Mulla on ainakin ollut ihan mahdotonta mun mielialojen kanssa. Vaaditaan max. sekunti, että käännän takkini asiassa kuin asiassa. Sääliksi käy tuo mies, oon kuullut, että moni on hänelle sanonut tyyliin "miten kestät olla ton akkas kanssa..."
Kuulostaa varmaan siltä, että en edes yritä, mutta mä todella yritän vaan niellä kiukun ja raivon, mut eipä onnistu. Kyllä se jossain vaiheessa purkautuu. Toki jälkeenpäin kaduttaa, ja mietityttää, että mitä tuli sanottua tai tehtyä. ONNEKSI tää on ohimenevää. Toki tähän raskauden päälle on muitakin stressinaiheuttajia, (talousasiat, ihmissuhteet yms) että raivo purkautuu helposti.
Pikkuisen liikkeet on tässä pari-kolme viikkoa näkynyt vatsan pinnalle selvästi. Tässä yksi yö heräsin siihen, kun mies sanoi, että "sun vatsa heiluu, lapsi liikkuu!"
Hauskinta tässä on se, että itse en enää monotuksiin herää, mutta mies ilmeisesti... Olin nukkunut vatsa hänen selkää vasten... :-D
Nukkuminen on onnistunut nippanappa vielä, nyt kyllä väsyttää, koska nukuin yöllä jostain syystä todella levottomasti, ja vessareissuja oli ainakin 3-4. Esikoinenkin kömpi yöllä väliin nukkumaan. Kuumuus on ruvennut jo vaivaamaan, hikoilen ihan älyttömästi varsinkin yöllä. Eikä asiaa helpota yhtään se, että kaksivuotias neiti nukkuu kiinni kyljessä...
Rinnat on vuotanut mulla aika urakalla jo, välillä itsekseenkin, mutta jos erehtyy vähänkin rintaa "töytäisemään", niin lorahtaa ihan kunnolla kirkkaan/valkoisen sekaista nestettä. Pitäisi liivinsuojia jo harkita, että välttyy noloilta tilanteilta... Onneksi vielä on lämpötilat sellaiset, että paksumpia vaatteita tulee käytettyä.
Syömisistä sen verran, että syön aivan älyttömät määrät makeaa, päivittäin jotain herkkua tulkee syötyä. Olisin varmaan katkaisuhoidossa, jos sokeri päihteeksi laskettaisi. Viikon päästä olisi sokerirasitushommeli, ja taitaa käry käydä ja pahasti.
Tsempit kaikille, jotka painii ikävien asioiden kanssa...