Kyllä se keskenmeno oli, kohtu tyhjä raskasta on. 4kk sitten oli myös keskenmeno samoilla viikoilla, lääkärin mukaan on vaan huono tuuri ja sitten ikä (33!) voi jo vaikuttaa..
Oon pahoillani. Tsemppiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä se keskenmeno oli, kohtu tyhjä raskasta on. 4kk sitten oli myös keskenmeno samoilla viikoilla, lääkärin mukaan on vaan huono tuuri ja sitten ikä (33!) voi jo vaikuttaa..
Mä oon aiemmin kertonut vasta nt-ultran jälkeen ja niin haluisin nytkin tehdä, mutta on yks työjuttu, jossa myös illanvietto yms jo viikolla 8+, niin ehkä kerron ennen sitä ar-ultran jälkeen. Tuntuu hankalalta selitellä, miksen juo tai syö monia juttuja... Oon tosi huono feikkaamaan...Oliko moni kertonut jo töissä raskaudestaan? En haluaisi vielä näin aikaisilla viikoilla kertoa, mutta meillä on tulossa aamupalaverejä ja jos olo on edelleen tällainen niin miten ihmeessä niistä selviää ilman että juoksee vessaan viiden minuutin välein... Haluaisin odotella sinne nt-ultraan ainakin, että tietää onko kaikki kunnossa, mutta miten?
Kyllä hierontaan voi mennä. Raskaudesta hyvä mainita, niin osaa ottaa sen huomioon hierottaessa.Mulla olis huomenna hieronta-aika ja mietin että varmaan alaselkää ei kannattaisi hieroa? Mutta tuskin niska-hartiaseudun hieronnasta voi mitään haittaa olla.. Varmaan on pakko paljastaa raskaus hierojalle..
Mulla olis huomenna hieronta-aika ja mietin että varmaan alaselkää ei kannattaisi hieroa? Mutta tuskin niska-hartiaseudun hieronnasta voi mitään haittaa olla.. Varmaan on pakko paljastaa raskaus hierojalle..