Huhtikuisten plussatestien kuvia

20240816_055324.jpg

Tänään haetaan vielä kauppareissulla clearblue digi, ja se saa jäädä viimeiseksi testiksi. ❤
Tämä on aamupissasta tehty.

Lähemmäs 3v5kk meni kohdunulkoisen jälkeen että uusi plussa testiin tuli.
Ei vaan uskota, ennenku ollaan käyty siellä varhaisultrassa. ❤
 
View attachment 136185

Tänään haetaan vielä kauppareissulla clearblue digi, ja se saa jäädä viimeiseksi testiksi. ❤
Tämä on aamupissasta tehty.

Lähemmäs 3v5kk meni kohdunulkoisen jälkeen että uusi plussa testiin tuli.
Ei vaan uskota, ennenku ollaan käyty siellä varhaisultrassa. ❤
Mietin itekki pitäskö tänään vielä digi tehdä josko jo näkyis 3+ 🥹
 
Mun ymmärtääkseni viivan vahvuudesta/miten aikaisin on saanut plussan ei ilmeisesti voi päätellä onko tulossa kaksoset vai ei, ultra sen kertoo sitten. Todennäköisempää varmaan on, että on vain yksi.:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mä söin letroja tässä kierrossa josta plussa tuli, eikä mulla ollut kesän vuoksi ultraa että montako munasolua siellä kypsyi.. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Mutta joo tietty toivoisin että siellä vain yksi oleskelisi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mä söin letroja tässä kierrossa josta plussa tuli, eikä mulla ollut kesän vuoksi ultraa että montako munasolua siellä kypsyi.. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Mutta joo tietty toivoisin että siellä vain yksi oleskelisi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Olisi aika hurjaa kun olisikin kaksi (tai enemmän 😳).
Mulla esikoista yrittäessä huomattiin että oli munasarjojen molemmin puolin useampia rakkuloita. PCOS ei kuitenkaan ollut vielä diagnoosi. Lapsettomuushoidot olisivat alkaneet pian, mutta tulinkin luomusti raskaaksi.
Nyt en yhtään tiedä mikä on mahtanut olla munasarjojen tilanne tällä kertaa, kun olen tullut ensimmäisten kuukautisten jälkeen raskaaksi.
Olisi kyllä aika villiä, kaksoset ja tämä esikoinen ensi huhtikuussa 1v🥴😂
Onneksi se on tässä mun tapauksessa hyvin epätodennäköistä.
 
Olisi aika hurjaa kun olisikin kaksi (tai enemmän 😳).
Mulla esikoista yrittäessä huomattiin että oli munasarjojen molemmin puolin useampia rakkuloita. PCOS ei kuitenkaan ollut vielä diagnoosi. Lapsettomuushoidot olisivat alkaneet pian, mutta tulinkin luomusti raskaaksi.
Nyt en yhtään tiedä mikä on mahtanut olla munasarjojen tilanne tällä kertaa, kun olen tullut ensimmäisten kuukautisten jälkeen raskaaksi.
Olisi kyllä aika villiä, kaksoset ja tämä esikoinen ensi huhtikuussa 1v🥴😂
Onneksi se on tässä mun tapauksessa hyvin epätodennäköistä.
No niimpä!

Meilläkään ei kummankaan puolella suvussa ole kaksosia eli sen puoleen hyvin olematon mahdollisuus mutta nuo letrot voi tuoda oman twistinsä tähän :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Tein tänään kolmannen testin, ja vahvistunut on! Testit tehty aamupissasta sunnuntaina, tiistaina ja tänään perjantaina. Saa tämä testailu nyt jäädä mun osalta tähän.

Nää PG:n testit luo kyllä vähän sydämentykytyksiä, kun vain kontrolliviiva ainakin itellä muodostuu ensin, vaikka rintama nouseekin ensin ton testiviivakohdan yli, ja sitten pitää hetki odotella ennen kuin viiva alkaa muodostua. Esikoisesta tein rfsu:n testeillä, ja niissä se testiviiva muodostui heti, kun pissirintama tuli siihen viivan kohdalle.
 

Liitteet

  • IMG_20240816_072658.jpg
    IMG_20240816_072658.jpg
    2 MB · Katsottu: 23
Tässä mun testejä
photo-output.jpeg

Eilen DPO18
IMG_2669.jpeg

Nyt olis vielä yks viikkodigi kaapissa, su pitäis olla 5+0 niin jos ens viikon alussa raaskis sen tuhlata jos sais 3+🥰

Ja mulla täysin samat tykyttelyn aiheet ollu @bandoo ! Näissä joutuu hetken odottelemaan et viiva alkaa muodostumaan, esikoisesta tein myös niitä rfsu testejä joissa se viiva tuli heti siinä samalla kun väri nousi liuskaa pitkin🫣
 
Minulla on kummankin vanhemman suvussa kaksosia, ja veljelläni on kaksoset. Ihan pian ultraan niin sitten näkee onko vauvanalkua vai ei.
 
Testasin toisen firman testillä ja näin selvä ❤️😭 meiän parin vuoden yritys ois tässä. Tosin apua saatiin lapsettomuushoidoista koko tämä kevät ja kesä ❤️
Itsellä ensimmäinen raskaus oli kaksosraskaus, enkä muista että olisi plussa ollut sillon yhtään sen tummempi. Se raskaus päättyi liian ajoissa 💔 nyt toi mun teini 14v saa toivottavasti sisaruksen ❤️
IMG_20240816_124919_edit_314040684845309.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Testasin toisen firman testillä ja näin selvä ❤️😭 meiän parin vuoden yritys ois tässä. Tosin apua saatiin lapsettomuushoidoista koko tämä kevät ja kesä ❤️
Itsellä ensimmäinen raskaus oli kaksosraskaus, enkä muista että olisi plussa ollut sillon yhtään sen tummempi. Se raskaus päättyi liian ajoissa 💔 nyt toi mun teini 14v saa toivottavasti sisaruksen ❤️
View attachment 136194
No tää on kyllä ihan selkeä jo! Onnea!😍
 
Mun suvussa ei ole kaksosia, mutta miehen äidin suvussa on. Miehen äidin äiti on kaksonen. Eli mieheni mummi.
 
Takaisin
Top