Meriy, sulla tulee varmaan olemaan käyttöä kärsivällisyydelle seuraavien kuukausien aikana!
Hyvää varmasti tarkoittavat, mutta kyllä mustakin tuntuis kiusalliselta, että toiset ostelee jo vauvalle turvakaukaloa kun maha tuskin vielä näkyykään. Siitä vois tulla itelle jotenkin syyllinen olo, jos jotain vielä sattuu. Ja niinhän mulle itse asiassa tulikin, sillon aikoinaan kun keskenmenon sain. Luin noista keskenmenoprosenteista ja siellä oli, että esim. mun viikoilla on jo 92 % todennäköisyys, että raskaus jatkuu loppuun asti. Eli ei tuota keskenmenoa oikeastaan enää hirveästi pelkää, mutta toki vko 12 ultran jälkeen on vielä varmempi olo tästä. :)
Kyllä sun miehen sukulaiset varmaan ymmärtävät, että vielä ei ihan olla "selvillä vesillä", he eivät vain ilmeisesti pysty kontrolloimaan itseään kun ovat niin innoissaan vauvasta.
Sulla taitaa miehen puolen naisihmiset olla vähän semmosia hössöttäjiä? Kauhulla tässä odotan että mun miehen äidille kerrotaan, se on kans semmonen hössöttäjäluonne että oksat pois... haluankin nyt mahdollisimman kauan nauttia tästä raskaudesta ilman sitä turhaa meteliä.
Toisaalta on niitäkin, joiden sukulaisia ei vauvan tulo juurikaan kiinnosta, että pitäs varmaan jotenkin osata olla onnellinen siitä että vauva on sukuun tervetullut.
Esikoisen kohdalla etenkin synnytyksen jälkeen mua ärsytti kun mun oma äiti oli koko ajan tuputtamassa neuvojaan vauvan suhteen ja halus että teen asiat hänen tavallaan... ei kyllä muuten enää onnistu! Hoidan vauvani niinkun itse koen parhaaksi, ja nyt uskallan sanoakin sen. Koeta Meriy pärjätä niiden miehen sukulaisten kanssa, ja jos käy liikaa hermoille, niin sano heille, että nyt menee pikkusen yli tuo hössötys. Niin ja täällä voit ainakin avautua jos ei muuta!