Joulukuun juttelut

Tänään on vihdoin se ar-ultra, jota on odotettu kolme viikkoa. Jännittää niin piristi ja koitan valmistaa itteeni huonoihin uutisiin.
Mies on positiivisin mielin ja oli sitä mieltä et siellä on kaks. No juupa juu, ois se yks ees.:)

Ar-ultrassa käyty. Ei ollu kaksosia niin kun mies meinas. Oli kyllä yksi tarmokas alkio. Ultran mukaan nyt 6+5 eli "kuuluisin" nyt elokuisiin. Saa nähdä mitä teen kun esikoisen la aikaistu viidellä päivällä nt-ultrassa.

Niin ja esikoinen syntyi neljä viikkoa etuajassa. Eli jos tämä veljeensä tulee ja päästään Heinäkuulle saakka niin voi olla että tulee heinäkuun alkupuolella. Ootan vielä nt ultraan, että jos muttuu la vielä.:grin

Hieno homma, onnea! :) Voithan kirjotella vaika molempiin jos vaan jaksat :D Toisaalta jos itsestäs tuntuu niin jatka vaan meidän mukana, ei se nii tarkkaa ole :D

Juu ei kai se niin päivän päälle oo.
Ois kyl aina ekana poksumassa viikkoja jos ois tua elokuisissa.:laughing001

Ei tässä nyt oikeen vieläkään tajua raskaana olevansa. Aattelin et toi plussa on jossain hamasta tulevaisuudessa.
Kun lääkäri tänään sanoi ultraa kattoessaan että tässä sitä nyt ollaan, niin kysyin vaan heti et näkyykö muka sykekin. Oireetonta kun on, niin ei eroa entiseen huomaa.

Mitä tuolla salaisessa ryhmässä keskustellaan ja mikä sen tarkoitus on? Kertokaa tyhmälle :D

Kai se on vaan siks ettei kuka vaan nää niitä viestejä esim. joku random foorumilla kävijä. Kun nää normi viestit näkee vaik ei oo kirjautunut foorumille.

Salaisella puolella tosiaan voi jutella mitä vaan, ilman et tarvii pelätä et joku randomi lukee niitä. :)

Aamulla meni ihanant aamupalaleivät pönttöön. Niin vaan luulin että pahoinvointi olis takanapäin, väärinpäin luulin. Tämä Lahti siitä kun esikoinen huuteli aivastuksen jälkeen että äiti tule pyyhkimään mun lima pois pöydältä... [emoji23]

Spookyä, mut äsken tuntu ihan ku ois tullu potku! mut ei voi kyllä millään vielä tuntua ku nyt on ar-ultran mukaan vasta 8+6. :D Ja menkoistakin vasta 11+3... :D
Ehkä mulla vaan viiraa päässä tai sit oli jotain suoliston liikehdintää...

Ei oo todellista.. Mä olen jo nyt onnistunut hukkaamaan neuvolakorttini ja verikoe-lappuseni.. Muistan katsoneeni niitä että täytyy laittaa talteen, ja sen jälkeen pelkkää mustaa. Ei mitään hajua minne olen ne laittanut! Voi jestas näitä raskausaivoja.

Ja mullakin on ollut parina päivänä tota outoa liikehdintää alavatsalla. Ikinä ennen tuntunut sellaista. Tuskin vielä mitään vauvojen liikkeitä, mutta jotain siellä tapahtuu.

Itse muistan esikoisesta kolmanneksen loputtua jotai rv14 kuplintaa tai sellasta jännää kutinaa massussa välillä. En tiiä mitä ollut.

Takaisin