Joulukuun juttelut

Mulle on kahdessa raskaudessa annettu melko varma poikaveikkaus np-ultrassa. Viimeksi piti paikkansa, saa nähdä, pitääkö nyt.

Miun mielestä, ku on sanottu, että poika lupaukset ois lähes varmoja, mutta tyttö lupaukset voi muuttua viel pojiksi :) Että jos poika lupauksen saa ni yleensä se pitää kutinsa.

Mä en oo värjänny hiuksia vuosiin, helppoa ja huoletonta :) tykkään omasta väristä ja sitä usein luullaan värjätyksi, jos eivät tiedä mun kasvattaneen oman värin takas :) mulla on np-ultra (eka ultra) ensi viikolla, en malttas oottaa!! Mies kysy "onko meillä jotain vauvajuttuja ennen joulua?" No muisteleppas onko!! :D

Nooh tulee selville sitten kun tulee jos tulee :D Ei kyllä itsellä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan kumpi vois olla, ehkä ihan hyvä niin :D jotku sanoo että jos oottaa tyttöä niin pahoinvointi kauheeta ja jos poikaa niin ei oireita niin paljon.. kaverilla meni kyllä just päinvastoin :D

Ja Penni, miehiin ei kannate luottaa noissa vauvajutuissa, mun mies tokaisi että lähetään heti uv:n jälkeen ajeleen pohjoiseen.. olin että niin just onpa herralla hyvä muisti :D meillä ultra heti alkuvuodesta nii ei kyllä olla lähdössä :D

Kyllä se poikaveikkauskin voi mennä pieleen. Mun yhden hoitolapsen äidille oli useamman kerran luvattu poikaa, nyt se "varma" poika on 4,5v tyttö. :D

Tuntuu että mulla on kaikki oireet kadonnu joka taas aiheuttaa kauheem epävarman fiiliksen että onko vauvalla kaikki hyvin...Tosi inhottavaa. Ultra vasta 4.1 mutta niin lähellä kuitenkin ettei varhaisultraankaan enää viittis mennä. Jos nyt edes olisi aikaakaan ensi viikolle.

Ei mullakaan oikein mitään oireita.. turvottaa ja välillä vatsassa jotain tuntemuksia.. väsyttää ja kuntosalilla jotenkin nihkee ku ei oikein pysty reenaamaan samalla tavalla kuin ennen raskautta, tuntuu että maha ois jo vähän tiellä :D

Oon tosiaan käynyt ultrassa kyllä ite jo ja kaikki oli hyvin, 3.1 seuraava :)

Mulla kun on atooppinen iho niin päänahka on yks paikka mihin tulee tosi herkästi ihottumaa varsinkin talvella. Niin mie en oo nyt reiluun pariin vuoteen oo pystynyt oikein värjää hiuksia. Mut ei se kyl oo kauheasti haitannut. Kiva kun ei oo enään siinä värjäys kierteessä. :) Mut sit taas Toisaalta ois Kiva kun vois välil vähän jotain uutta tehä näille hiuksille. Raitoja oon miettinyt että jos niitä joku kerta laitattais.

Minulla alkoivat eilen illalla kipeät supistukset ja lähdimme heti päivystykseen. Vastassa oli todella ystävällinen ja asiallinen lääkäri. Hän totesi keskenmenon ja ultrassa näytti siltä, että lähes kaikki olisi tullut jo pois. Ihmettelin sitä, kun en mielestäni ole kamalasti vuotanut, mutta eilen tuli kyllä hieman jo pieniä hyytymiäkin. Se kuulemma riittää... Ensi viikolla pääsen vielä oikeaan ultraan, jossa todetaan lopullinen tilanne ja saanko tälle kaikelle jo viimeisen pisteen. Haluan tämän olevan mahdollisimman pian ohi. Onneksi enää ei ole juurikaan kipuja eikä edelleenkään kamalasti vuotoa. Olen kiitollinen siitä, etten ehtinyt näkemään, kuulemaan enkä tuntemaan mitään. Nyt se jäi vain ajatukseksi. Minusta ei hetkeäkään tuntunut siltä, että olisin raskaana. Ja olen huojentunut siitä, jos olen jo tyhjä kaikesta... Päivä kerrallaan, jonain päivänä on taas parempi olla.

Kiitos seurasta ja kaikkea hyvää jatkoon!

Takaisin