Tänään meinasin tosissaan pyörtyä kaupan kassalle.. kesken maksun oli lähettävä pihalle. kamala tunne ku koskaa en oo pyörtyny tai ees meinannukkaa.. on tullu parin päivän aikana mässäiltyy ihan huolella ja saattaa olla et tullu suolaa syötyy liikaa :/ jouluruoat kyllä oksettaa mutta kaikki muu menee.. noh, ollaa justii miehen kans sukulaisia moikkaamassa joensuun lähistöllä ja en kestä näitä mummon herkkuja :0 ei näitä kotona saa.. kaikki ilo irti :D
Pakko kommentoida, kun lukee täällä eri ketjuja, että tosi isoja eroja näyttää olevan eri puolella Suomea raskauden seurannassa (neuvola, lääkäri, ultrat, tiedotus jne.). Tuli ihan yllärinä, kun itse on aatellut, että muuallakin tehdään samoin kuin täällä! Heh, onkohan synnytyksissäkin (sairaalan puolelta) suuria eroja...
Miulla iski kunnon flunssa eilen. Tänään ollu kuumettakin. .
Kellään hyviä vinkkejä, miten tän saisi selätettyä? Ja kannattaako tota parasetamolia nyt vetää vai ei? Ostin apteekista sellasia kuumana juotavia flunssalääkkeitä, mitä saa käyttää raskaana ja niitä on muutaman kupin juonu.
Jos kuumetta ei ole paljoo ja olo hyvä ni en ottais parasetamolii, kun keho kyllä parantaa kuumeen.. Mutta jos on yhtää kehno olo ja lämpöö enemmän ni ilman muuta, se kumminki alentaa kuumetta ja helpottaa oloa.
Tittididii onnistuin saamaan lihasjumi niskaan ja sattuu ihan vietävästi. Pää on vinossa enkä saa käännettyä oikeelle. Nyt mietin et mitä jotta teen ku tänää on aatto ni joudunko lähtee päivystykseen
Ota parasetamolia. Luin viime raskaudessa tutkimuksessa, jossa suositeltiin kuumeeseen otettavan kuumetta alentavaa lääkettä, mikä estäisi lapsen kehityshäiriötä. Kuume siis voi jotain aiheuttaa. Tarkemmin en muista. Mut tää on mun vastaus ja oon lääkemyönteinen. Ite en siedä yhtään huonoa oloa tai kipua.
Kikkis: mulla oli viime viikolla sama juttu. Ei ne voi lääkärissä oikein mitään. Sain ohjeeksi lämpöhoidon ja 3 kertaa pvässä 1g panadolia. Käytin todella paljon kauratyynyä lämmitettynä ja se auttoi.
Voi vide että mua väsyttäis..
Ei vaan voi mennä nukkuu päikkäreitä ku kohta kait tulee miehen kaveri kylään..vaik eipä minun tartte sitä viihdyttää niin silti olis aika karua vetää sikeitä..