kristamarjut88
Satasella mukana keskusteluissa
Täälläkin päivät vaihtelee tosi paljon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lueskelin näitä ketjuja ja otti silmään, että täällä on todella paljon keskenmenon kokeneita. Ajattelin ensin, että en tällä kertaa tänne mitään kirjoittele, mutta muutin mieleni.
Meillä siis kaksi lasta, -13 ja -16 syntyneet. Sen jälkeen kaksi keskeytynyttä keskenmenoa. Eka niistä viikolla 10 ja toinen (kaksoset) viikolla 9. Nyt olisi laskettu aika lokakuun alussa, mutta... Pelottaa suuresti, että ei kahta ilman kolmatta...
Oon pahoillani keskenmenoista Tervetuloa tänne hajoilemaan muiden kanssa
Mua hirvittää, pelottaa. Surettaa. Jotenki sitä vaan ajattelee, että ei kuitenkaan tästäkään vauvaa tuu. Ja jos tästäkään ei vauvaa tuu, miten jaksan jatkaa. Sit ois putkeen neljä keskenmenoa. Miten sitä muka sitten vois jatkaa. Sit olisin sata varma, että mussa on jotai on pahasti vialla. Äh.
Tosi ikävää että sulla ollu kolme keskenmenoa putkeen, oon pahoillani. Onko sua tutkittu et saisko selvyyden mistä keskenmenot saattais johtua? Kun eiks se niin mene että jos on kolme keskenmenoa putkeen, niin sitten voidaan tutkia mistä ne keskenmenot vois johtua? Toivottavasti tää raskaus päättyis hyvin, parhaaseen lopputulokseen.
Ensimmäinen raskaus ja pelottaa kaikki pienetkin epäkohdat joita huomaa, vaikkei ois hädän aihetta. Oisko teillä kokeneemmilla joitakin vinkkejä ensikertalaiselle hiukan hätääntyyneelle. Vielä 1tyypin diabetes mukana kulkemassa...
Te, jotka myös olette aiemmin kokeneet keskenmenoja. Tiesittekö/aavistitteko sen jostain vai tuliko tieto aivan puskista. Mä oon molemmilla kerroilla sen jostain vaan tienny ennen kuin olen saanut tiedon... Vaikka molemmat on ollu keskeytyneitä keskenmenoja ja oireet on loppunut vasta tyhjennykseen.
Kkm tuli ihan puskista, koska oireet päällä koko ajan, varsinkin pahoinvointi. Samanlailla kuin sinulla, oireet loppu vasta kun tyhjennys tehtiin.Te, jotka myös olette aiemmin kokeneet keskenmenoja. Tiesittekö/aavistitteko sen jostain vai tuliko tieto aivan puskista. Mä oon molemmilla kerroilla sen jostain vaan tienny ennen kuin olen saanut tiedon... Vaikka molemmat on ollu keskeytyneitä keskenmenoja ja oireet on loppunut vasta tyhjennykseen.
Mulla oli keskenmenneestä raskaudesta kokoajan epävarma olo, en oikein osaa selittää sitä. Ne kenelle kerroin raskaudesta onnitteli ja mä hyssyttelin niitä, että ei tässä nyt mitään. Epävarman olon takia menin varhaisultraan, missä näkyikin melkein 2 viikkoa oletettua pienempi alkio sydämen sykkeellä. Kontrollissa kahden viikon päästä kehitys oli lakannut. Se oli ihan järkyttävän tuskaista, vaikka tavallaan asian aavistin ja olin yrittänyt itseni siihen valmistaa.
Tästä raskaudesta on puolestaan varma olo, mutta kyllä kkm jätti pelkonsa ja epävarmuutensa. Uskallan iloita aidosti vasta varhaisultran jälkeen. Se myös herättää epäilyksiä kun oireita on niin vaihtelevasti.