Purri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Minnuska: Mulla on kanssa pahempi pahoinvointi, ku esikoisesta. Kerran oon puhunu pöntölle norjaa, mut seki johtu siitä, et valvoin liian pitkään ni pääs "purkautumaan".. Mut pakko tosiaan syödä parin tunnin välein, muuten menee yli ja pelkään et taas saa juosta. Ja tällä kertaa tää pahoinvointi ei rajotu vaan iltaan, vaan on ihan koko päiväistä, tosin iltaa kohti paheneva.
Meriy: Oi, mäki haluun tollasta tietoa! Siis joo, oon itteki nähny enneunia sillon tällön, mut silti ois kiva, ku sais "varmalta" taholta kuulla. Mun enneunista ku ei tiiä ovatko käyneet toteen aina vaiko eikö. Omalta osaltani ovat käyneet.. mm. se ettei multa tullu tarpeeks rintamaitoo esikoiselle ja et esikoinen on tyttö. Mut vähänkö hienoa, jos sit saatte tytön :)
Meriy: Oi, mäki haluun tollasta tietoa! Siis joo, oon itteki nähny enneunia sillon tällön, mut silti ois kiva, ku sais "varmalta" taholta kuulla. Mun enneunista ku ei tiiä ovatko käyneet toteen aina vaiko eikö. Omalta osaltani ovat käyneet.. mm. se ettei multa tullu tarpeeks rintamaitoo esikoiselle ja et esikoinen on tyttö. Mut vähänkö hienoa, jos sit saatte tytön :)