Joulukuun jupinat

En oo varma oliko tästä jo jossain, mutta meinaatteko ottaa sen influenssarokotteen? Mää en esikoisesta ottanut, mutta nyt aloin miettimään kun esikoinen menee tarhaan tammikuussa ja kantaa sieltä varmaan kaikki pöpöt tullessaan...
 
Mulle ei mainittu tosta rokotteesta mitään neuvolakäynnillä :sad001 Ja joku toinen terkka oli sanonut, ettei kannata ottaa alkuraskaudessa, kun ei oo tarpeeksi tutkimustietoa (?). Mää oon ihan ymmälläni, täytyy vissiin soittaa neuvolaan ma ja kysyä vieläkö pääsee rokotuksiin!
 
En aio ottaa, en koe tarpeelliseksi. Muutenkin pyrin välttelemään ylimääräsiä lääkkeitä ja sellasia. Ei mullekaan kyllä edes neuvolassa asiasta puhuttu, mutta terkkari kyllä tosin tietääkin mun kannan asiaan :)
 
Mulle laitettiin ekasa neuvolassa rokote. En edes miettinyt ottamista. Oli jotenkin selvä juttu. Miehelle laitettiin samalla. Olen sellaisessa ammatissa missä joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisessä. Muutenkin olen tällänen "pöpö"herkkä....
 
Meen keskiviikkona hakemaan rokotteen. Ainakin Helsingissä on vielä tällä viikolla keskiviikkona joukkorokotus, niin ei tarvii varailla aikaa erikseen.

Tänä vuonna ne povailee vaikeaa influenssakautta ja jossain päinhän se on jo startannut.
 
En aio ottaa influenssarokotetta eikä myöskään esikoinen sitä saa. Otin sen ensimmäisen raskauden aikana enkä kokenu siitä olevan mitään hyötyä. Muutenkin olen alkanut vältteleen kaikenlaisia turhia lääkkeitä.
 
En aio ottaa influenssarokotetta eikä myöskään esikoinen sitä saa. Otin sen ensimmäisen raskauden aikana enkä kokenu siitä olevan mitään hyötyä. Muutenkin olen alkanut vältteleen kaikenlaisia turhia lääkkeitä.
 
Minäkään en ota, koskaan en oo kausirokotteita ottanu enkä ota nytkään. Muksu eikä mieskään ota.
 
Meillä koko perhe rokotettiin esikoisen 1½-v neuvolassa, oli ihan selviö kun itsellä astma joka lisää riskiä sairastua influenssaan.
 
Mies kysyi tänä aamuna, mikä viikko nyt olikaan menossa. Kävin pikaisesti kalenteria päässä läpi ja vastasin että olisikohan 51. Sain vähän pitkän katseen ja tarkennuksen että ei kun SULLA... Vähän on työt vieny ajatuksia muualle näin lomanaluskiireissä o_O
 
OIS JO AATTO, en malta oottaa et nään mun ihanan 2.v 3kk pojan ilmeen ku joulupukki kävelee lahjasäkki olallaan kohti taloa :Heartred Ja sitä sen ilmettä, kun se saa sen rekan..mitä on viimesen kuukauden tuijottanu ainaki kerran päivässä siitä lehestä (tai sivusta, repiyty irti koko sivu moisesta selaamisesta:)

Ja joka kerta ku se sitä rekkaa kattoo niin se sanoo -Pukki, ekka. :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

KUOLEN KUN HÄN ON NIIIIIIIN IHANA!
 
Täällä samanlaisia tuntemuksia omaa pikku marakattia kohtaan! On se vaan niin ihana, vaikka eilenkin löi lelulla ylähuuleen niin että verta tuli, tajusi kuitenkin heti että nyt sattui ja tuli kovasti äitiä halaamaan :Heartpink Muumit meillä kovassa huudossa ja niitä taitaa pukin kontista löytyä jokunen.
 
Tänää päivällä stressi muuttu paniikiks ku alko tulee tosi voimakkait kipui kohtuu :sad001 onneks meni ohi levolla ja työntämäl stressitekijät sivummalle
Ei kai kova stressi voi tehä pahaa pikkuselle?!
 
pakko huudella olisikos täällä 30korvilla olevia ensimmäisen odottajia omaksi ketjuksi?
jotenkin mun silmiin osuu "vain" nuorta ikäryhmää (ei sillä että olisi paha mutta jotenkin kaipaisi jo jonkinaikaa aikuisena eläneitä kohtalotovereita)
 
Takaisin
Top