Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mietin itekki pitäskö tänään vielä digi tehdä josko jo näkyis 3+View attachment 136185
Tänään haetaan vielä kauppareissulla clearblue digi, ja se saa jäädä viimeiseksi testiksi. ❤
Tämä on aamupissasta tehty.
Lähemmäs 3v5kk meni kohdunulkoisen jälkeen että uusi plussa testiin tuli.
Ei vaan uskota, ennenku ollaan käyty siellä varhaisultrassa. ❤
Mä söin letroja tässä kierrossa josta plussa tuli, eikä mulla ollut kesän vuoksi ultraa että montako munasolua siellä kypsyi..Mun ymmärtääkseni viivan vahvuudesta/miten aikaisin on saanut plussan ei ilmeisesti voi päätellä onko tulossa kaksoset vai ei, ultra sen kertoo sitten. Todennäköisempää varmaan on, että on vain yksi.![]()

Vähän sillä ajatuksella itsekin testin haluan tehdä, josko näyttäis jo 3+.Mietin itekki pitäskö tänään vielä digi tehdä josko jo näkyis 3+![]()
Olisi aika hurjaa kun olisikin kaksi (tai enemmänMä söin letroja tässä kierrossa josta plussa tuli, eikä mulla ollut kesän vuoksi ultraa että montako munasolua siellä kypsyi..
Mutta joo tietty toivoisin että siellä vain yksi oleskelisi![]()
No niimpä!Olisi aika hurjaa kun olisikin kaksi (tai enemmän).
Mulla esikoista yrittäessä huomattiin että oli munasarjojen molemmin puolin useampia rakkuloita. PCOS ei kuitenkaan ollut vielä diagnoosi. Lapsettomuushoidot olisivat alkaneet pian, mutta tulinkin luomusti raskaaksi.
Nyt en yhtään tiedä mikä on mahtanut olla munasarjojen tilanne tällä kertaa, kun olen tullut ensimmäisten kuukautisten jälkeen raskaaksi.
Olisi kyllä aika villiä, kaksoset ja tämä esikoinen ensi huhtikuussa 1v
Onneksi se on tässä mun tapauksessa hyvin epätodennäköistä.

Minusta se punertaa. Toivotaan, että lähtee vahvistumaan!Uusi liittyy joukkoontänään testattu kp 31 ja dpo 15. Haaleaa näyttää.. Vai onko kontrolliviiva
View attachment 136190
Uusi liittyy joukkoontänään testattu kp 31 ja dpo 15. Haaleaa näyttää.. Vai onko kontrolliviiva
View attachment 136190

Kävin ostaan! Ja oikein kaks!Vähän sillä ajatuksella itsekin testin haluan tehdä, josko näyttäis jo 3+.![]()
Päiväpissa vielä 2-3. Odotellaan siis pari päivää ja sitten uudestaan aamulla.Kävin ostaan! Ja oikein kaks!Jos sattuu ettei tänään vielä näytäkkään niin voim tarkistaa muutaman päivän päästä aamulla
![]()
Kyllä siinä selvästi viiva näkyyUusi liittyy joukkoontänään testattu kp 31 ja dpo 15. Haaleaa näyttää.. Vai onko kontrolliviiva
View attachment 136190

No tää on kyllä ihan selkeä jo! Onnea!Testasin toisen firman testillä ja näin selvämeiän parin vuoden yritys ois tässä. Tosin apua saatiin lapsettomuushoidoista koko tämä kevät ja kesä
Itsellä ensimmäinen raskaus oli kaksosraskaus, enkä muista että olisi plussa ollut sillon yhtään sen tummempi. Se raskaus päättyi liian ajoissanyt toi mun teini 14v saa toivottavasti sisaruksen
View attachment 136194
Uusi liittyy joukkoontänään testattu kp 31 ja dpo 15. Haaleaa näyttää.. Vai onko kontrolliviiva
View attachment 136190