Joulukuun juttelut

Mulle laittoivat neuvolassa lähetteen yksityiselle ultraan vuodon takia, josko kokeilet onnistuisiko sulla?

Ladybug, inhottavaa odotella epätietoisuudessa :( Hyvä jos pääset nopeasti gynelle, vaikka pitäis tuon hoitua julkisellakin murr... Toivotaan että on esim hematooma eikä muuta. Tsemppiä!

Mulla kans eka raskaus, jossa mitään vuotoa ikinä. Mutta sänkypuuhailuun on liittynyt mulla, oli ihan kirkasta ekalla kerralla. Sen jälkeen kerran ihan haaleeta vuotoa. Kaikkee sitä onkin :/

Talvenlapsi, hienoja uutisia, onnea :)

Mä sain postissa kotidopplerin ja heti testaamaan :D Alussa kuului tuttuja karatepotkuja, ja lopulta syke :Heartred Istukan syke kuului melkein koko ajan taustalla, niin mobiilisovellus ei tunnistanut sikiön sykettä. Mut ihan selvä paukkupaukkupaukkupaukku kuului. Tänään 11+2.

Jos vuotoa tulee enemmänkin ja usein niin kannattaa valittaa kunnolla. Viime raskaudessa en tajunnut ja tihkutin 5vk turhaan..oli kkm..[emoji22] nyt valitin heti kun tuli vuotoa. Pääsin rv10

Ylimääräiseen ultraan ja kaikki hyvin, nyt tosin vain 2päivänä oli vuotoa, viimeksi 5viikkoa..

Meillä eka ultra on nt 30.12! Meinas olla 2.1. mutta valitin että ei ooo hoitopaikkaa esikoiselle tammikuussa (vaikka onkin) niin just ja just siirsi sen kolmella päivällä :D sanoin samalla että epäilen että on jo isompi niin sitten se mielty kun kollegalta kysy mielipidettä. Nyt vaan ootellaan enää kaks viikkoa!

Auton korjauskin menee väliviikolle. Peruutin pari viikkoa sitten maasturin puskuriin niin takakontissa lommo. Ei maksa kuin 200€ korjata! Ei tarvii ees vakuutukseen pistää kun omavastuu jo 200€. Plus iskä sano että pistetää auton pesu, vahaus ja imurointi päälle. On mulla ihana isi joka maksaa mun virheet :D

Niin ja verrattuna miehen siskon aauton korjauksee kun sen työkaveri pakitti sen kylkeen niin korjaus makso 1700€ ja sillä on vaa 2000€ auto. Mulla taas 10 000€ auto xD olen vahingoniloinen kyseiselle ihmiselle koska on ollu niin pässi siitä asti kun paritti mut ja mun miehen ja sit suuttu ku oltii yhes

Huomenta kaikille!:3some
Hei tietäiskö joku, mites hiustenvärjäys raskausaikana? Onko sallittua vai onko jotain rajoituksia? Aika myrkkyähän ne aineet on.. sis kotivärjäystä mietin.. käytän nuita loreal excellense merkkisiä vaalennuksia.. Ajattelin että noniin nythän ois hyvä sauma lopettaa värjäys mutta ai kauhee kuin tylsä tää oma harmaa kuontalo :depressed::smiley-bounce015:smiley-chores020

Mä oon värjänny nyt kerran.. eihän sitä suositella mutta en mä haluu näyttää kulahtaneeltakaan koska sit kaikki muukin alkaa tuntuu inhottavalta. Mä pärjään n. 3-4kk välein värjäyksellä

Joo sis jotenki niin harmaa tää suomalaisen perusväri että näyttää harmaalta ja happamalta koko nainen :D

Mulla on sellainen olo, että kaikki ei ole hyvin. Edelleen tuhrua ja menkkamaisia kipuja. En tunne muita oireita. Oikeastaan alusta asti ollut niin epäuskoinen olo, että ehkä mä tiesin jo silloin, että on jotain vialla. Mä tuun kirjotteleen joskus myöhemmin kun tiedän enemmän... Nyt mä vuorotellen elättelen toiveita tai itken vain.

Tsemppiä Lady Bug. Mene ihmeessä lääkäriin selvittämään asia. Kauheaa olla epätietoisuudessa.

Mä en ole toistaiseksi värjännyt hiuksia tän raskauden aikana. Ajattelin, että ainakaan ekan kolmanneksen aikana en värjää. Harkitsen, että värjäisin kerran joskus helmikuulla, kun helmi-maaliskuulla on tärkeitä työjuttuja ja olis kiva näyttää ihmiseltä...

Voi LadyBug, kunpa kaikki olis hyvin ja vaisto väärässä. :Heartred Milloin teil on seuraava aika jonnekin?

Mä en ite oo värjänny hiuksia ku kerran. Oma väri on aika mieluinen. Ehkei ihan satunnainen värjäys haittaa, kunhan ei ihan viiden viikon välein tms. Tiiän joitakin kampaajia, jotka on oman raskauden aikana värjänneet hiuksiaan entiseen malliin ja ainakin tähän asti lapset terveitä. Mut myrkkyjähän ne on, iholle ja ympäristölle. Ymmärrän kyl, et jos oma väri on se arjenharmaa. :rolleyes:

Venäjäl ainaki on uskomus että raskaana ei sais leikata hiuksii kun tuo epäonnea ja huonovointisuutta

JTsemppiä LadyBug, pidetään peukkuja että kaikki olisi hyvin :Heartred

Joo kyllä mulla mietityttää uskallanko värjätä, kun itelläkin ottaa jo monesti henkeen ne aineet ja varsinki vaalennuksessa ne aineet vissiin kaikken pahimpia.. Aluksi aikoinaan alotin värjäyksen tekemällä pelkkiä raitoja ja tykkäsin niistä tosi paljon, sitten jossain vaiheessa tuli värjättyä koko pää vaaleaksi.. nyt kun kattelee vanhoja kuvia niin ollu niin elinvoimaiset ja paksut hiukset! Tällä hetkellä pää täynnä katkenneita hiuksia ja tuntuu että ohentuneet muutenki paljon.. mies ei kovin innossaan oo ku heitin ilmoille jos kasvattaisinkin oman värin takaisin.. "minä olen sut blondina ottanu ja blaa blaa" hahaa :D puoliks vitsillä toki ;)

Mun mies taas onneksi tykkää enemmän mun omasta väristä. Oon ollu blondi, ruskea ja musta ja mustan kaa ollut myös oransseja ja punasia raitoja. Upeitaha ne oli, mutta helpolla pääsee nykyään ja rahat säästyy ja sekä ei tarvitse pelätä milloin tukehtuu. 2013 kesällä vikan kerran, kun värjäsin ni kävi henkeen aikamoisesti.

Lady Bug toivotaan et on harmiton tuhrua ja kumpa nyt pääsisit pian lääkäriin tarkistamaan asian.

Mulla on itellä aika tumma tukka ja värjään sitä vaaleeks kampaajalla. Käyn noin kahden kk välein, myös viime raskaudessa. Oon miettiny et josko vaihtaisi väriä, ei tarttis niin usein käydä värjäämässä tyveä.

Takaisin