Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jessii täällä myös jäi suunnitelmat lyhyiksi kun ton tyttären imetys loppui niin ensimmäisestä kierrosta raskaaksi! Merivesiväri mä olen 3 vuotta kotosalla ollut, ja liikuntaa olen tässä kotosalla vaan saanut aikaiseksi, ei täällä metsässä edes salille pääsisi mutta naurattaa kun kävelee kotona kahdet rappuset ylimpään kerrokseen niin täytyy hetki istua ja hengähtää :D

Pinkkis, joo mulla sama, menkat jäi jotain vuodeksi. En kyllä kaivannut niitä :D Mul on ollu nyt 12-16% mittaustavasta riippuen. Mä uskon kanssa, että lapset kyllä tekee kroppaan vaatimansa muutokset ihan ite. Ois vaan kiva, jos pystyis ees ylläpitää vaivalla hankitun lihasmassan.

Nää on niin first world problems :'D

Ei se lihasmassa mihkää hävii, salilla voi olon kohennutta käydä kuitenki ylläpitävää treenii ja raskaampaaki jos pystyy tekemässä. Ja sit ku voi taas syödä ni tukee vaan sitä lihasten pysyvyyttä. Ite oon pystyny käymään hyvin treenaamassa, ja saanu kevennyksistä huolimatta lihakset kipeeks joka kerta, nannaa!!! :)

Mulla on ollu tää pahoinvointi nyt niin rajua, että treenit on jääny vähemmälle :( Toissapäivänä kävin, ja huono idea oli. Mietin, jos tänään varovasti uusiks...

Mulla kans jääny sali vähemmälle kun väsyttää iltaisin kauheesti ja aamusin yököttää. Tänään yritän taktisesti mennä iltapäivällä ku on töistäki vapaata..

Huh huh, kahden päivän työmatka bussimatkaa vaille valmiiksi taputeltu. Eikä tehnyt edes tiukkaa illanistujaisetkaan :)) alkoton juomakin oli ihan ymmärrettävää, kun koulutukset jatkui seuraavankin päivän. Vain yksi vatsan turvotusta hämmästelevä oli joukossa, mutta onneks tuli syötyä sen verran hyvin et pystyi siihen vetoamaan.

Tuli tosta alkoholittomuudesta mieleen, et join eilen Hard rock café:ssa ihan huikeen hyvän alkottoman drinkin! Kokonaisia mansikoita ja kaikkee. Nam. Kunpa kaikkialla panostettais virgin-drinkkeihin yhtä paljon. Kun ei oo lomalla, tilaan kyllä baarissa vissyä murskatulla limellä. Sillon kerran vuodessa, kun baarissa käyn :D Niin siis oon ollu absolutisti 5v.

Ennen lapsia n.70 kg ja hiukan alle 170cm. Kummastakin tuli reilut 10 kg,lähti suht nopeasti pois ja sit hiipi pitkän imetyksen aikana takaisin vaivihkaa. Joten kolmannelle kierrokselle lähden 93 kg, tosin heti eka punnitus oli enemmän.

Mutta elämäsdä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin paino etten tästä yöunia menetä!

Eiks joillaki kaksosilla oo jopa tunteja väliä? Korjatkaa jos oon väärässä :)

Hihi, no siinä ilmeisesti tarkotuksena on et kaksosten välillä ehtii levähtää ja sit jaksaa pukertaa baby B:n pihalle. :D Oi neljädee, kuvia sit sieltä!

Muokattu viimeksi:
Pääseekö kaksosia odottaessa kunnan puolesta 4D-ultraan vai varasitteko vaan itse ylimääräsenä? :)

Pääseekö kaksosia odottaessa kunnan puolesta 4D-ultraan vai varasitteko vaan itse ylimääräsenä? :)
Ei mulla sellasiin oo varaa! Ja luulen, et syynä ei oo kaksoset vaan se, että jäi epäselväksi, onko kavereilla yhteinen istukka. Jos on, kyseessä lienee auttamatta riskiraskaus.

Mahtavaa Merivesiväri että pääset tollaseen! :happy:
Ymmärsin että täällä pk-seudulla tehostettuun seurantaan pääsee joskus vk 20 jälkeen, eikä sitä ennen mitään extraa tipu. Tosin neuvolatäti vaikutti olevan aika kujalla. Täytyy kysellä tarkemmin..

Joo, toisaalta tosi kiva, toisaalta tietysti huoli siitä, et miks pitää näin tarkkaan seurata... Mut tosi hyvä, että seurataan, jos epäillään sen olevan tarpeen :)

Merivesiväri vaikuttaako synnytykseen tuo istukka? Tai tiedätkö yhtään että onko alatie synnytys silloin yhtä mahdollinen :) itselläni ei yhtään tietoa kaksosten syntymistä :o

Takaisin