Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Merivesiväri vaikuttaako synnytykseen tuo istukka? Tai tiedätkö yhtään että onko alatie synnytys silloin yhtä mahdollinen :) itselläni ei yhtään tietoa kaksosten syntymistä :o
Mä en oo ihan varma O.o Tiiän vaan, että yhteinen istukka on riskialtis. Ja sillon lapset on myös samamunaset.

Kuinkas moni haluaa tietää sukupuolen ennen syntymää? :) mä olen päättänyt että en halua! Yksi löytyy molempia jo niin se syynä! Tai sitten kun olen rakenneultrassa käynyt enkä kysy sukupuolta niin saa nähä maltanko odottaa

Kyllä me halutaan. Mies toivoo poikia, niin saa sit aikaa tottua, jos on vaikka tyttöjä molemmat :D Mulle on ihan sama. Muutenkin oon sitä mieltä, että tiedän lasteni sukupuolen sillon, kun ne tietää sen ite.

Kyllä me halutaan. Mies toivoo poikia, niin saa sit aikaa tottua, jos on vaikka tyttöjä molemmat :D Mulle on ihan sama. Muutenkin oon sitä mieltä, että tiedän lasteni sukupuolen sillon, kun ne tietää sen ite.
No kyllä mäkin haluisin tietää jos on kaksoset ;) oli munkin pakko tietää aikaisemmissa, mutta kun nuo isoäidit ei halunneet kuulla sukupuolta ennen synnytystä ja molemmissa lipsahti tieto, niin nyt ajattelin jättää tiedon synnärille :)

Mä luulen, että isovanhemmat haluu myös meillä tietää. Että voi sit ostaa pinkkiä tai sinistä tai ehkä molempia :D Äiti osti pinkit ja siniset sukat jo heti kun kerroin sille x)

Mä luulen, että isovanhemmat haluu myös meillä tietää. Että voi sit ostaa pinkkiä tai sinistä tai ehkä molempia :D Äiti osti pinkit ja siniset sukat jo heti kun kerroin sille x)
Ihana!! :D meillä oli sama kun ensimmäinen lapsenlapsi molemmille puolille niin tavaraa tuli ;)

Aiotaan myös kysyä sukupuolta, edellisestä haluttiin jännittää synnytykseen asti mut nyt ei enää malta! :D tekis mieli jo ostaa jotain tyttömäistä, koska on niin tyttöfiilis kyllä välillä! Ainakin oon tosiaan rumentunu ihan törkeesti jos vertaa edelliseen poikaraskauteen :D

Mäkin haluun ehdottomasti. :) Vähän harmittaa kun me ollaan lähdössä tammikuun lopulla Aasiaan ja sieltä olis jo voinut ostaa jotain, mut ei kyllä ennen sitä vielä tiedä. Tai voihan sieltä ostaa vähän jotain silti vaikka molemmille. :D

Minäkin odotan jo malttamattomana että sais sukupuolen tietää :grin Miehen kanssa lyötiin leikkimielinen veto kumpiko sieltä nyt sitten olis tulossa, minä sata varm pojasta ja mies taas satavarma tytöstä... :rolleyes: saas nähdä kuinka käy :p

Viikko ja kaksi päivää nt ultraan, akaa jo pikkuhiljaa jännittää :eek: Onneksi dopplerilla olen saanut jo yli viikon kuunnella sydänääniä eli ainakin se on nyt pois suljettu että jospa siellä ei edes ole ketään! Väsy on myös kamala ja esikoisella iskenyt tosi paha valvomis kausi...öisin haluaisi seurustella ja yrittää minua houkutella juttusille. Yöunet siis vähäiset ja sen takia kauhea väsy päivisin, esikolla siis ikää 5kk :wink

Hei! Aiheesta taas poiketen, mutta oliko täällä teitä muita, joilla on nuo pahimmat oireet hellittäneet? Miulla oli aika paha olo edelliset 2vko, ja väsymys kaamea kun öisin herätti myös pari kertaa. Nyt ne on tässä muutaman päivän aikana kuitenkin hellittäneet, eikä oo yhtään enää paha olo ja on kun olis horroksesta herännyt. Kävin tästä huolestuneena eilen varhaisultrassa, ja siellä kerrottiin että kaikki on niinkun pitääkin. Mitenkäs, kun kuitenkin huolestuttaa vähän tämä oireitten katoaminen.. Että onkohan kaikki varmasti hyvin. Vaikka kivahan se on, kun ei vello paha olo ja yökkäys. Nyt on rv 8+0. :)

Muokattu viimeksi:
Me halutaan myös tietää sukupuoli jos se sitten ultrassa näkyy :)

Ja mulla on pahimmat oireet helpottanu. Tai pahin oksentelu on jo toivottavasti takana päin. En oksenna enää kuin kerran tai kahesti päivässä :D

Oi ihanaa ku teil on jo takanapäin. Mul on nyt 6+6 ja viikon ollu tosi etova olo. Tiiän et se oksentaminen alkaa täs parinviikon sisään. Niin kävi esikoisenki kaa ni oletan et tässäki :/

Kyllä täällä ainakin halutaan tietää sukupuoli heti kun on mahdollista. Vauvanvaate hamsteri on kaikenmoista neutraalia jo kerännyt mutta pitää niitä värejäkin saada :D

Tein jo listaa hankinnoista. Näyttää se pituuden puolesta aika hurjalle mutta uskon että aika vähällä pärjää. Isompia ostoksia tuskin tulee tehtyä ennen rakenneultraa. Sen ajankohdan saakin tietää sitten nt ultran aikaan :)

Meillä minä en haluaisi tietää, mies kyllä haluaa. Mutta onneksi se ei ole nyt tämän hetken murhe, vaan ehditään sopia siitä asiasta myöhemminkin

Nt-ultra on 30.12, siihen on aivan liian pitkä aika... Nyt en niinkään enää pelkää keskenmenoa, vaan seuraava pelonkohde iski eilen illalla: erilaiset kehitysvammat ja niihin suhtautuminen. Entä jos vauva on vakavasti sairas ja pitäisi päättää keskeyttääkö raskauden, miten sen kestää, yms. Että sellaisia tänään.

Mulla ei todellakaan oo oireet helpottanut. Viikkoja 7+4. Eilen illalla oli niin paha olo, että itku tuli, ja äsken oli lähteä taju metrotunnelissa. Huoh. On kivaa olla reissussa, mutta kivempaa ois ilman näitä oireita.

Pahoinvoinnista huolimatta oon saanu maisteltua aasialaisia herkkuja, kuten haineväkeittoa ja kuivattuja toukkia. Ne aiheuttaa jopa vähemmän ällötysreaktion ku joku perusruoka :D

Tää on ihan offtopic, mutta pakko paheksua,että oot mennyt haineväkeittoa syömään . Paljoa epäeettisempää ruokaa varmaan keksisi.

En siis tahdo pahoittaa sun mieltä tai mitään.

Takaisin