Huhtikuun hulinat

hymykuoppa

Seurustelun sensei
Huhtikuunmammat 2014
Toukokuunmammat 2014
Taas uusi kuukausi ja askel kohti toukokuuta! Tässä kuussa saadaan jo varmaan lisää vauvauutisia toukokuistenkin puolelle ja loputkin odottelijat alkaa pikkuhiljaa jäämään äitiyslomalle. Kyllä aika on kulunu nopeesti!

Täällä mä taas valvon ja mietin synnytystä ja vauvajuttuja niin mikäs sen parempaa tekemistä kun availla uutta yleistä höpöttelyketjua tänne. Tuntuu kyllä oudolta että oma laskettu aika on jo tässä kuussa! Voi kunpa vauva tulis ennen kun päästään toukokuulle asti :)
 
Muokattu viimeksi:
Se on tänään viiminen työpäivä. Ja viiminen työpäivä myös tuossa lafkassa tuollaisenaan kun poissaollessani tulee aika isoja muutoksia ja nimi vaihtuu. Kymmenen vuotta siellä tulee täyteen yhtämittaista aherrusta niin nyt on kyllä todella kummallinen olo jäädä pois. Mutta niin ihanaa silti jäädä rauhassa vastaanottamaan kevättä ja vauvaa!

Eilen jo syötiin yhdet kakut (oli ne ihan onnistuneita :) ) ja tänään toinen setti.

Jännä fiilis.
 
aprillipäivän kunniaksi ulkona sataa lunta... tyhmää.... Mutta mä pääsen kampaajalle :)
 
Kyfi, meniskö vielä läpi jos sanois että sittenkin kolmoset tulossa?
 
Mä uskoin heti aamusta mun miehen aprillipilan, pah....
Raskaanaoleville on helppo tehä noita piloja kun aivot ei käy muutenka ihan täysillä!

Apua, mulla on nyt ollu koko ajan enemmän mielessä se synnytys, kohta on niinku hymykuopalla ja valvon öisin miettimässä sitä.... En haluu synnyttää mitään kautta! Ala,ylä, etu,taka, kaikki kauhistuttaa. Voisko vaan herätä ja se vauva olis siinä vieressä syntyneenä :)
 
Ihanaa, kun meilläkin pikkunen on vähän päälle viikon päästä täysiaikainen! :) Enää 30 päivää laskettuun aikaan! Pitäs varmaan alkaa kääntää aivoja jo tulevaan synnytykseen ja vauva-aikaan. :)
 
voi mahoton, huhtikuu jo!!!! LA niin lähellä, mutta kuitenkin vielä niin kaukana :confused:
 
Älkää nyt, mua alkaa jännittää! Synnytykseenhän on vielä sata vuotta!
 
Armoton jekutuspäivä. Lapset on ihan innoissaan. Heti, kun saivat silmänsä auki, niin alkoi mitä hurjempien juttujen jekutus.
 
Pakko kertoa tähän väliin tarina perhetutuista, jotka päättivät tehdä vielä kolmannen. Ekassa ultrassa oli kaikki hyvin, sikiö näkyi. Seuraavalla kerralla toinen ja kolmannella kolmas... Siinä kohtaa mies oli todennut vaimolleen, että nyt et enää mene sinne lääkäriin, kun niitä vauvoja on joka kerta enemmän!

Loppu hyvin, kaikki hyvin ja kolmosetkin ovat nykyään jo parinkympin paremmalla puolella.
 
Hohhoijaa! Olikohan aprillipila? Kuntarekryltä sain viestin aamulla klo 7, että yhdessä vanhainkodissa kaivataan sijaista torstaiksi iltavuoroon. Eilen oletin et oli mun viiminen päivä lastenhoitajana vähään aikaan ja oonhan mie vanhuspuolella useat kesät tehny töitä. Virallisestihan mulla äippäloma alkaa vasta 11.4 mut näin sovittiin pomon kanssa, että en enää mene 8 päiväksi töihin kun johtaja sai helpommin sijaisen koko kuuksi. En siis lähden tän mahan kanssa hommaan jossa on nostelua, ja jossa en oo vähään aikaan ollut. Ei kiitos! Mitä noi oikein aattelee? Taitaa vanhuspuolella olla sijaisista pula :confused: Nyt minust tuntuu et ois pitäny jäädä viel töihin. Annatteko luvan mun vaan jäädä nyt äippälomailemaan???
 
Muruska: no et todellakaan mene. Kyllä ne sen tajuaa, et susta ei juur hyötyä ole mihinkään vuodeosastolle tuossa tilassa. Soitat vaikka sinne.
 
Okei nyt lähden pesemään vessoja, kun ne on niin karseessa kunnossa ja ollaan montapäivää pian poissa. Iskäkin tulossa hakemaan muksuja mummolaan, niin ei tuu sit mitään "sanomista" epäsiististä vessasta.

Olis vaan niin mukava istua täällä rupattelemassa... :rolleyes:
 
Muruska muakin pyydettiin taannoin sijaiseks ja vielä toiselle paikkakunnalle, työkkäristä olivat antaneet mun tiedot. Niistä tiedoista vaan oli unohtunut että jään äippälomalle parin viikon sisään ja siinä ajassa nyt ei ehdi edes uutta työtä oppimaan, saati et ois ollu sille työnantajalle jotain iloa... he kuitenkin hakivat pidempiaikaista sijaista.
Vähänkö se tyyppi oli ihmeissään siellä langan toisessa päässä...

Mut hei, huomenna tasan kuukausi jäljellä! Mä kyl voin myöntää et toivoisin et parin viikon päästä jo alkais tapahtua... hiemanko kärsimätön.
 
Tuli mieleen tuosta "synnytysmietintöjä keskiyöllä", että mun mieltä on rauhoittanut lukeminen. Kirjastostakin löytyy luonnollisen synnytyksen teoksia. En nyt tarkoita, että pitäs luomuna synnyttää, mut tieto siitä että naisen keho tietää mitä tekee auttaa jo :) ja joo olen jo tietty kerran synnyttänyt..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Huhui! Rv 35 huomenna ja huhtikuu tosiaan.
Harjoitussuppareita tälläkin hetkellä, ne kouristaa ajoittain tuolta alhaalta kohdunsuulta, sellainen vannemainen kipu tulee alapäähän?
Onneksi en ole uinut hetkeen..
Neuvolalääkäri seuraavalla viikolla niin saa vähän tietää onko tuolla paikoille tapahtunut jotain vai onks tää vaa perussettiä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top