Huolet ja murheet

Kyllä se keskenmeno oli, kohtu tyhjä raskasta on. 4kk sitten oli myös keskenmeno samoilla viikoilla, lääkärin mukaan on vaan huono tuuri ja sitten ikä (33!) voi jo vaikuttaa..

Oon pahoillani. Tsemppiä. :Heartred
 
Mä oon kanssa nähny kahtena yönä unta, että meen vessaan ja huomaan pöntön olevan veressä. Näin myös imetysunta, todella todentuntusta.

Tänään kanssa verituhrua ilmaantunu tänne
 
Kyllä se keskenmeno oli, kohtu tyhjä raskasta on. 4kk sitten oli myös keskenmeno samoilla viikoilla, lääkärin mukaan on vaan huono tuuri ja sitten ikä (33!) voi jo vaikuttaa..

Superisot pahoittelut Haidiii :Heartred eipä taida mikään lohduttaa, mutta muistutan kumminkin, ettet ole pystynyt itse vaikuttaa asiaan millään tavalla..
 
Voi, pahoittelut Haidii! [emoji26]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Oliko moni kertonut jo töissä raskaudestaan? En haluaisi vielä näin aikaisilla viikoilla kertoa, mutta meillä on tulossa aamupalaverejä ja jos olo on edelleen tällainen niin miten ihmeessä niistä selviää ilman että juoksee vessaan viiden minuutin välein... Haluaisin odotella sinne nt-ultraan ainakin, että tietää onko kaikki kunnossa, mutta miten? :depressed:
Mä oon aiemmin kertonut vasta nt-ultran jälkeen ja niin haluisin nytkin tehdä, mutta on yks työjuttu, jossa myös illanvietto yms jo viikolla 8+, niin ehkä kerron ennen sitä ar-ultran jälkeen. Tuntuu hankalalta selitellä, miksen juo tai syö monia juttuja... Oon tosi huono feikkaamaan...

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Paljon tsemppiä kaikille tuhruttaville, toivotaan että olisi vain harmittomia vuotoja.

Mulla todettiin edellisessä raskaudessa kkm viikolla 11-12. Oli todella raskasta aikaa ja siitä on nyt aikaa jo 14kk. Eli kauan antoi seuraava raskaus odottaa itseään. Tänään tein positiivisen testin kp 28, ja pohdin kovasti varhaisultraa. Meillä ei vaan tällä hetkellä ole paljon ylimääräistä rahaa kun me molemmat ollaan opiskelijoita, niin mietin että mikähän ois mahdollisuus päästä varhaisultraan julkiselle puolelle.. Todennäköisestihän sitä ei kovin helpolla pääse. Ikävä taas vain jos joutuu odottaan sinne rv 13 hujakoille ennen ekaa ultraa ja jos siellä todetaankin kkm. Mennyt taas monta kuukautta "hukkaan" ja ikää tulee koko ajan lisää.

En tiedä oonko enemmän peloissaan vai innoissaan tästä raskaudesta.
 
Meillä on takana kaksi kkm:ää nyt ennen tätä raskautta. Neuvola-aikaa varatessa pyysin, et jos pääsisin pelkojen takia julkiselle puolelle ultraan aiemmin. Vastaus oli, että on normaalia, että tuossa tilanteessa pelottaa! :o Mun mielestä oli hieman väärä vastaus. No, sain ajan viikolle 11. Varasin sitte yksityiselle ajan, joka on ensi viikolla. Silloin kasassa 7+3.
 
Mun mielestä tuo on ihan järjetöntä ettei kunnalliselle pääse ylimääräiseen ultraan edellisten keskenmenojen takia. Ymmärrän resurssipulan, mutta tuossa ajassa ehditään jo työllistää labraa ja terkkaakin ja sitten jos ultrassa todetaankin kkm, niin kaikki oli ihan turhaa. Inhimillisyys voisi joskus ohjata näitä päätöksentekojakin...
 
