Joulukuun jupinat

Ärsyttävä mies! Lupailee lopettavansa tupakan polttoo mut mitää ei tapahdu. Sanoo ymmärtävänsä et mulle tulee siitä hajusta järkyttävän huono-olo mut silti tarvii nikotiinii. Purkat ei mukamas auta :mad:
Lupas lopettaa ennen vauvan syntymää mutta en jaksa enää uskoo siihen... ittelläni polttaminen loppu seinää ku tuli plussa ja ynmärrän ettei lopettaminen aina oo helppoo. Argh! :sad001 :mad:
Anteeksi vihan purkaus!
 
voin kuvitella minä ja maha!! meillä mä oon ollu polttaja.. kaksi vuotta polttamatta sikaria välillä, mutta plussaan loppui :) toisenhan puolesta ei voi lopettaa :/ ku omasta päästä kiinni.. toivottavasti tajuis asian
 
Mulla on nyt eka ihan oikea mammavaate, mies osti joululahjaksi tosi nätin pitsipuseron. Sellaisen, jota voisi käyttää hyvin, vaikkei olisikaan raskaana. Tosin sain heti haudata idean siitä, että helmikuisessa työhaastattelussa käyttäisin tuota uutta paitaa. Siinä kuitenkin on semmoinen kuminauha juuri sellaisessa kohdassa, että kun on raskausmaha (tai raskausturvotusta) niin se oikein nätisti korostuu. Nyt jo, vaikkei sitä turvotusmahaakaan kauheasti ole, niin mites sitten kuukauden päästä... Ajattelin kuitenkin yrittää vielä mennä jollakin sellaisella "olen vain vähän lihava" -tyylillä sen työhaastattelun, jos vain onnistuu.
 
Olin viime raskaudessa työhaastattelussaja sain hyvin mahan peitettyä. Laitoin sellaisen paidan, joka peitti muodot ja pitkän neuletakin auki.
 
Miulla on kyl kahdet mammafarkut, joita oon jo käyttänyt. Tosin useimmiten sellanen paita, et näyttää kyl ihan tavallisilta farkuilta ja vatsakin piilossa, mut kohta ei tarvi enää peitellä, kun viikon päästä on kaikille "tärkeille" kerrottu, joille halutaan kertoa ite. Ei tätä oikeen enää peitellä kun tarpeeks löysillä vaatteilla :wink. Miulla tänään 13+1
 
Äääääh, en saanu enää unta ku mies tuli baarista, ja pitäis jaksaa 15h töitä neljän tunnin unilla :/ Apuva!
 
Mulla oli yöllä herätessäni maha pitkästä aikaa ihan littanana, tuntu omituiselta :D Varmaan kun menin nälkäisenä nukkumaan, eikä edes ollut pissahätä ku heräsin..
 
Hihii.. Olipa ihana setä labrassa ku aamulla kävin.. Oletin että siellä menee pitkään ja mies kyyditsi minut ja lähti kotia takas ettei tartte maksaa parkkimaksua. No kun vein pissanäytteeni samalla sinne ni se hämmennyin ekana ku astuin ovesta sisään viedäkseni pissiputket perille ku kutsu kävi, siellä istu iso parrakas mies sen normaalin pienen naisihmisen sijaan :D ja kun tuolla siis pitää ottaa erikseen vuorolaput näytteentuontiin ja näytteenottoon niin otin sitten molemmat. Mut setä tai no aika nuori se oli sano että "otetaanko ne verinäytteet samalla".Hämmennyin taas ja änkytin että "ihan sama mulle jos sinä nyt voit ne ottaa". En sitten tajunnu heti kaivaa sille kassista niitä labralähetteitäkään kun riisuin vaan takin ja istuin tuoliin.
Kaikenlisäksi noita vuorolappusia ottaessa siinä vieressä istu ihana maahanmuuttajanainen joka näyttiminulle että tuossa on tuollanen, jokin toisen lappu joka oli noin neljä vuoro aikaisempi ku mitä se minkä minä sain.. Vaihdoin toki. Harmitti vaan kun en sit lähtiessä hoksannu palauttaa sitä lappusta takas siihen niin olis joku muu saanu sen ku minä en tarvinnutkaan.
Tulipa pitkä sekava selostus :D
 
Takaisin
Top