Huolet ja murheet

Onko muilla oireetonta ja siksi huolta? Pari päivää ei oo enää jomotellut kohtua/alavatsaa, ennen oli välillä kunnon tuntemuksia. Rv 4+2 ja toki alkio on vasta millin. Luin kyllä muualtakin et voi alkuun olla tosi oireetonta ja silti kaikki hyvin...
 
Onko muilla oireetonta ja siksi huolta? Pari päivää ei oo enää jomotellut kohtua/alavatsaa, ennen oli välillä kunnon tuntemuksia. Rv 4+2 ja toki alkio on vasta millin. Luin kyllä muualtakin et voi alkuun olla tosi oireetonta ja silti kaikki hyvin...

Itselläni oireet aikalailla alkaneet nostaa päätänsä vasta viikon sisällä ja nyt on siis 6+0. Omilla sisaruksillani ja itselläni on paljonkin vaihdellut oireet ja oireettomuus.

Kaikki voi olla täysin hyvin vaikka kummempia oireita ei olisi.:Heartred
 
Onko muilla oireetonta ja siksi huolta? Pari päivää ei oo enää jomotellut kohtua/alavatsaa, ennen oli välillä kunnon tuntemuksia. Rv 4+2 ja toki alkio on vasta millin. Luin kyllä muualtakin et voi alkuun olla tosi oireetonta ja silti kaikki hyvin...

Mulla nyt 6+2 ja kovin on oireetonta. Vatsa on turvonnut ja kohdun tuntee selvästi kasvaneen, aistit on herkistyneet, väsyttää ja tulee palelukohtauksia, mutta sellaiset selkeät oireet kuten pahoinvointi puuttuu. Vähän alkaa tulla epäilevä fiilis, kun lokakuisessa kkm:ssa niitä oireita ei tosiaan missään vaiheessa voimakkaana tullut. :(
 
Täällä uutena oireena kovat menkkamaiset kivut, koko ajan tunne että kohta vuotaa, mutta ei onneksi ole vuotoa näkynyt
 
Aamulla, kun oli tyhjä vatsa, niin tunnustelin kohtua selällään maaten. Ei mitään merkkiä pyöristymisestä. Nyt kuitenkin 6+5.
 
Mullakin on ollut menkkamaisia kipuja, ei pahoinvointia tai ällötyksiä, mutta vatsa kyllä tuntuu vähän turvonneelta.. Nyt menkkakivut hellitti, se vähän rauhoitti mieltä, josko olisivat olleet ohan vaan kohdun kasvukipuja. Marraskuussa raskaus meni kesken just näillä viikoilla.
 
Onko muilla oireetonta ja siksi huolta? Pari päivää ei oo enää jomotellut kohtua/alavatsaa, ennen oli välillä kunnon tuntemuksia. Rv 4+2 ja toki alkio on vasta millin. Luin kyllä muualtakin et voi alkuun olla tosi oireetonta ja silti kaikki hyvin...

Mulla kaks ekaa raskautta oli melkeinpä täysin oireettomia koko alkuraskauden. Kuopuksen aikana olin vähän väsyny alkuraskaudessa mut muuten ei mitään eikä esikoisen odotusaikana. En olis muuten edes tienny olevani raskaana jos ei menkat ois jääny tulematta. Ja kaks tervettä lasta syntyi vaikka oli niin oireeton alkuraskaus. Eli ei se oireettomuus kerro mitään :)
 
Mä tässä just makoilen sängyllä ja silittelen pientä kumpua kun toi kohtu niin selkeesti tuntuu. ❤️ Ja samaan aikaan huoli ja pelko varjostaa kun näillä viikoilla todettiin joulukuussa kkm eikä oireet/kohdun kasvu välttämättä takaa yhtään mitään niin kuin tuli huomattua :sad001
 
Aamulla, kun oli tyhjä vatsa, niin tunnustelin kohtua selällään maaten. Ei mitään merkkiä pyöristymisestä. Nyt kuitenkin 6+5.

