Huolet ja murheet

Täällä ekaa kertaa huutelen vaikka jutusteluja oon jo jonkun aikaa seurailla. 6+1 olis omien laskujen mukaan menossa ja kolmas lapsi tulossa. MUTTA tänään alkoi kevyt rusehtava tiputteluvuoto. Vähäistä ja yleistä, tiedän, mutta huolesta sekasin.. oireet on muutenki ollu selkeesti vähäisempää verraten edellisiin raskauksiin joten onhan tässä ollut mietittävää ja tosi skeptisesti suhtaudun. Ihan raastavaa vaan odottaa.. pakko varmaan varhaisultraan varata aikaa vaikka eka meinasin etten menis. Ei olla uskallettu kenellekään vielä kertoa edes..
 
En sano, että olisinko nyt ihan varma tästä raskaudesta, mutta silloin, kun mulla oli se keskenmeno olin kyllä vielä epävarmempi. Vaikka kaikki raskaudet on erilaisia, mulla oli tosi vähän oireita silloin niin jotenkin se oli sellanen jännä fiilis, että onkohan tää nyt tarkotettu.
 
Eka raskaus kun alko, suunnittelin tyyliin tutteja myöden mitä ostan. En jaksanu uskoa, että mua kohtais huono tuuri. Silti tiedostin tilastot ja muistuttelin itteeni. Mikään ei vuitannu poikkeavaan, mutta tuulimunahan se. Sen jälkeen en ookkaan luottanu raskauksiin ollenkaa
 
Työviikot menee hyvin ja nopeesti. Mutta tää viikonloppu. Nyt jo ahdistaa. Ehtii googlettaa, miettiä, pohtia. Olin alkuun 50/50 ajatuksella tuleeko vauvaa vai ei. Sitten innostus kasvo ja olin 60% varma että tulee. Nyt oon ihan varma, että en vieläkään saa vauvaa. Ei tee tää stressaaminen hyvää. Äh.
 
Mä oon kerenny jo tälle viikonlopulle alottaa sen googlettamisen. Eikä todellakaan tee hyvää! Tällä hetkellä olen täysin varma, et mahassa ei ole mitään elämää.
 
Mä en oo tässä raskaudessa googletellu mitään, just sen takia kun tiedän että olisin sen jälkeen ihan hermoraunio. Yritän nauttia näistä oireista ja tästä suht varmasta fiiliksestä mikä mulla nyt on, että kaikki on ok.
 
Täällä vaikuttaa aika huonolta tilanne ja oon ollu ihan rikki. Kipuja on mahassa ja selässä ja vuoto jatkuu ja on lisääntyny. Kaikki viittaa keskenmenoon ja oon jo siitä ihan varma. Kaks aiempaa raskautta on mennykki ihan ongelmitta, en ois osannu ajatella että tää ottaa näin koville henkisesti. Oon perunu kaikki viikonlopun suunnitelmat ku tekee mieli vaan maata sängyssä. Ei kai auta ku odotella maanantaihin ja soitella sit neuvolaan, kivut ei ole kuitenkaan päivystys tasoa..
 
Joo, sen henkisen kivun ymmärtää vasta sitten, kun se tulee omalle kohdalle... Ja se on kova. Tsemppiä sinne! :Heartred Mulla kaikki vähäisetkin oireet kadonnu. Pelottaa.
 
:Heartred
Olethan kuitenkin ajoissa yhteydessä päivystykseen jos sua alkaa pyörryttää tai vuoto muuttuu todella runsaaksi.
 
Täällä vaikuttaa aika huonolta tilanne ja oon ollu ihan rikki. Kipuja on mahassa ja selässä ja vuoto jatkuu ja on lisääntyny. Kaikki viittaa keskenmenoon ja oon jo siitä ihan varma. Kaks aiempaa raskautta on mennykki ihan ongelmitta, en ois osannu ajatella että tää ottaa näin koville henkisesti. Oon perunu kaikki viikonlopun suunnitelmat ku tekee mieli vaan maata sängyssä. Ei kai auta ku odotella maanantaihin ja soitella sit neuvolaan, kivut ei ole kuitenkaan päivystys tasoa..

Oon pahoillani. :Heartred Toivon kuitenkin loppuun asti että kyse olis jostain muusta kuin keskenmenosta.
 
Täällä vaikuttaa aika huonolta tilanne ja oon ollu ihan rikki. Kipuja on mahassa ja selässä ja vuoto jatkuu ja on lisääntyny. Kaikki viittaa keskenmenoon ja oon jo siitä ihan varma. Kaks aiempaa raskautta on mennykki ihan ongelmitta, en ois osannu ajatella että tää ottaa näin koville henkisesti. Oon perunu kaikki viikonlopun suunnitelmat ku tekee mieli vaan maata sängyssä. Ei kai auta ku odotella maanantaihin ja soitella sit neuvolaan, kivut ei ole kuitenkaan päivystys tasoa..