Vähän tyhmä huoli mutta tein cb:n digitestin laimeasta iltapissasta nyt 4+5. Cb näytti raskaana 2-3. Luulin kuitenkin että olisi voinut näyttää jo 3+, koska plussa näkyi niin aikaisin ja viivat on olleet vahvoja. Noinhan sen näillä viikoilla pitääkin näyttää ja pissakin oli laimeaa, mutta puuttuvien oireiden takia jäin silti miettimään nouseeko hcg liian hitaasti.
 
Ei ole :sad001 Pitäisi taas hakea uusi. Ja jotenkin kestää sen kanssa aamuun :sad001
 
Folke, en olis huolissani, mulla näyttää tässä vaiheessa vasta 1-2. Tai siis näytti ma, jolloin oli 4+2.

Mä just arvon, että koska uskaltaisi tehdä seuraavat, että tulis varmasti 2-3 ja vikaan sit 3+ [emoji848]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Mulla olis huomenna hieronta-aika ja mietin että varmaan alaselkää ei kannattaisi hieroa? Mutta tuskin niska-hartiaseudun hieronnasta voi mitään haittaa olla.. Varmaan on pakko paljastaa raskaus hierojalle..
 
Mulla olis huomenna hieronta-aika ja mietin että varmaan alaselkää ei kannattaisi hieroa? Mutta tuskin niska-hartiaseudun hieronnasta voi mitään haittaa olla.. Varmaan on pakko paljastaa raskaus hierojalle..
Kyllä hierontaan voi mennä. Raskaudesta hyvä mainita, niin osaa ottaa sen huomioon hierottaessa.
 
Mulla olis huomenna hieronta-aika ja mietin että varmaan alaselkää ei kannattaisi hieroa? Mutta tuskin niska-hartiaseudun hieronnasta voi mitään haittaa olla.. Varmaan on pakko paljastaa raskaus hierojalle..

Kävin hierojalla tiistaina enkä kyllä sanonut raskaudesta mitään. Kyllä hän alaselkääkin hieroi mutten osannut ajatella että olisi mitään haittaa. 2 vkon päästä on uusi aika niin silloin varmaan kerron, tuskin tuntuu silloin enää niin mukavalta maata mahallaan.
 
Ehkä se oli vain liian laimea pissa. Oli pakko hakea lähikaupasta uusia testejä ja viiva on jopa edellisiä testejä tummempi. Selvästi tummempi kuin kontrolli. Ainakin tuon perusteella hcg on riittävän korkealla. Tai sitten viivan vahvuus ja digi ei mene yksi yhteen (ja toisaalta digin tulos vastasi todellisia viikkoja).
 

Liitteet

  • 1ED78CD4-5C30-4CC7-ABB1-778591F38556.jpeg
    1ED78CD4-5C30-4CC7-ABB1-778591F38556.jpeg
    15.2 KB · Katsottu: 9
Itse vihaan raskaudessa myös juurikin tätä epävarmuutta. :angry7

Itselläni on vielä endometrioosi joka aiheuttaa omia kipujansa (joillakin oireet helpottaa raskaana tai sitten ei...), joten ihan joka särkyä en pelästy, mutta silti takaraivossa kummittelee joulukuun keskenmeno... Ja vasemmalla munasarjassa vielä todettiin nytten tiistaina iso kysta (joita kroppani tykkää kehitellä ollessani ihan hormoneja) ja se aiheuttaa kipuja paineentunnetta... Sunnuntaina tuli kirkasta verta jonkin aikaan, mutta tiistaina oli raskaus vielä ainakin kohdossa, niin lääkäri epäili kystan aiheuttavan horminihäikkää munasarjaan ja sen takia vuotanut... :arghh:

Koitan ajatella, että asiat ei nyt ole käsissäni ja nyt mennään sen mukaan, että raskaana ollaan, kunnes muuta tulee...
 
Täällä rv 4+5 ja alkuun stressasi paljon kun muilla pienemmillä viikoilla olevilla tullut vahvempia viivoja kuin itsellä. Tänään testi vihdoin selkeästi tummunut ja jatkan kyllä testailua kunnes saan tasavahvat viivat
 
Takaisin
Top