Onnea
Vesimelonille ja perheelle pikku punapäästä
Enhän minä vielä tosiaan ole synnyttämässä vaikka kovasti sitä synttärilahjaa toivoinkin.. Olo oli kyllä eilen jotain aivan järkyttävää, selkää särki ja vauvan pää painoi tuonne alapäähän niin kauhean kovasti.. Ihan teki käveleminen kipeetä, sit ku illalla menin sänkyyn ja jouduin vielä nousemaan sängystä vessaan tai jääkaapille tms, niin sattu niin maan perkuleesti että ei mitään järkee.. Supisti kovasti, alaselkää ja -mahaa jomotti niin tajuttomasti ja tosiaan tohon häpyluun kohalle sattu aivan mielettömästi.. Voi että minä niin toivon että tämä vauva oikeesti jo haluis pois täältä mahasta, alkaa nää olot olla tosi tukalat välillä...
Noista miehistä.. juuh.. meillä on kans sellanen autoharrastaja että joskus sitä ihan miettii vakavissaan (tai no ei nyt ihan mut kuiteskii) noitten kaikkien romujen polttamista tai muuta vastaavaa tuhoisaa hävittämistyyliä.. Tuntuu oikeesti ettei jätkällä ole välillä mitään muuta elämää ku ne hiivatin auton romut! Ja moottorikelkat ja veneet ja moottorit ja kaikki missä vaan sattuu moottori olemaan
Yritän kovasti tukea häntä tässä harrastuksessa mutta kun ei aina jaksa toi ymmärrys riittää kun herra saapuu koulusta kotiin, painuu autotalliin tulee illalla sisälle ja sit istuu puhelimessa soitellen kaverilleen autojuttuja, tai kattelee netistä jotain ohjeita tai uusia projekteja.. Mut kyllä mä uskon että kunhan vauva syntyy niin unohtuu noi tallihommat hetkeksi, tai ainakin vähenee. Jos ei niin lykkään vauvan talliin sille kaveriksi ja painelen ite jonnekkii muutamaks tunniks omiin juttuihin
njooh, no en tässä vaiheessa sitä vielä stressaa..
Tänään on taas tämän viikon suurin ohjelmanumero, nimittäin neuvola, saas nähä paljonko taas puntari heilahtaa on nimittäin vähän taas tuo sapuska maistunu..
Mukavaa päivää kaikille ja toivottavasti käynnistelis niitä synnytyksiä taas tällekin päivää, Kalinalla varmaan jo vauva kainalossa...