Meilläkin on nimiasiaa paljon pohdittu, viime aikoina ehkä hiukan luovutettu just sillä perusteella et jos tyyppi ei näytä yhtään sennimiseltä... Meillä on kans tää masuvaiheen lempinimi sen verran tiukassa et epäilen et siitä on vaikea heti kokonaan luopua. Mutta mä EN halua että ristiäisiä edeltävänä päivänä viel arvotaan sitä nimeä!
Vaunujen kankaita mä en oo pessy, laitoin koppaan lakanan ja kankaita on kyl syynätty ja nuuskutettu mutta mä jätin ne sit kumminki pesemättä... En myöskään matkiksien jotka on uudet.
Mut tässäpä hyvä aasinsilta mun seuraavaan typerään huoleeni; miten estän vauvaa saamasta lämpöhalvausta vaunuissa? Okei mä tiedän että puetaan sillee ettei niska ois heti ihan märkänä hiestä mut jos vaan sattuu olee kuuma? Peitoksi riittänee trikoopeitto nyt kesällä ja mitään kosteussuojakangasta en uskalla vaunuihin laittaa ku meil on sellanen tuuletusmahis siellä kopan pohjassa, se ei varmaan ainakaan sit toimi jos sinne tunkee jonku muovin väliin. Mut meillä on siis mustat vaunut... Kaipa se koppa nyt suht ok on kun se on vielä niin valtavan iso sille pienelle tässä kesällä.
Matkarattaissa sen sijaan on pehmeä kantokoppa jonka sisäosa on ilmeisesti fleeceä (!), mutta sitä en aio sulkea sitä päälliosaa ja sekin pitää vuorata jollain lakanakankaalla, josko helpottas ettei tuu ihan liian kuuma.
Muuten mä ajattein suunnitella päikkäripaikan auringon mukaan; aamulla paistaa etupihaan ja päivällä takapihan puolelle ni kannattanee nukuttaa sinne minne ei ihan suoraan paista.