Joulukuun jupinat

Mulla on tänään varhaisultra, rv7 ja kauhistuttaa jo nyt mitä löytyy.
Tää työpäivä on ollu tuskaa, nukahdan melkein työpöydän ääreen!
 
Mua ei ainakaan haittaa, vaikka tässä ryhmässä olis ns. myöhäsiä kesäkuisia tai aikasia elokuisia. Eikä noita laskettuja aikoja voi ees pitää kiveen hakattuina. Mullakin jos sektioon menee suunnitellusti, niin syntyy tod.näk. jo kesäkuun puolella. Mulla ei oo ainakaan mitään hajua, milloin tää on saanut alkunsa, en oo koskaan pitänyt pitään "päiväkirjaa", enkä tod. muista. :D
 
ReginaVeritas, senkun oot vaan, kuinkakohan moni muukin täällä synnyttää juuri kesäkuun lopussa tai heinäkuun alussa :)
 
ReginaVeritas, mie olin jo murheissani ajatuksesta että sie lähet eri ryhmään ku mainittit ajan muuttuneen, eli ehottomasti pysy ihmeessä täällä! :D
 
Mullakin toiveena käynnistys ja se ois kesäkuun puolen välin jälkeen, kun saan vaan lääkärit suostumaan.
 
Tänään ultrassa näkyi tyhjää, tyhjennykseen menee. Mieli maassa ja toivo lattian raossa. Ei auta ku itkeä itkut ja pyytää uutta vauvaa ennen ku ikää tulee liiaks.
 
Eikä Mykerö :sad001 Voimia jatkoon!

Tässä alkaa itse olee aika peloissaan kun mulla oireet niistä vähäisistäkin laantuneet.. ja sitten vielä tänään juteltiin isosiskon kanssa raskauksista ja kertoi että hänen ensimmäinen raskaus, tuulimunaraskaus, keskeytyi itsestään vasta viikolla 12.. että kyllä nyt hiukan ahdistaa tollasen keskustelun jälkeen.. helkkari kun vois vaan olla sen kummempia murehtimatta ja ottaa vastaan mitä tulee.

Muutama kannustava sana kuitenkin lopuksi: sisko on saanut tuulimunan jälkeen 4 lasta :)
 
Kiitos teille. Kaks perättäistä keskenmenoa on julmaa, mut ehkä tästä vielä noustaan.

Oikein ihania odotuksia ja vauvan tuoksuista loppukesää! Mä häviän tikkuun pissijien puolelle.
 
Olen pahoillani Mykerö. :sad001 Itseänikin pelottaa hirveästi tuulimuna. Ultraan viikko ja neljä yötä. Jotenkin toiveikas olo kun onhan tämä pysynyt mukana jo näinkin pitkään, mutta voihan tuulimunakin olla pitkään mukana.
 
Oiii ❤ tasan viikko np-ultraan!! ❤ mies onki sen päivän vapaalla ja jää viikoks lomalle, niillä on joulun alla aina nii hiljasta niin pitävät puljun kii koko jouluviikon :P
 
Meilläkin niskapoimu-ultraan viikko. Mitä lähempänä on, niin sitä enemmän sitä näköjään odottaa...:D Tää päivä onkin mennyt leipoessa, kun juhlitaan viikonloppuna esikoisen 5-vuotissynttäreitä. Nyt alaselkää juilii ja ihan veto pois.:D
 
Tänään oli eka neuvola ja olihan se positiivinen kokemus. Kiva neuvolatäti. Käytiin heti alkuun ultrassa kattomassa, et onhan kaikki hyvin ja siellä se vauva kovasti huiskutteli meille ❤️ Ah sitä tunnetta, ei kyyneleiltä välttynyt otettiin myös verikokeita ja minä neulakammoinen.... No sekin meni hyvin, oli niin huippu labratäti ottamas näytteen.
Nyt haluis kertoa isovanhemmille iloiset uutiset!
 
Tässä kohtaa voisin luetella kaikki osaamani kirosanat ja vähän vielä lisääkin.. Oma pahoinvointi kun on alkanu vähitellen helpottamaan, niin eiköhän meidän neiti 2v ole hommannut itelleen mahataudin. Oksennuksia siivotessa meinaa laatta lentää iteltäkin jo ihan pelkästä myötätunnosta. Voihan piip.. :sad001
 
Takaisin
Top