Huhtikuun hulinat

joo, ei niitä kaikkia uskalla lukee.... huono äiti olet, teet niin tai näin.... mä oon asennoitunu siihen, et oon maalilman surkein äiti, joten teen mikä parhaimmalta tuntuu :grin
 
Niinkö sarava tuolla jo aiemmin mainihti nii kuvallisilla ohjeilla kiitos!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle sanottiin jo alkumetreillä neuvolassa, että älä usko nettijuttuja. Niin että turha yhtään yrittää siellä, en usko!
 
Joo..mää taidan noudattaa noita HKI:n linkittämiä kuvallisia ohjeita ni ei varmaan ihan mettään mee :p
 
jaaaaaaaa Hymiksellä tänään siis tappi täynnä, eli mulla alkaa iltajumpat.... Onnea Hymykuoppa!!!!!
 
Juu kyllä mä ajattelin jo huomenna näyttää neuvolassa niin surkeeta naamaa että ne tajuu et tää on kohta pakko saada pihalle täältä mahasta.
 
Mä joskus toivoin et tää ois syntynyt vappuaattona niinkun kummipoika, vappuvauva. Taitaa jäädä toiveeksi. hö
 
Onko se niin että viimistään rv 42+0 aletaan käynnisteleen? Pitääkö oikiasti oottaa siihen saakka?
 
Mää oon tähän asti ollu, että mulla ei oo mitään kiirettä, eipä vielä syntys. Niin nyt olo päinvastainen.. Mitä tässä enään odottelemaan, kun kaikki "valmiina". Ihan hyvin vois alkaa jo harjoittelemään meidän omaa arkea :) Nyt alan tajuamaan teidän muidenki turhautumiset odottamiseen.
 
Kyllä kai se yleensä sillon 42+0 paikkeilla yleensä käynnistellään. Muutamalla päivällä voi mennä ylikin jos ei oo äidillä eikä vauvalla hätää.
 
Koko ajan ajatellu että ei pääse ees lähelle LA:ta, että kyllä ne kaikki ennen sitä syntyy (tai ainakin itsestä niin ajattelee) Mutta nyt kun esim. Hymiksellä La päsähti tänään, niin karu todellisuus iski vasten kasvoja, että se voi mennä sen 2 viikkoa hyvinki yli.
 
Joo ja mä olin kuitenkin jostain rv 20 lähtien liikuntakiellossa ettei vaan syntyis etuajassa kun supistuksia oli niiiin paljon! Prrrhana.
 
Alko naurattaan tuo oma teksti :grin Kaikki tajunnee koko ajan, miten voi käydä. Niin minä menen sanomaan tuon ääneen,että "niin sitä tosiaan voidaan yliajalle mennä". Taivas. Anteeksi maalaisuuteni.
Nyt vaan tajuan sen, että AIKUISTENOIKIASTI niin voi käydä ja usein käykin.

Ja tuokin, että makuutetaan kun pelätään ennenaikasuutta, niin sitten mennäänkin rytinällä yli..
 
Noniin nyt voi sanoa virallisesti että laskettu aika tuli ja meni, mutta vauvaa ei näy eikä kuulu. Aamulla neuvolaan valittamaan turhautumista vaikka olo onkin ihan ok kaikesta huolimatta...
 
Takaisin
Top