Joulukuun jupinat

Luin, että pellavansiemenet ei haittaa leivässä, itsekin asiaa jälkikäteen pelästyneenä :wink. Rasvaamisen / öljyymisen lisäksi kannattaa myös kuoria ihoa noin kerran viikossa, se on myös yks arpien ehkäsykeino. Mullakaan ei tullu yhtään arpia, vaikken kovin säännöllisesti tehny kumpaakaan. Uaah, 2yötä vielä!!! Ps inhottavaa, kun ei voi töissä kellekään valittaa huonoa oloa.. Opinpahan vähän hillitsemään itseäni, kun yleensä aina pitää kaikki asiat puhua ääneen :wink..
 
Kävin tänään töissä (oon siis kh tuella hoitovapaalla ollu) ja pomo kyseli joko millon oon palaamassa työelämään, paljastin siinä sitten että no en ihan hetkeen kun on toinen muksu tulossa :) ilosesti oli yllättyny ja toivotteli onnea. En ilenny enää alkaa valehtelee ku on kuitenki jo melkein eka kolmannes takana päin :) tänään 10+5
 
Voi mahaa! Tänään on turvottanut mulle kunnon pötsin. Torstaina on varhaisultra ja sit on pakko jo kertoa uutinen julki lähisuvulle ennen kuin kaikki arvaa.
 
Miun olis tarkotus mennä lauantaina aamuvuoron jälkeen työporukalla syömään ja juomaan. En tiedä, mitä oikein keksisin syyksi, kun en ota alkoholia... o_O.
Migreenilääkitykseen vetosin jo pikkujouluissa, en tiedä meniskö uudestaan läpi... En tosiaan halua kertoa ennen sitä ekaa ultraa... Koska en sitten halua kertoa, jos kaikki ei olekaan hyvin... Nimimerkillä yhden keskenmenon jo kokeneena :sad001.
 
periaatteessa voisin olla autolla, mutta täytyy miettiä tuota lääkekuurijuttuakin. Ehkä vaan teen tästä itse taas liian vaikeeta... :confused:
 
Mä voisin syödä kaiken! Murot ja mandariinit meni jo, piimä on juotu, kaks annosta lihapataa perunoineen ja salaatteineen, puol askia mynthoneita ku oli käden ulottuvilla. Jääkaapissa on puolukkahilloa, kananmunia ja tilkka maitoa, kuulostaa iltapalalle! Sit pakastimen kimppuun.. tää on kamalaa! Töissäkin söin yhteiset mandariinit vähän vahingossa.
 
Mykerö, mulla on kans vähän väliä nälkä, mutta en kyllä pysty kerralla syömään kuin ehkä puolikkaan normaaliannoksesta ruokaa (siis silloin kuin ruoka ei heti alusta ällötä). tänään en oo uskaltanut syödä oikein mitään, kun viime yö meni oksentaessa.

Mahan rasvailusta, mä oon aina rasvannut mahaa ja rintoja, kun on kuiva ja atooppinen iho, ja jatkan ihan nytkin. En tiedä kyllä, ostanko jossain vaiheessa jotain erikoisrasvoja vai mennäänkö vaan Bodyshopn rasvoilla niin kuin tähänkin asti.
 
Niin se pitikin mullakin ottaa saikkua tän väsymyksen takia. En olisi uskonut, mutta kun alkoi vaikuttamaan työhön ja meinasin nukahtaa töissä ja sain eilenkin aivan ihmeellisen itkukohtauksen. Nyt levähdän kotona ja käyn pieniä kävelylenkkejä pihalla niin katotaan miten väsymyksen käy.
 
Mä kävin alkuraskauden ultrassa tänään (kuuluu normineuvolaan meidän kunnalla) ja selvisi että kohtu olikin tyhjä. Kyseessä siis tuulimuna-raskaus ja nyt seurataan viikon ajan verikokeilla että lähteekö "raskaus"-arvot hiipumaan itsestään. Ilmeisesti kohdun ulkosessa raskaudessa olisi sen verran enemmän kipuja ja vuotoa että ainakaan alustavasti sitä ei epäillä. Tää on jotain ihan järkyttävää! Kaikki mahdolliset raskausoireet on ja mahakin niin turvoksissa että olen töissä joutunut pitämään yli viikon äitiyshousuja kun vanhoista ei mene nappi kiinni. Vuoden päivät yritetty ja oltiin niin onnemme kukkuloilla kun vihdoin testit näytti plussaa. Mä en kestä :sad001
 
Uskon, että toi tuntuu kyl maailman kamalimmalta ja sitä ei toivo kelleen. Voimia ja jaksamista sinne.
 
Voimia ja jaksamisia teille hirveesti Henteriini! ❤
 
Voi, kyllä on kovasti ollut ikäviä uutisia heinäkuisissa. :sad001


Itse olen nyt laskeskellut, että milloinkohan tämä raskaus on nyt alkanut, kun ovulaatio onkin tapahtunu melkein kaksi viikkoa oletettua myöhemmin. Olen tullut siihen tulokseen, että ovulaation perusteella lasketuksi ajaksi tulisi 31.7.-2.8., eli muutama päivä aiemmin kuin mitä ultrassa lääkäri mittaili. Sydän kyllä näkyi niin hyvin, että en millään uskoisi, että voisi ainakaan nuorempi olla. Mitä tuossa katselin kalenterista mahdollisia hedelmöityshetkiä, olisi tuo seuraava mahdollinen jo sen verran myöhemmin, että näin maallikkona oletan, ettei sydän olisi niin hyvin näkynyt.


Haitaako teitä jos olen täällä heinäkuisissa, vaikka laskettu menisikin juuri elokuun alkuun? :confused:
 
Takaisin
Top