Kiitoksia onnitteluista :)
Huh Huh, nyt se odotus on ohi ja on päässyt opettelemaan elämää vauvan kanssa. Tyttöhän se tuli, vaikka olin niin varma pojasta, no tässä syy miksi en lottoa :D Mutta salaisesti haaveilin tytöstä koko ajan.. arvatkaapa ostelenko kaikkea vaaleanpunaista :D
Huh Huh, nyt se odotus on ohi ja on päässyt opettelemaan elämää vauvan kanssa. Tyttöhän se tuli, vaikka olin niin varma pojasta, no tässä syy miksi en lottoa :D Mutta salaisesti haaveilin tytöstä koko ajan.. arvatkaapa ostelenko kaikkea vaaleanpunaista :D
.
Kerkesikö miehesi parantua, siis pääsikö mukaan synnytykseen?
Kaverini oli tukena siihen asti kunnes siirryttiin osastolta synnytyssaliin ja itseasiassa synnytyssalissa minulla oli hetken aikaa kaksi tukihenkilöä, mutta onneksi päästivät mieheni mukaan.

On niitä juu ollu muutama hassu epäsäännöllinen mutta vois nyt ne kipeet tulla mitkä on kiusannut mua melkeen 10 viikkoa. Tai, sit ne alkaa vaan ihan yhtäkkiä ja se on menoo sit :) Suoli tyhjentyny jo kolme kertaa tän aamun aikana ja itseasiassa nuo menkkajomotukset on alkanu vasta sen ensimmäisen kerran jälkeen. Huomasin just että tuolla liputetaankin, päätin että vauva tulee tänään ni sit sille liputetaan aina synttärinä! :D Kahtelin esikoisen neuvolakorttia kun tuli mieleen että menin aika loppuvaiheessa synnärille kun multa tuli sillon pien verensekainen klöntti (kai se oli limatulppa ja samanlaista kuin eilen multa tuli) ja siitä käynnistä tasan viikko niin on poitsu syntynyt! Eikä esikko ollut sillon edes kiinnittynyt tai paikat ees yhtään kypsät sillon. Että toivo elää! ;)
Mä oon ainakin ihan mielettömän malttamaton tapaamaan tuon pikku-ihmisen 

! Mitenkähän meijän käy, mä oon niin mieltänyt Ipanan pojaksi, että olis kyllä varsinainen yllätys jos tyttö tulisi.
!
! Viime yönä heräilin itsekin kovaäänisyyteeni pari kertaa ja mieskin uhkasi lähteä alakertaan nukkumaan. Nostin sängyn pääpuolta ylöspäin mutta ei sillä tainnut kovin suuria vaikutuksia olla. Normaalisti en siis kuorsaa ollenkaan, toivottavasti tämäkin on vain loppuraskauden vaiva eikä mitään pysyvää...