Huhtikuun hulinat

Ihana kuulla cranberry, että siellä on arki lähtenyt noin hyvin rullaamaan! :) toivottavasti välit miehesi kanssa selkiäs myös johonkin suuntaan :)

Esikoinen oli 2 viikkoinen kun pystyin imuroimaan sen nukkuessa, imuroin siis samassa huoneessa missä nukkui, tätä kesti 9 kk ikään asti ettei herännyt helposti, sitten oppi uusia asioita (ekat sanat yms..).. Sen jälkeen heräili helpommin ja nyt taas miehen tyttö saattaa huutaa vieressä ja herra kohta 4 vee vaan kuorsaa eikä piittaa mitään :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä oon alkanut arpomaan noiden vaunukopan tekstiilien kanssa nyt, kun koppaa oon päässyt kunnolla tiirailemaan. Kaipa patjan päälle täytyy jotakin kosteussuojaa laittaa, kun se on vielä käsinpestävä, miten puhtaaksi mahtaisi lähteä kunnon pissa-/kakkavahingon jälkeen. Mutta täkkejä tai pussilakanoita sun muuta tuskin nyt kesällä vielä tarvitsee, paitsi varmaan sellaisen kevyen peiton.

Mitähän vauvalle kannattaisi laittaa yöksi päälle "yöpuvun" tai muun yövaatetuksen lisäksi? Kapalointiin on niitä valmiita lakanan tyyppisiä systeemejä, yhden sellaisen hankin kokeiltavaksi. Käyköhän unipussit vastasyntyneelle miten hyvin?

Polttareista: Olin joku aika sitten polttareissa joissa morsian heittäyty todelliseksi prinsessaksi ja kaikki järjestetty ohjelma oli hänen mielestään jotenkin tylsää tai huonoa. Mökki joka oli varattu oli pieni, kaasojen järjestämä morsiussauna ei kelvannu, koska tukka olis menny sit pilalle tai siis se olis pitäny laittaa uudestaan. Loppuje lopuks porukka jakaantu niin, että joku kävi vuorollaan "viihdyttämässä" morsianta ja loput puhalsi saunalla/paljussa... Oli tooooosi hauskaa. Kaasoja kävi sääliksi, kun olivat aikaa ja vaivaa käyttäneet suunnitteluun eikä yhtään arvostettu. Kiitosta ei myöskään tullut, jälkikäteen kaasot kiitteli meitä osallistuneita, mutta morsiosta ei kuulunu mitään.

Nukkumisesta: Meillä lapset nukkuneet pihalla, vaikka sahattu moottorisahalla lähellä. Kolmonen ei meinannu alkuu suopua vaunuihin millään. Aina kun yritin lähteä lenkille sai hirveet raivarit vaunuissa, että useampaan kertaan jouduin kantamaan lapsen kainalossa kotiin samalla kun työnsin vaunuja. Lopulta niihin kuitenkin oppi, kun sisukkaasti opeteltiin ihan tuossa kotitantereella. Ja jos toi vaunujen lämpötila mietityttää ni sinne voi heittää lämpömittarin ja kattoa sillä mikä tilanne oikeesti on. Tosi kuumana päivänä en oo käyttäny ku ötökkäverkkoa suojana ei siis mitään peittoja tms. ja vaunut tietty aina varjossa.

Niin ja oli tosi kiva ku järjestin itselleni ylimäärästä yöaktiviteettia ku kävin vessassa niin samalla vahingossa potkasin lasista vaakaa niin et se kolahti seinään ja se lasi hajos. Naapurit varmasti arvosti ku aloin imuroimaan keskellä yötä niitä sirpaleita.

^Keittelin just toiset aamukahvit, että huomenta vaan.

