Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla oireetonta ja siksi huolta? Pari päivää ei oo enää jomotellut kohtua/alavatsaa, ennen oli välillä kunnon tuntemuksia. Rv 4+2 ja toki alkio on vasta millin. Luin kyllä muualtakin et voi alkuun olla tosi oireetonta ja silti kaikki hyvin...
Onko muilla oireetonta ja siksi huolta? Pari päivää ei oo enää jomotellut kohtua/alavatsaa, ennen oli välillä kunnon tuntemuksia. Rv 4+2 ja toki alkio on vasta millin. Luin kyllä muualtakin et voi alkuun olla tosi oireetonta ja silti kaikki hyvin...
Aamulla, kun oli tyhjä vatsa, niin tunnustelin kohtua selällään maaten. Ei mitään merkkiä pyöristymisestä. Nyt kuitenkin 6+5.
Mä tässä just makoilen sängyllä ja silittelen pientä kumpua kun toi kohtu niin selkeesti tuntuu. Ja samaan aikaan huoli ja pelko varjostaa kun näillä viikoilla todettiin joulukuussa kkm eikä oireet/kohdun kasvu välttämättä takaa yhtään mitään niin kuin tuli huomattua
Mulla oli varattuna torstaille varhaisultra. Siirsin sen tiistaille. En vaan kestä tätä epätietoisuutta enää! Vaikka kokemuksesta tiedänkin, että senkin jälkeen voi mennä kesken... Seuraava ultra on sitten tasan 10.
Iik sulla ei oo enää montaa päivää!
Mietin eilen ihan samoja juttuja ja googlettelin illalla sängyssä (mulla nyt tänään 4+2)
On kyllä todella vaikeeta olla miettimättä koko ajan jotenkin alitajuntaisesti, että kestääkö raskaus jne..
Mä näin päivänä jona plussasin unta, että menin vessaan ja pönttöön plumpsahti jotain, katsoin että jaha kesken meni, samalla ajatus että missäs veri ja silloin pöntöstä hyppäsi sammakko ?! Unen jälkeen tulikin sitte pakkomielle tikkuun pissaamisesta ja viivojen vahvistumisen seuraamisesta... Tänään olen jo hillinnyt itseni enkä testaillut..
Mikäs viikko menossa silloin? :)Mulla oli varattuna torstaille varhaisultra. Siirsin sen tiistaille. En vaan kestä tätä epätietoisuutta enää! Vaikka kokemuksesta tiedänkin, että senkin jälkeen voi mennä kesken... Seuraava ultra on sitten tasan 10.
Mikäs viikko menossa silloin? :)
Mulla taitaa olla hiiva :banghead: Mitähän lääkettä siihen saisi nyt käyttää?