Huhtikuun hulinat

Muistelin juuri, että kolme vuotta sitten näihin aikoihin plussasin esikoisesta ja la oli silloin 14.1.

Mutta huomenna alkaa meidän kuukausi! Miten aika onkin menny niin nopeaa, vastahan oli syksy ja plussailtiin ja toukokuu tuntui silloin niin kaukaiselta.
 
Jospa niitä vauvoja alkaa sit huomisen jälkeen putkahtelee ku ollaan oikeen kuun puolella, taitaa olla nää meijän vauvat tarkkoja tuosta kuukaudesta muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. :wink
 
Luulis että vauvauutisia alkais ropiseen oikeen urakalla kun meitä on kuitenkin niin paljon täällä toukokuisissa! Mä oikein mielelläni alottaisin oikein vauva-aallon mutta ei vaan oo mitään synnytystuntemuksia!
 
Ei täälläkään tuntemuksia, mutta terkkari kehoitti pakkaamaan laukun valmiiksi. Nyt on esikoiselle hoitolaukku laitettu, vauvan tavarat katsottu valmiiksi ja vielä olis sitten nuo omat tavarat. Vaan kun en halua pakata kaksista lempihousuista toisia ja pyykkiäkin pitäisi pestä, jotta saan mukavat vaatteet mukaan. Josko vapun jälkeen pakkaisi omankin laukun.
 
Hannasttiina, tuolta google play-kaupan kautta latasin tän sovelluksen. Sieltä on helppo ladata,kun vaan laittaa,että asenna. Riippuu tietty,että onko puhelimessa toi play-kauppa. Saattaa olla että sen saa muutakin kautta,mutta mä en tiedä kun ton.
 
Tää foorumin mobiilisovellus on tosi kätevä, oon käyttäny tätä jo ikuisuuden, mutta foorumiaddiktio vaan pahenee kun tänne on niin helppo päästä koko ajan!
 
Miehen porukat odottaa mun synnyttävän huomenna :D Tuliskohan tänään lähtö?? Huomenna illalla???
Seksi on ainakin käytössä tänään :wink
Liikunta käytetty, siivousta on turha tehdä kun sen tein 2 päivää sitten :wink
Tulinen ruoka???!
Esikoisesta rupes oikeesti tulinen ruoka loppuvaiheessa supistelemaan enemmän. Nyt ei vaan ole mitään, chilitonnikala maistuis!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla ei kyllä toimi se tulinen ruoka ainakaan. Yhtään supistusta ei oo tullu edes x-hot siivillä joita syön joka viikko. Ehkä oon vaan liian tottunu siihen tulisuuteen?
 
Mä voisin synnyttää kyllä huomenna.. nyt jo vähä lupaavasti supistelee muutaman minuutin välein ja ne tuntuu alapäähän..pitäs ehkä tietty vähä enemmän sattua, mut eipä toi kohdunkaulan lyheneminen ja reilu parin sentin avauyuminenkaan tuntunu missään..
 
Hannan, kiitos muistutuksesta! Ehkä mun kannattais pakata joku kassi esikoiselle valmiiksi jos joutuu mummolaan yökyläilyyn synnytyksen ajaksi... Eipä käyny edes mielessä! :)
 
Yläkerran idiootti päätti sit alkaa vasaroimaan.. Idiootti, ei tajuu et pyhäpäivänä vois antaa muitten ehk nukkuus vähän pidempää ku puol ysiin!
 
Takaisin
Top