Joulukuun jupinat

Mä olen 31 v. (maaliskuussa 32) ja esikoista odotellaan täälläkin. Ei ole aiemmin kerinnyt :grin

Muoks. Tuolta Heinäkuisten listasta näkee, että kyllä meitä 30+ "senioriodottajia" on aika paljonkin.
 
huoh... olen jotenkin niin pintaraapaisulla sitten lukenut vaan ensimmäisen odottajista tyyliin 19-22 ja sitten 25+ odottavat jo vähintään toista. ihan kun sillä olisi mitää väliä mutta tuntui hetken että olenko ainoa joka on "unohtanut" lastenhankinnan vähän myöhemmälle
 
Jonskuliina. Mä olen 30 korvilla ja eka raskaus.

Kävin tänään ottaa influenssa rokotteen. Neuvolassa unohdin siitä kysyä, mutta kävin muuten vaan, kun oon ilman raskauttakin riskiryhmää. Ei oo kiva saada keuhkokuumetta varsinkaan raskaana ja uskon, että jälkitaudit tai muut komplikaatiot on sikiölle isompi riski kuin rokote.
 
Laitoin tuonne nyt meille 30sille oman ketjun mihin voi kirjoitella mitä haluaa, hiukka nuorempiikaa ei varmaan katsota pahalla (28-29)
 
Minä oon 31 ja nyt ois syntymässä 3. ja 4. lapsi. Esikoisen syntyessä olin 26.:)
 
Mä oon kans ens kuussa täyttämässä pyöreitä (30) ja toka on myös tulossa. Hyvä et oon raskaana nyt.. en jaksais mitään sukulaisten järjestämää pakko örvellys yllätyspippaloita :wink
 
En minäkään ihan kaikkein nuorin esikoisen odottaja ole, 27v. Yhdessä oloa mieheni kanssa takana pian yhdeksän vuotta ja avioliittoa kaksi. :)
 
Moikkamoi kaikki mammat :) Oon lukenu teidän juttuja alusta asti ja nyt vihdoin sain itteni kirjautumaan tänne :) 9+4 mennään ja LA 20.7. Tällä viikolla oireet ollu ihan olemattomat ja huolestuttaa ihan hirveesti. Varhaisultrassa käyty 8+3 ja kaikki oli ok. Viime vuotinen km 6+4 varjostaa kovasti mieltä.. ja tää oireiden katoaminen?
 
Tervetulloo! :)
Joo, no oireethan saattaa hävitä kokonnaan sillon 10 viikolta etteen päin, millä just oot. Eli en ois sinuna huolissaan :)
 
Joo tää on kyllä hassuu mut nautittava on tästä olosta ku ei oksetakkaa enää! :) jännä miten sitä km jälkeen ei oikee osaa nauttii vaikka turha murehtii asioita mille ei mittää voi! :) no eiköhä se siitä. Onko muuten muilla ollu päänsärkyä?
 
Joo inhottava tuo särky.. oon aatellu jos ois nestehukkaa.. juon normaalistikkin hirveesti vettä mut pitäs ilmeisesti vieläki enemmän nyt sit ku pissatestissäki oli keto plussalla.. :eek: nii että mitenhä paljon pitäs juoda? :D
 
Mulla on särkenyt päätä kans silloin tällöin. En tiedä paljonko juon, mutta varmaan 45min välein ehkä lasillisen jos on mahdollista kun janottaa niin paljon muutenkin koko ajan. Ehkä pari litraa päivässä olis minimi mitä olis hyvä juoda? Mutta ei kannata liikaakaan kitata. :)
 
Miullakkii on taas alkanu pääkivut. Edellisessä raskauvessa kesti sen koko ootantiajan, loppu vasta synnytykseen.. Eli sammaa vissiin oottaessa. Eikä johu nestehukasta tms. :/
 
Päänsärky on perseestä!!! Mulla ollu kaks kertaa tän raskauden aikana kolme päivää kestäny migreeni..nyt ei oo ollu moneen viikkoon, ehkä kuukauteen :) kop, kop!
 
Takaisin
Top