Huolet ja murheet

Mäkin näin viime vai toissa viikolla kaks unta keskenmenoon liittyen. Ne oli just sellasia että vessassa huomasin kun sitä verta tuli, hyh. Molempien unien aikana heräsin ihan paniikissa ja tarkistin että en kai mä oikeesti vuoda, oli niin todentuntuisia.
 
Mä nään imetys unia. Varmaan toi rintojen arkuus ja kipeys vaikuttaa asiaan. Viime yönä oli aika tuskasta nukkua kyljellään.
 
Mä näin kans yks yö jotain ihan sekoa unta, et kohtua revittiin irti minusta. En oikein tajua vieläkään, että miten se edes unessa oli mahdollista. :D
 
Ja mun täytyy nyt vielä lisätä, etten usko mitenkään enneuniin. Lähinnä tuli plussan jälkeen sellainen tunne, että kehoa voi kuunnella ja mieli reagoi ehkä asioihin, joita ei ole vielä edes tajunnut.
 
Eihän oo vuodoks muuttunu? Yritä olla välittämättä niistä viiruista, jos vaan limakalvot ois kuivat yms. :)

Ei ainakaan vielä ole muuttunut... Vasemmalla puolella ollut eilen ja tänään outoa pistävää kipua. Panikoin kohdun ulkoista! :nailbiting:
 
Minä alan olla ihan ihmeissäni ja huolissanikin kun pahoinvointi puuttuu. Ei siis muutamia ”ällötyspuuskia” lukuunottamatta huonoa oloa, ei ollenkaan jatkuvaa etomista. Eipä sen puutteelle mitään voi mutta mietityttää silti kun kahdessa aiemmassa on ollut niin huono olo.
 
Minä alan olla ihan ihmeissäni ja huolissanikin kun pahoinvointi puuttuu. Ei siis muutamia ”ällötyspuuskia” lukuunottamatta huonoa oloa, ei ollenkaan jatkuvaa etomista. Eipä sen puutteelle mitään voi mutta mietityttää silti kun kahdessa aiemmassa on ollut niin huono olo.

Nauti hyvästä olosta! :) Pahoinvointi ei takaa onnistumista. Ekassa raskaudessa oksensin, tokassa vain yhtenä aamuna teki hetken pahaa. Molemmat päättyi onnellisesti. Kaks seuraavaa kaamea pahoinvointi ja ne päättyi keskenmenoon. Nyt ei pahoinvointia.
 
Joo olis kyllä koko perheen etu että tällä kertaa huono olo olis edes vähäisempää.
 
Näyttää kyllä pahasti että mun raskaus meni kesken. Viikonloppuna tuli vähän vaaleanpunaista tuhrua ja toissapäivänä ihan kunnolla verta. Tänään klo.11 on uä niin katsotaan tuliko kaikki pois 4kk sitten minulla oli myös keskenmeno..
 
Minä alan olla ihan ihmeissäni ja huolissanikin kun pahoinvointi puuttuu. Ei siis muutamia ”ällötyspuuskia” lukuunottamatta huonoa oloa, ei ollenkaan jatkuvaa etomista. Eipä sen puutteelle mitään voi mutta mietityttää silti kun kahdessa aiemmassa on ollut niin huono olo.

Oksensin esikoista odottaessa ehkä kolme kertaa koko raskausaikana ja voin kaikin puolin todella hyvin. Nyt puolestaan etoo ihan koko ajan ja kertoja on kyllä se kolme jo näillä viikoilla (ehkä 6+5 tänään).
 
Oliko moni kertonut jo töissä raskaudestaan? En haluaisi vielä näin aikaisilla viikoilla kertoa, mutta meillä on tulossa aamupalaverejä ja jos olo on edelleen tällainen niin miten ihmeessä niistä selviää ilman että juoksee vessaan viiden minuutin välein... Haluaisin odotella sinne nt-ultraan ainakin, että tietää onko kaikki kunnossa, mutta miten? :depressed:
 
Oliko moni kertonut jo töissä raskaudestaan? En haluaisi vielä näin aikaisilla viikoilla kertoa, mutta meillä on tulossa aamupalaverejä ja jos olo on edelleen tällainen niin miten ihmeessä niistä selviää ilman että juoksee vessaan viiden minuutin välein... Haluaisin odotella sinne nt-ultraan ainakin, että tietää onko kaikki kunnossa, mutta miten? :depressed:
Viime raskaudessa kerroin, koska oli hurjaa pahoinvointia ja olin esimiehen luvalla sairaslomalla sen vuoksi. Hän oli ymmärtäväinen. Kerroin nyt heti alussa jo esimiehelle, luotan häneen ja hän tsemppasi että toivottavasti tällä kertaa menee paremmin.
 
Näyttää kyllä pahasti että mun raskaus meni kesken. Viikonloppuna tuli vähän vaaleanpunaista tuhrua ja toissapäivänä ihan kunnolla verta. Tänään klo.11 on uä niin katsotaan tuliko kaikki pois 4kk sitten minulla oli myös keskenmeno..
Toivottavasti vain harmitonta vuotoa! :Heartred
 
Aloitin vasta eilen foolihapon. Toivottavasti en liian myöhään. Olen kyllä syönyt aiemmin mm pähkinöitä, papuja, kauraa ja parsakaalia missä suht korkeat pitoisuudet. Silti huolettaa.
 
Näyttää kyllä pahasti että mun raskaus meni kesken. Viikonloppuna tuli vähän vaaleanpunaista tuhrua ja toissapäivänä ihan kunnolla verta. Tänään klo.11 on uä niin katsotaan tuliko kaikki pois 4kk sitten minulla oli myös keskenmeno..

Voi ei. :sad001 Miten meni ultrassa? Kovasti tsemppiä. :Heartred
 
Itsellä oli parina päivänä verensekaista limaa pyyhittäessä. Eilen ei tullut mitään, mutta tänään taas vaaleanpunaista vuotoa vähän enemmän. Huoh...
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top