Täälläkin odotetaan malttamattomana huomista ultraa! Kunpa kaikki olisi hyvin ja pikkunen ois lähteny kasvamaan... viime yönä näin unta että seikkailin sairaalan käytävillä ja etsin synnytyssalia enkä millään meinannu löytää... sitten yksi nirppanokkainen siivooja lähti mun kans sitä ettimään ja osoittautuikin ihan mukavaksi ihmiseksi. Sitten näin muka vierestä, kun synnytin alakautta ja kun kätilö nosti vauvan mun eteen niin se oli poika ja semmonen 2-vuotiaan kokonen.
Sanoin että "onpa iso poika" ja kätilö vaan että "jaa, onko se nyt sitten normaalia isompi... en minä vaan tiedä". Sitten puin hänet ja laitoin turvakaukaloon, johon hän nukahti, ja sitten lähdin taas harhailemaan sairaalan käytäville etsien ulospääsyä.
Että semmosta tällä kertaa...
Pampula, jos on tilasta puutetta, niin ei välttämättä kannata hankkia hoitopöytää, vaan esim. hoitotaso tai sitten ihan vaan hoitoalusta, jota voi pitää esim. pyykkikoneen päällä tai sängyllä. Meillä kun ei ole tarkoitus tämän vauvan jälkeen saada enää lisää lapsia, niin meille tuo hoitopöytä olisi ainakin melko turha ostos, kun ei sitä kauaa tarvi eikä sille ole muuta käyttötarkoitusta. Vauvan vaatteille ajateltiin raivata tilaa kaappiin, ja pitää kattoo saisko kylppäriin hommattua jonkun telineen tms. jossa sitten vaippoja ja muita säilyttäs. Yritetään välttää ostamasta kaikkea turhaa ensinnäkin rahanmenon takia ja toiseksi sen takia, että niille tavaroille pitää mahdollisesti löytyä joku säilytyspaikka sittenkin, kun niitä ei enää tarvi (ellei sitten oo jotakuta kelle antaa/myydä).
Viime vuonna muutettiin ekaan omaan asuntoon ja ajateltiin, että nyt on tilaa kun meitä on 3 ihmistä ja tää asunto on kuitenkin neliö. Nyt on yks huone ollu tietokone-, jumppa- ja pyykinkuivaushuoneena, mutta siitähän sitten pitäs ajan myötä tehdä vauvalle oma huone (ei nyt vielä, mutta vuoden, parin päästä). Että eipä sitä tilaa niin ruhtinaallisesti sitten enää olekaan :) Just näiden tilaongelmien takia on itekin tullu mietittyä että mitä nyt tosissaan tarvii ja ehdottomasti haluaa ostaa vauvan tultua. Meillä on ostoslistalla keinutuoli :) Ei tarvi sitten kannella ja heijata jos "opettas" siinä keinutuolissa nukahtamaan... olohuoneessa onneksi on vielä sille tilaa. Mulla on käsien kanssa ongelmaa, joten en pystyis vauvaa muutenkaan paljon kantelemaan.
Käynpä huomenna ilmottamassa miten ultrassa meni, onnea jo hyviä uutisia saaneille ja erityisesti niille joilla on ultra vielä edessäpäin!