ja alakerrassa muutenkin:facepalm:
Rv 32 taitaa olla menossa.
 
Meillä vauvat tulee ensi viikolla kolme kuukautta, hui miten tää aika kuluu. Viime aikoina ovat ruvenneet jo kunnolla valvomaan ja seurustelemaan, kun tosi pitkään mentiin lähinnä syöden ja nukkuen.

Poika on mulla täysimetyksellä ja tyttö, joka ei harmikseni oppinut rintaa kunnolla syömään, tissittelee muutaman kerran päivässä ja on muuten korvikkeella. Edelleen pettymystäni käsittelen imetyksen suhteen, mutta meneehän tämä näinkin varsinkin kun meillä on myös tuo taapero vahdittavana :).

Ainutlaatuista tämä kaksosten vauva-aika kyllä on ja ihan vinkkinä huutelen, että ainakin itse olen sen verran väsyksissä, että en päivää kauemmin asioita muista, eli niitä valokuvia kannattaa todellakin muistaa ottaa!
 
Onnea kaikille monikkojen odottajille ja jo omat tuplat syliin saaneille! ♡ Nauttikaa joka hetkestä, vaikka välillä se ei nautittavalta tuntuisikaan. Vuoden päästä ette enää muista kuitenkaan mitään.. :D :wink

Paremmaksi kaksoset minusta muuttuvat koko ajan, kun ikää tulee. 1,5v tuplien kanssa elämä on jo melko helppoa ja ihanaa! :)
 
Takaisin
Top