Merivesiväri
Kommentoinnin ninja
Koalatiara: Täytyy myöntää, että en oo todellakaan perehtynyt ruokien eettisyyteen muuten paitsi et ostan delfiiniystävällistä tunaa ja vapaan kanan munia :D Miks haineväkeitto on epäeettistä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saa syödä, kohtuudella. Kunhan kala ei oo raakaa. Ötökät taas on niin luomuravintoa, että niiden kans ei oo mitään ongelmaa (kasvatettiin ja kuivatettiin paikan päällä) :)Saako noita ees syödä raskaana.mut mä oon niin nosso etten uskaltais ikinä maistaa haineväkeittoo tai ötököitä
oliko ees hyvää ?
Ei saanu mun miestäkään :D Mä oon tällanen aina reissussa - kaikki supereksoottisimmat setit mulle, kiitos! Nyt tietysti vähän joutunut varomaan ja rajoittamaan, etten oo voinu mennä silleen ku aiemmin: "En tiiä, mitä toi on, mutta koska se näyttää tosi ällöltä, sitä on pakko maistaa." :D Pelkokertoimen maistelutehtävät ois mulle piece of cake.Voi vitsi. Mua ei kyllä sais maistamaan :D
Niin mäkin arvelin :D Nää sun kokemukset kyl vakuutti mua entisestään. Että pitää testata. En tiedä, uskallanko täällä Hongkongissa. Oon ehkä vähän neuroottinen ihon alle menevien neulojen suhteen, etenkin nyt. Vaikka on mua tatuoitukin ympäri maailmaa.Kannattaa ottaa selvää. Mut jos kerran raskauspahoivointiin on olemassa akupunktiohoitoo ni tuskin se vaarallista on