Purri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Minnuska: Mulla on kanssa pahempi pahoinvointi, ku esikoisesta. Kerran oon puhunu pöntölle norjaa, mut seki johtu siitä, et valvoin liian pitkään ni pääs "purkautumaan".. Mut pakko tosiaan syödä parin tunnin välein, muuten menee yli ja pelkään et taas saa juosta. Ja tällä kertaa tää pahoinvointi ei rajotu vaan iltaan, vaan on ihan koko päiväistä, tosin iltaa kohti paheneva.
Meriy: Oi, mäki haluun tollasta tietoa! Siis joo, oon itteki nähny enneunia sillon tällön, mut silti ois kiva, ku sais "varmalta" taholta kuulla. Mun enneunista ku ei tiiä ovatko käyneet toteen aina vaiko eikö. Omalta osaltani ovat käyneet.. mm. se ettei multa tullu tarpeeks rintamaitoo esikoiselle ja et esikoinen on tyttö. Mut vähänkö hienoa, jos sit saatte tytön :)
Meriy: Oi, mäki haluun tollasta tietoa! Siis joo, oon itteki nähny enneunia sillon tällön, mut silti ois kiva, ku sais "varmalta" taholta kuulla. Mun enneunista ku ei tiiä ovatko käyneet toteen aina vaiko eikö. Omalta osaltani ovat käyneet.. mm. se ettei multa tullu tarpeeks rintamaitoo esikoiselle ja et esikoinen on tyttö. Mut vähänkö hienoa, jos sit saatte tytön :)

Pidetään kuitenki niin, että ei saa muille kertoa ennen ku ollaan käyty siinä ekasa ultrasa 10.5. Eli sitte saa vannottaa niitä aika lailla.. No, mun perheellä ei varmaan hirveitä vaikeuksia oo, kun en usko, että hirveen innoissaan ovat, mutta miehen vanhemmisa on varmasti pitelemistä :) Mun perhe on mulle tosi tärkeä ja mieski sano, että kyllä ne varmasti ilahtuu, mutta tiiän, että siitä tulee sanomista, kun mulla on vielä opinnot kesken yliopistolla.. Mutta en halunnu oottaa enää. Kerkiän kyllä tehä ne sitte äitiysloman jälkeen ja täytän kuitenki jo 26 vuotta.. En halua olla "vanha äiti". Mies oli ajatellu ihan samaa, niin päätettiin sitte näin, enkä kyllä oo katunu tähän mennesä, että päätettiin yrittää. Oon kuitenki töisä opiskelujen ohessa, että ei niin suurta rahaongelmaa pitäs olla. Mutta tosiaan saa nähä, mikä reaktio sieltä sitte tulee.. Ootteko muut vielä kertonu omille vanhemmille? Miten on reagoitu?