Minnuska89, et oo ainut joka ottaa jo äitiysvaatteita käyttöön...
mä otin äitiyshousut käyttöön viikko sitten, kun muut puristi inhottavasti :( ja istuvan toppatakin kun aikoinaan ostin, niin siitä menee vetoketju enää juuri ja juuri kiinni, että kyllä se masu tosissaan on kasvanu...
ja siis painoa on tullu kilo lisää vuoden alusta että ei pitäs vaikuttaa tohon masun suurentumiseen
Olihan tuo toisaalta tiedossakin että se masu alkaa nopeesti näkymään, kun toista kuitenki odotan ja ekan kohdallakin masu alko näkyä jo joskus 11. viikolla (niin, että muutkin ihmiset huomasi sen). Ja mulla tulee huomenna 10 viikkoa täyteen...
Että olis tätä kyllä vaikee enää piilotella!
Mulla on verikokeet 18.4. ja np-ultra 29.4, kunpa nyt aika menis taas nopeesti...
Näin viime yönä taas hauskaa unta, näin siinä yhtä kaveria jota näin viimeks n. 10 vuotta sitten... sen mielestä oli huono juttu että mä olin raskaana ja se koko ajan toitotti sitä siinä. Ja mä sitten haukuin sen siinä että "haista pa***, sinä et tiiä mistään mitään niin oo hiljaa vaan..." No, yhtäkkiä olin sitte hiihtämässä, ja aloin tuntea potkuja masussa. Sit pystyin kädellä mahan läpi tarttumaan vauvan käteen! Sit vauva muka "kurkkasi" mahan läpi (näky kädet ja pää) ja mä olin vaan et "voi että, tää pitää kertoo heti miehelle!" ja pidin sit vauvaa kädestä kiinni samalla kun hiihdin... no, näin vielä mun isän ja mummon siinä hiihtoladun varressa ja puhuttiin tosta vauvasta. Isä sano tietäväisenä, että "se on ihan normaalia että ne alkuraskaudesta tolleen kurkkii".