Merivesiväri
Kommentoinnin ninja
Mä en oo ihan varmaMerivesiväri vaikuttaako synnytykseen tuo istukka? Tai tiedätkö yhtään että onko alatie synnytys silloin yhtä mahdollinen :) itselläni ei yhtään tietoa kaksosten syntymistä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en oo ihan varmaMerivesiväri vaikuttaako synnytykseen tuo istukka? Tai tiedätkö yhtään että onko alatie synnytys silloin yhtä mahdollinen :) itselläni ei yhtään tietoa kaksosten syntymistä![]()
No kyllä mäkin haluisin tietää jos on kaksosetKyllä me halutaan. Mies toivoo poikia, niin saa sit aikaa tottua, jos on vaikka tyttöjä molemmat :D Mulle on ihan sama. Muutenkin oon sitä mieltä, että tiedän lasteni sukupuolen sillon, kun ne tietää sen ite.
Ihana!! :D meillä oli sama kun ensimmäinen lapsenlapsi molemmille puolille niin tavaraa tuliMä luulen, että isovanhemmat haluu myös meillä tietää. Että voi sit ostaa pinkkiä tai sinistä tai ehkä molempia :D Äiti osti pinkit ja siniset sukat jo heti kun kerroin sille x)