Huhtikuun hulinat

Näin taas niin villii unta yöllä teistä. Näin tiivistettynä: Aretha synnytti pojan, joka katos sairaalasta ja sit me toukomammat perustettiin etsintäpartio ku kukaan viranomainen ei saanut mitään aikaseks ja löydettiin monen mutkan kautta Arethan pikkumies.
 
Mä näin kans ekaa kertaa unta foorumilaisista! Meillä oli yhteiset grillibileet ja mä olin ihan hukassa kun joka puolella oli vaunuja ja vauvoja ja hirvee määrä ihmisiä ja en tienny et kenelle ois pitäny jutella niin vaan haahuilin ympäriinsä, etin mun vauvaa ja vaunuja ja ihmettelin kun kaikki muut otti ihan rennosti niinkun oltais aina tunnettu!
 
Mua vähän harmittaa, kun nukun niin sikeesti etten nää unia. Kaks vauva-aiheista unta oon nähny ja nekin oli aiheeseen liittyvien synnytys- ja imetysvalmennusten jälkeen. :) Mies taas näkee unia ja puhuu tosi paljo unissaan. Viimekin yönä herätti mut tarttumalla olkapäähän ja huutamalla: "Varo! Älä tipu älä tipu älä tipu!!" :D
 
Rv 39! En olisi uskonut olevani näillä viikoilla!

Te näette foorumista unta, itse hyppäsin ulkomailla lentokoneesta laskuvarjolla meidän hienon hotellin uima-altaaseen.. :D Oli aika jännää, pelkään korkeita paikkoja enkä hyppäisi benjiä vaikka mulle maksettaisiin!
Toi mun mies on taas vauhtihullu..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Juu toukovauva tulossa mullekin jos ei nyt jotain superihmeellistä ehdi tapahtua vielä tänään!
 
Toukovauvat rulaa!!! Kuitenkin ite saan vasta kesäkuun beben :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Syntysköhän foorumille tänään vappuvauva? Ainaki kyfihän on siellä käynnisteltävänä. Ja mihin on mannis kadonnu, kai se vaan muuttohommissa...
 
Punnersin kauppaan ja takaisin! Vähänkö oon tyytyväinen, liikuin pitkän matkan ihan omin avuin ja kauheesti särkyilemättä. Ilmeisesti siitä ilahtuneena palkitsin itseni mm. suklaalla, mehujäätelöllä, Raffeli-pussilla ja dipillä, perunasalaatilla... Niin ja menin siis ostamaan maitoa ja jauhoja. Oho. :oops:
 
Oli ihan pakko ladata tää foorumi puhelimeen,niin pysyy ajantasalla ilman konettakin sitten sairaalassa. Oppisi vaan vielä käyttämään. :D

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä voisin synnyttää vappuvauvan, mielelläni. Mut ei taida tulla. Vaikka tänään kivut olleetkin sellasia et irvistelen täällä yksinäni ja huohottelen.
 
Mie olin tilaillut huomiselle vauvaa, vappupäiväksi oli ollut toiveissa asti.
Merkit on vaan just nothing ja olen taas vaihteeksi kiihtynyt nollasta sataan vitutuksessani (joka ei johdu mistään muusta kuin tästä hemmetin tukalasta olosta ja tylsyydestä!!!!!).



Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Ja vaikka täältä on hetken poissa ei kukaan oo synnyttänyto_O,
täsmällistä meininkiä..
GLADA VAPPEN ÅT ALLA!
 
Nyt lepäilen hetken ja jos mies ei puol kuuteen mennessä oo tullu kaveriltasa takas ni mun pitää hiilata ite perseeni kauppaan et saan ostettua vappu juomingit, 6packi kokista!! :wink ja ehkä vähän lisää jäätelöä..
 
Takaisin
Top