Mimii: Joo, meilläkin yhdelle muksulle puettiin sadevaatteet sato tai paisto, koska äiti ei halunnut pestä toppa-/tuulipukua joka päivä. Ihan kysyisin et tarviiko sitä pukua pestä joka päivä?! Tuol mis olin töissä niin oli ihan käsittämätöntä se ettei lapset kunnioittanut aikuisia yhtään. Hyppi nenille, löi, potki, haukku yms. ihan jatkuvasti. Sit tuol päiväkodis oli viel yks äiti joka soitti joka päivä johtajalle ja valitti et ryhmäs oli joku lapsi ollu vähän nuhanen, hänen omalle lapselle oli laitettu väärät vaatteet yms. 
Mulle on ok jos käy kaupassa ennen ku hakee lapset päiväkodista. Se ei maailmaa kaada, varsinkin jos on viel etuajassa. Onhan se kaupassa käynti meinaa sata kertaa helpompaa töiden jälkeen yksin ku väsyneiden lasten kanssa.. Sitä paitsi ei kukaan tiiä ootko käynyt kaupassa työpäivän aikana ruokatunnilla vai töiden jälkeen..
Mulle on ok jos käy kaupassa ennen ku hakee lapset päiväkodista. Se ei maailmaa kaada, varsinkin jos on viel etuajassa. Onhan se kaupassa käynti meinaa sata kertaa helpompaa töiden jälkeen yksin ku väsyneiden lasten kanssa.. Sitä paitsi ei kukaan tiiä ootko käynyt kaupassa työpäivän aikana ruokatunnilla vai töiden jälkeen..