Kohtu jos on eteenpäin kallellaan, alkaa nopeemmin tuntuu ja toki jos taaksepäin, voi se viedä pitkääkin. Usein lääkäri tuntee siinä 7-8 vkoilla et ois vähäN pyöristynyt
 
Mä tässä just makoilen sängyllä ja silittelen pientä kumpua kun toi kohtu niin selkeesti tuntuu. ❤️ Ja samaan aikaan huoli ja pelko varjostaa kun näillä viikoilla todettiin joulukuussa kkm eikä oireet/kohdun kasvu välttämättä takaa yhtään mitään niin kuin tuli huomattua :sad001

Tämä juurikin, mielessä pyörii "kyllä muuten ärsyttää kärsiä oireista, jos siellä ei mitään elävää edes ole". En oikein tiedä mistä tämä tällä kertaa niin isona kumpuaa ajatuksiin. Meinasin eilen saada jo kunnoin ahdistuksen itselleni jos en nyt heti pääse ultraan. :smiley-angry016
Vielä viikko... Sitten pitäisi ainakin jo näkyä, kun viikkoja 7+1. Tällä viikolla ei näkynyt kuin raskauspussi/alue/mikänytonkaan ja siloin oli 5+4. Alue oli kyllä 2 päivän aikana kasvanut, mutta sekään merkitse elämää vielä.
 
Mulla oli varattuna torstaille varhaisultra. Siirsin sen tiistaille. En vaan kestä tätä epätietoisuutta enää! :excited001 Vaikka kokemuksesta tiedänkin, että senkin jälkeen voi mennä kesken... Seuraava ultra on sitten tasan 10.
 
Onko muilla oireetonta ja siksi huolta? Pari päivää ei oo enää jomotellut kohtua/alavatsaa, ennen oli välillä kunnon tuntemuksia. Rv 4+2 ja toki alkio on vasta millin. Luin kyllä muualtakin et voi alkuun olla tosi oireetonta ja silti kaikki hyvin...

Mun ensimmäinen raskaus oli hyvin oireeton. Raskautta epäilin koska rinnat tuntuivat vähän eriltä mitä menkkakivuissa ja alussa olin vähän väsynyt. Kaikki meni kuitenkin hyvin.
 
Mulla oli varattuna torstaille varhaisultra. Siirsin sen tiistaille. En vaan kestä tätä epätietoisuutta enää! :excited001 Vaikka kokemuksesta tiedänkin, että senkin jälkeen voi mennä kesken... Seuraava ultra on sitten tasan 10.

Iik sulla ei oo enää montaa päivää! :nailbiting:
 
Onko muilla oireetonta ja siksi huolta? Pari päivää ei oo enää jomotellut kohtua/alavatsaa, ennen oli välillä kunnon tuntemuksia. Rv 4+2 ja toki alkio on vasta millin. Luin kyllä muualtakin et voi alkuun olla tosi oireetonta ja silti kaikki hyvin...

Mietin eilen ihan samoja juttuja ja googlettelin illalla sängyssä (mulla nyt tänään 4+2) :hilarious:

On kyllä todella vaikeeta olla miettimättä koko ajan jotenkin alitajuntaisesti, että kestääkö raskaus jne.. :shifty:
Mä näin päivänä jona plussasin unta, että menin vessaan ja pönttöön plumpsahti jotain, katsoin että jaha kesken meni, samalla ajatus että missäs veri ja silloin pöntöstä hyppäsi sammakko ?! :laughing021 Unen jälkeen tulikin sitte pakkomielle tikkuun pissaamisesta ja viivojen vahvistumisen seuraamisesta... Tänään olen jo hillinnyt itseni enkä testaillut..:rolleyes:
 
Mietin eilen ihan samoja juttuja ja googlettelin illalla sängyssä (mulla nyt tänään 4+2) :hilarious:

On kyllä todella vaikeeta olla miettimättä koko ajan jotenkin alitajuntaisesti, että kestääkö raskaus jne.. :shifty:
Mä näin päivänä jona plussasin unta, että menin vessaan ja pönttöön plumpsahti jotain, katsoin että jaha kesken meni, samalla ajatus että missäs veri ja silloin pöntöstä hyppäsi sammakko ?! :laughing021 Unen jälkeen tulikin sitte pakkomielle tikkuun pissaamisesta ja viivojen vahvistumisen seuraamisesta... Tänään olen jo hillinnyt itseni enkä testaillut..:rolleyes:

Unet on ihania, mahtava tää sammakko :grin (siksi arvostelin hauskaksi).
Mulla ei vielä 4+ juuri ollu oireita (rinnat ehkä vähän aristi), mut etominen tuli sit n. 6+0..
 
Mulla oli varattuna torstaille varhaisultra. Siirsin sen tiistaille. En vaan kestä tätä epätietoisuutta enää! :excited001 Vaikka kokemuksesta tiedänkin, että senkin jälkeen voi mennä kesken... Seuraava ultra on sitten tasan 10.
Mikäs viikko menossa silloin? :)
 
Mulla taitaa olla hiiva :banghead: Mitähän lääkettä siihen saisi nyt käyttää?
 
Takaisin
Top