Voi ei :( laitetaan kaikki varpaat ja sormet ristiin, että olisi ohimenevää eikä mitään vakavaa. Ymmärrän niin ton fiiliksen..

Mulla kanssa tänään kipuillut melkoisesti. On muutamia kertoja pitänyt ihan pysähtyä kun niin on tuikkinut tonne alakertaan. Ja melkein jatkuva menkkajomo saanut mut hyppäämään vessassa vähän väliä tarkistamassa, onko vuotoa tullut..
 
^mulla sama. Lisäksi mulla on käytössä luget (=sellaiset emätinpuikot) jotka lisää muutenkin runsasta valkovuotoa ja tuntuu ihan sille kuin menkkavuotoa holahtaisi housuun :sad001
 
Täällä vaikuttaa aika huonolta tilanne ja oon ollu ihan rikki. Kipuja on mahassa ja selässä ja vuoto jatkuu ja on lisääntyny. Kaikki viittaa keskenmenoon ja oon jo siitä ihan varma. Kaks aiempaa raskautta on mennykki ihan ongelmitta, en ois osannu ajatella että tää ottaa näin koville henkisesti. Oon perunu kaikki viikonlopun suunnitelmat ku tekee mieli vaan maata sängyssä. Ei kai auta ku odotella maanantaihin ja soitella sit neuvolaan, kivut ei ole kuitenkaan päivystys tasoa..

Meillä pitää olla terveysasemalle yhteydessä, jos km epäily. Mutta soittele huomenna jonnekin, kyllä ne aina tekee tarkistukseen lähetteen!
 
^mulla sama. Lisäksi mulla on käytössä luget (=sellaiset emätinpuikot) jotka lisää muutenkin runsasta valkovuotoa ja tuntuu ihan sille kuin menkkavuotoa holahtaisi housuun :sad001

Mulla sama. Ne ei oo muutenkaan oikein kivat käyttää, karmeeta tahmaa ja mulla ainakin aiheuttaa kutinaa ja kirvelyä, mutta mitäpä sitä ei tän asian eteen tekisi... Kuinka pitkälle sun pitää käyttää? Mulla ultra ens viikon ti ja sit päätetään jatkosta. Salaa toivon, että vois ne jo lopettaa :D
 
Jee kohtalotoveri :smiley-angelic003Mulla on ultra vasta viikolla 7+ eli maaliskuun alussa. Sinne saakka :banghead: Siis tietysti sillä edellytyksellä että kaikki menee siihen asti hyvin. Että oikeastaan kai pitäisi ajatella että vielä kolme viikkoa mahdollisesti saan näitä käytää :angelic:
Ihan samoja vaivoja mullakin. Lisäksi se haju muistuttaa kahdesta ekasta raskaudesta jossa oksetti oikein kunnolla ja se inhottaa, vaikka tällä kertaa olen tämän alun (nyt rv4+1) voinut suorastaan huolestuttavan hyvin.
 
Huomenna pitäis soittaa neuvolaan... Jotenki haluaisin vaan edelleenki siirtää sitä soittoa, liian vahva tunne, että kaikki ei ole hyvin... :bored:
 
Nyt kyllä ärsyttää! Neuvolaan ei pääse ultraan aiemmin kuin 2.3., jolloin viikkoja on jo 9. :excited001 Tällä kertaa ei huvittais kärsiä yhtään turhaa viikkoa. En tiedä joutuuko tässä vielä yksityiselle satsamaan ultrarahat. :confused:
 
Kuinkakohan monta kertaa oon jo nähnyt unta keskenmenosta. Tai itseasiassa en vielä ihan suoraan keskenmenosta vaan siitä että on vessapaperiin jäänyt verta tms ja sit odottanut että jatkuuko vuoto vai ei. Että ilmeisesti se kyllä vähintään alitajuisesti stressaa.
 
Ennen plussaa näin ekaa kertaa elämässäni unta, että tein positiivisen testin. Viime yönä näin unta, että mun rinnat oli kutistunut ennalleen ja että se tarkoitti raskaushormonin vähenemistä kehossa. Aamulla tuli pyyhkiessä kirkasta, oranssihtavaa/vaaleanpunaista tuhrua paperiin kerran. Pari tuntia sen jälkeen ihan vähän vaaleanruskeaa. (Nyt 6+5.) Jotenkin mulla on siitä huolimatta levollinen olo. Tämä on asia, johon en voi vaikuttaa. Toivon vaan, että kaikki on hyvin.

En edes uskalla ajatella, että mitä pahimmillaan voi tarkoittaa.
 
Takaisin
Top