Nyt alkaa olla jo liian väsyny meno, kun ei saa enää nukuttuu miltei ollenkaan. Puolen tunnin välein kauhee ähräytyminen kyljeltä toiselle. Selkä ja lonkat :mad:

Mie näin koko yön unta et mitä pitää vielä tehä! Heräilin ja silloinkin tein melkeimpä listää et mitä pakkaan mukaan yms. Alkoks tää stressi nyt yhellä rykäyksellä ku 37 viikkoa tuli täyteen. Höh! Mie ku aattelin et osaan ottaa rennosti. Täytyy alkaa vissii pakkaa kamoja sairaalakassiin ja suunnitella Tontun ekat vaatekerrat yms.

Siis oikeesti, mä söin vasta nyt aamupuuron!! Mä tunnen itteni taas niin laiskaksi että eijjoo tosikaan!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Lyyti mäkin söin aamupalaa vasta puol tuntia sit :D Ei se mua häiritse ollenkaan! Yritän nyt vaan nauttia tästä laiskottelusta!

Mie söin sen aamukahvin kans vaan pullaa ja suklaavanukkaan :eek:
Nyt on ihan kauhee morkkis siitä! Koska elän sokerilla!

Mutta korjaan kyllä tilanteen ja lähen tekee puuron nytten. Ja kun pääsen tänään kaupalle asti, niin en varmasti osta mitään epäterveellistä :angel5

Musta tulee päivä päivältä vaan laiskempi!
"En oo pettynyt, mietin vaan et minkä virheen tein,
Kun sinusta tuli noin laiska.
En oo surullinen, mietin vain et missä väärin tein
Kun sinusta tuli noin saamaton.
Laiska ja tyhmä ja saamaton."
Kuvastaa tämän hetkistä oloa.. :D

Tinska niin määki vannoin eilen ku kävin kaupassa mut jostaki sinne ostoskoriin ilmesty lakritsi jätski paketti..:rolleyes:

Tuhinamurmeli, joo samaa artikkelia luin aamulla ja kaikki kohat tullu tutuiksi!
Kumpa sitä ite osais sitten olla niin ettei muutu sellaseks älyttömiä vaativaksi vanhemmaksi, yhelle poikarukallekkin esim aikanaan puin joka päivä kuravaatteet ulos oli sadekeli tai ei, ihan sen takia ettei uudet ulkovaatteet likaannu, ikinä. Varmaa poikaa hävetti kun kavereilla ei ollu kellään kuravaatteita.

Lyyti mie meinasin vieläpä lidliin mennä. Ne kaikki ihanat suklaat siellä...Hmm....

Mulle tuli sellanen olo tuosta artikkelista et ei voi olla totta. Jos mie meinaan muuttuu lähellekkään tollaseks mitä osa noista ihmisistä niin saa lyödä ja kovasti.
Elukkapuolella on kyllä ollu havaittavissa samaa paapomista, sekin jo ärsytti kun piti pumpuliin kääriä osa kopukoista.

Aika käsittämättömiä juttuja noista vanhemmista tossa jutussa. Ite oon niin tyhmä, että lähtisin liikkeelle lapsen kanssa varmaan siitä, että päiväkodissa on sääntöjä ja tapoja ja ne voi olla erilaisia ku kotona, muttaa päiväkodissa ollessa noudatetaan heidän tapoja :rolleyes:

Tästä listasta tunsin piston omassatunnossani ainoostaan tossa kohti, että vanhemmat käyvät kahvilla tai spinning-tunnilla kun pääsevät töistä aiemmin. Myönnän olen joskus käynyt kaupassa ennen kuin hain lapset hoidosta JOS pääsin aikasemmin kuin oli sovittu. Oikeestihan ne muksut pitäs välittömästi sieltä hakea, mutta tää äiti halus joskus oikasta mutkissa...

Noniin, mies haettu reissultaan ja lähetetty tytön kans puistoon! Tämä mamma ottaa nyt kunnon päiväunet!

Toivottavasti kukaan ei näe niitä siellä kun ei tuo mies ollut ehkä ihan täydessä tikissä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin